Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eid al Adhaa Festival Deel II

Pagina's : [1] 2 3

tetouan_diva
22-02-2003, 11:54

http://www.islaam.nl/eid/flyer/adhaa_flyer_voorkant-ver2.jpg http://www.islaam.nl/eid/flyer/adhaa_flyer_achterkant-ver2.jpg salaam wa alaikoum broeders en zusters, De studenten van de EFA en de HVA organiseren op woensdag 26 februari 2003 Eid al Adhaa Festival Deel II Het programma bestaat uit een drietal lezingen, die gegeven worden door dhr. AbdulJabbar v.d.Ven, dhr. Hassan Barzizaoua en dhr. Remy Soekirman Verder is er nog een quiz en komt er een anasheed-groep optreden. Ook is er nog de mogelijkheid om boeken en cassettebandjes over Islam te kopen, dus vergeet uw eurootjes niet... U bent allen van harte welkom van 15.00 tot 20.30 op de HVA, locatie Leeuwenburg. Deze is het best bereikbaar met het openbaar vervoer De entree voor deze dag bedraagt € 2,- en reserveren is verplicht. Voor informatie of plaatsen reserveren kunt mailen naar: eid@islaam.nl of u kunt bellen naar: Samir 06-45360401 of Siham 06-19354154 Wij hopen jullie allen op die dag te mogen verwelkomen salaam wa alaikoum jullie zuster in Islam

ZiLaaL
23-02-2003, 13:52
Ik kom inshallah met een vriendin van me :D Who else will be there??? :D ik weet dat el3afriet er ook zal zijn! :stout: :D

Asri
23-02-2003, 14:06
Hebben jullie allemaal wel op tijd gereserveerd? Ik heb gehoord dat de reserveringen gestopt waren...Er waren teveel mensen (400 ofsjo) -Y-

Guadaloupe
23-02-2003, 14:10
ik heb pas 2 kaartjes gereserveerd (donderdag), dus volgens mij kan het nog wel tot dan InshaAllah :)

El_Cameleone
23-02-2003, 14:11

Ik heb woensdag volgens mij een reservering geboekt :D oh wee als er geen kaartjes zijn :boos:

MariamaMslma
23-02-2003, 20:46
Wij komen met ong. 5 meiden en hebben gelukkig op tijd gereserveerd(want nu kan het niet meer!) Dus wij komen ook....je zult me herkennen aan iets roods( als ik het durf tenminste) :D

Asri
23-02-2003, 20:51
Origineel gepost door MariamaMslma Wij komen met ong. 5 meiden en hebben gelukkig op tijd gereserveerd(want nu kan het niet meer!) Dus wij komen ook....je zult me herkennen aan iets roods( als ik het durf tenminste) :D Rooie lingerie? ...How nice :p -Y-

MariamaMslma
23-02-2003, 20:53
Origineel gepost door Asri Rooie lingerie? ...How nice :p -Y- Inderdaad, je hebt het goed geraden. Maar ik durf niet echt......zal ik het dan maar doen??? :confused:

Asri
23-02-2003, 20:58
Origineel gepost door MariamaMslma Inderdaad, je hebt het goed geraden. Maar ik durf niet echt......zal ik het dan maar doen??? :confused: Neeeeeuh...Doe maar niet :P Ik weet ook niet hoe je je voelt als je bekeken word :D -Y-

MariamaMslma
23-02-2003, 21:08
Origineel gepost door Asri Neeeeeuh...Doe maar niet :P Ik weet ook niet hoe je je voelt als je bekeken word :D -Y- Maar als ik nou mijn hoofddoek erbij draag, dan kan het toch wel :engel: Niet?????....o oke. Ships nou moet ik een andere outfit gaan zoeken, en ik heb nog maar 3 dagen.....moesjkila hedie. :rolleyes: Ik trek wel wat anders roods aan...........allesh komt goed :D

Asri
23-02-2003, 21:15
Origineel gepost door MariamaMslma Maar als ik nou mijn hoofddoek erbij draag, dan kan het toch wel :engel: Niet?????....o oke. Ships nou moet ik een andere outfit gaan zoeken, en ik heb nog maar 3 dagen.....moesjkila hedie. :rolleyes: Ik trek wel wat anders roods aan...........allesh komt goed :D Ik zou die ene groene met bloemtjes patroon aantrekken als ik jou was ... Die staat je leuk :p -Y-

saidaaatje
23-02-2003, 21:19
waarom zo ver:( er was vorige week in einhoven zo'n feest was echt toppie:goedzo:

Asri
23-02-2003, 21:20
Origineel gepost door saidaaatje waarom zo ver:( er was vorige week in einhoven zo'n feest was echt toppie:goedzo: Dat was meer een raiparty eigenlijk :hihi: -Y-

saidaaatje
23-02-2003, 21:24
jah ok das waar:D die lui achterin damn.......die gingen los:rolleyes: maar de band op zich was goed:goedzo:

saidaaatje
23-02-2003, 21:25

was jij er dan ook asri:)

Pagina's : [1] 2 3