Bekijk originele versie : De straf voor Amerika
Sanae-01
22-02-2003, 12:53
beste leden
Zoals iedereen wel weet dreigt Amerika met een oorlog tegen Irak. Maar volgens mij heeft Allah Amerika al een straf gegeven. Er gebeuren steeds meer rampen in Amerika. Die olieopslagplaats die helemaal is verbrand. Nou ik weet niet of dit toeval is. Wat vinden jullie ervan ? Laat het horen.
beslama
sanae
http://nysing.org/images/WTC%20Fire.jpg
-xxx-Rachida
22-02-2003, 13:30
Origineel gepost door ZITA
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, altijd zo zwaar om overal een mening over te moeten hebben.
Laten we er gewoon van genieten. Kijk dat plaatje dat je gepost hebt. Het is een screenshot van hoe dan ook de meest surealistische stukjes reality television die ik ooit heb meegemaakt. Machtig hoor, een beetje met een vliegtuig tegen een gebouw aan knallen.... hoe bedenken ze het! Onbetaalbaar.... gewoon van genieten, dat is mijn mening.
Groet,
Zita
waarom is het zo zwaar om jouw mening over iets kunnen vertellen?
je weet niet wat je er van moet vinden en dan toch een sarcastisch stuk neer zetten.....dat is pas prachtig :rolleyes:
-xxx-Rachida
22-02-2003, 13:55
Origineel gepost door ZITA
Ik heb me kapotgelachen om de beelden die ik toen gezien heb, het was grappig, werkelijk. Maar om een analyse te maken over waarom het grappig was, en daar een mening over te bezitten.... vreselijk zwaar.
Ik zou je eens de anecdote van de kikker en de duizenpoot moeten vertellen, die zou mijn stelling wat inzichtelijker maken.
Heb jij een mening over waarom mijn sarcastische (niet mijn eigen idee) posting prachtig genoemd moet worden, zoals je deed?
zita
ik nam even jouw rol over en was ook sarcastisch....daarom noemde ik het prachtig.
En alleen al dat je een anecdote van een kikker en de duizendpoot gebruikt om jouw stelling wat inzichtelijk te maken is al hilarisch....maar ach, dat is alleen maar mijn mening.
Sanae-01
22-02-2003, 13:56
Origineel gepost door ladyline
Hier heb je mijn mening: Bush mag kapot vallen !!!!!!!!!!!!!
Hij heeft wat tegen moslims:kwaad:
Nou ben je er mee eens?????
Beste ladyline,
Met jou ben ik het 100% eens, Bush heeft echt wat tegen moslims
beslama
sanae
Origineel gepost door Miss_Sanae
beste leden
Zoals iedereen wel weet dreigt Amerika met een oorlog tegen Irak. Maar volgens mij heeft Allah Amerika al een straf gegeven. Er gebeuren steeds meer rampen in Amerika. Die olieopslagplaats die helemaal is verbrand. Nou ik weet niet of dit toeval is. Wat vinden jullie ervan ? Laat het horen.
beslama
sanae
http://nysing.org/images/WTC%20Fire.jpg
hahahaha ff een vraagje ??
hoemoet de brandweer daar komen ??? :confused: :D
Zelfkritiek
23-02-2003, 11:04
Heb de lente weer in de bol met dit heerlijke weer! Doet me opeens denken aan een bekend liedje over de lente. En na het lezen van deze discussie kreeg ik opeens een 'heerlijk prachtig hilarische' ingeving de oude tekst aan te passen....
Als de lente komt, dan sturen wij, bommen naar Saddam Hoessein.
Als de lente komt, dan sturen wij, bommen naar Saddam Hoessein.
La la la la la la...
Origineel gepost door -xxx-Rachida
hilarisch....maar ach, dat is alleen maar mijn mening.
Amerika.................,
De moslims van tegenwoordig: in het westen spelen de Amerikanen en Europeanen met ze en in het Oosten De Joden. Zelfs de moslims zijn Joden. bv. wie seunt BIN LADEN ?????????? idereen is bang van Amerika en van de Joden, Maar zolang als ik leef, ooit ga ik als martelaar dood, zekerweten !!!!!!!!
RodRambone
23-02-2003, 13:36
Handen af van Amerika. Wie heeft Europa bevrijd van Hitler?
Amerika.
Wie heeft gevochten voor de arabieren tegen de nazi's.
Amerika.
Mensen vergeten zo snel he.
yasminatilburg
23-02-2003, 17:39
allah straft amarika zeker insalah totdat amerika niet meer bestaat
dan is de wereld in helle rust
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.