Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is net als schoenen....jaaaaaajaaaa

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi3000
22-02-2003, 12:29

Liefde of in dit geval dan jongens en meisjes zijn net als schoenen..... Stel....je loopt in de stad....En je ziet vet mooie schoenen :bril:.....alles wat je eigenlijk in schoenen zoekt......Maarrrrrrrr je besluit toch nog ff verder te kijken...... Je kijkt verder en verder.....maar je vind maar niets beters dan die schoenen.....als je besluit om ze toch te halen.....ZIJN ZE OP :( :( Weg...niet meer beschikbaar....niet meer te bestellen...niks nada....:huil: Dan denk je shiettttttttttt......had ik die schoenen maar gekocht....had ik mijn kans maar gegrepen...... Maarrrrrrrr dan heb je nog je ouwe schoenen.....Eigenlijk irriteer je je aan die schoenen.....ze zijn oud, en saai en uit de mode....Je wilt nieuwe schoenen...maar je weet niet hoe je je oude schoenen moet weggooien...je hebt ze tot slot al een tijdje....en ze hebben veel met je meegemaakt....Ook al zien ze er oud en droog uit....Je geeft toch veel om die schoenen......het zijn niet de schoenen die je wilt...maar die schoenen in die grote groene container gooien gaat ook al niet te makkelijk......Damn....wat doe je.....:( :( :zwaai: :D :D :D

Toufik19
22-02-2003, 12:31
je ijlt,mimi

Military_Minded
22-02-2003, 12:31
Origineel gepost door mimi3000 Liefde of in dit geval dan jongens en meisjes zijn net als schoenen..... Stel....je loopt in de stad....En je ziet vet mooie schoenen :bril:.....alles wat je eigenlijk in schoenen zoekt......Maarrrrrrrr je besluit toch nog ff verder te kijken...... Je kijkt verder en verder.....maar je vind maar niets beters dan die schoenen.....als je besluit om ze toch te halen.....ZIJN ZE OP :( :( Weg...niet meer beschikbaar....niet meer te bestellen...niks nada....:huil: Dan denk je shiettttttttttt......had ik die schoenen maar gekocht....had ik mijn kans maar gegrepen...... Maarrrrrrrr dan heb je nog je ouwe schoenen.....Eigenlijk irriteer je je aan die schoenen.....ze zijn oud, en saai en uit de mode....Je wilt nieuwe schoenen...maar je weet niet hoe je je oude schoenen moet weggooien...je hebt ze tot slot al een tijdje....en ze hebben veel met je meegemaakt....Ook al zien ze er oud en droog uit....Je geeft toch veel om die schoenen......het zijn niet de schoenen die je wilt...maar die schoenen in die grote groene container gooien gaat ook al niet te makkelijk......Damn....wat doe je.....:( :( :zwaai: :D :D :D Ik haal me witte prada's.....je weet toch....voor de zomer....en ik dump gewoon mijn oude schoenen.....shiettttttttttttttttt

mimi3000
22-02-2003, 12:32
Maar het is wel waar.....jaaaaaaaaaaaajaaaaa :D :D :D Denk maar goed na

Dreamlover
22-02-2003, 12:32

Gekke meid! :giechel:

amalleke
22-02-2003, 12:33
ahahahahahahhaha goeie vraag ?????????????????????????????????????

mimi3000
22-02-2003, 12:35
Tiss echt so.....Ben je nooit schoenen tegengekomen waar je mond gewoon van openviel :schrik2: mAAR jij met je domme kop wou ze3ma wijs doen en zegge....Weet je wat....ik kijk verder...mischien zie ik wel wat mooiers......Ewa na 50 rondjes in de stad....zie je geen betere schoenen......ALs je terug gaat om die schoenen te kopen....zijn ze WEG boehoeeeeeeeee :huil: :huil:

the_silver_one
22-02-2003, 12:56
MIMI Take It Easy Girl Wie zegt dat je je ouwe schoenen weg moet gooien, voordat je nieuwe kan kopen :stout:

House
22-02-2003, 13:27
Mimi dus jij gaat alleen maar naar de stad om nieuwe schoenen (die je toch niet neemt) te bekijken? :) :hihi:

Chaimaa
22-02-2003, 13:29
Origineel gepost door mimi3000 Tiss echt so.....Ben je nooit schoenen tegengekomen waar je mond gewoon van openviel :schrik2: mAAR jij met je domme kop wou ze3ma wijs doen en zegge....Weet je wat....ik kijk verder...mischien zie ik wel wat mooiers......Ewa na 50 rondjes in de stad....zie je geen betere schoenen......ALs je terug gaat om die schoenen te kopen....zijn ze WEG boehoeeeeeeeee :huil: :huil: ewa als je het geld ervoor hebt zoek je toch verder

the_silver_one
22-02-2003, 13:31
Origineel gepost door Chaimaa ewa als je het geld ervoor hebt zoek je toch verder Ik denk niet dat jongens te koop zijn ...........

Zin_Rabat
22-02-2003, 13:32
Origineel gepost door the_silver_one MIMI Take It Easy Girl Wie zegt dat je je ouwe schoenen weg moet gooien, voordat je nieuwe kan kopen :stout: :rolleyes: :hihi: :tover: Dan Tover je toch gewoon nieuwe schoenen :Iluvu:

Chaimaa
22-02-2003, 13:34
Origineel gepost door the_silver_one Ik denk niet dat jongens te koop zijn ........... :hihi: nee zo bedoelde ik het niet..

the_silver_one
22-02-2003, 13:36
Origineel gepost door Zin_Rabat :rolleyes: :hihi: :tover: Dan Tover je toch gewoon nieuwe schoenen :Iluvu: Vanwaar die onnodige sarcasme>?

mimi3000
22-02-2003, 13:38

Ik bedoel ook niet dat jongens te koop zijn, maar vaak ga ik niet achter dingen aan waar achter ik zou moeten gaan....Kwil verder kijken...en uiteindelijk vind ik niets beters.....en dan heb ik spijt dat ik me kans niet heb gegrepen....:huil: :huil:

Pagina's : [1] 2 3 4