Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Negende Meeting!!!!!1

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Onslaught
22-02-2003, 11:25

Me 1ste meeting : was soumie en nurdounia Me 2de meeting : was angel21, die zag ik in de stad Me 3de meeting : was Cheetah Me 4de meeting : was jay Me 5de meeting : was tiger Me 6de meeting : was rachidas en babycake Me 7de meeting : was Rahmona, Missoogappletje, beppie truus, mimi, tetouani79, wilm en wilma Me 8ste meeting : Muzthapa aa (samen met angel21) Mijn negende meeting was gisteren:D IK HEB LOVE YOU EN STOEIPOES GEZIEN HAHAHAH DIE MAFKEZEN!!! 18:45:: HIJ was in rotterdam en zou mijn na 18:00 uur bellen en ja hoor dat deed hij aleen wel een uur later bijna, hij zat namelijk in de bios en kon niet bellen, dus ik heb me als een speer alles afgesloten.(was namelijk op me werk nog). we hadde afgesproken bij lumiere, en over 10 minuten zou ik daar aankomen. 19:00: Ik kwam bijna aan bij lumiere, lopend loop ik lang ene marokkaans meisje en een jonge, ik d8 misschien zijn hun het wel, dus ik loop verder, en wa bij lumieren maar zag geen love you en stoeipoes??? Dus ik w8ten en w8ten je weet typisch marokkanen, dus die die mensen van net die ik d8t hun waren het die liepen mijn kant op, en ze begonne naar me te kijken, stoeipoes die zei van dat is hem, terwijl love you zeg nee, maar ik begon te lachen en toen wisten ze dat ik het was, lachend groeten we elkaar en ja toen was het raakt ik begon weer te kwebblen als een ****ing eend???? heel raar maar waar:(:) 19:15: na een kwartier lopen in de centrum van rotterdam heb ik hem ook de homo trap laten zien die begint bij de koopgoot en eindig bij de koopgoot, is echt een ****ing irri trap!! na een tijde van zoek waar we gaan zitten had stoeipoes honger:confused:, zij die de hele dag aleen luisterde had honger hahaha ik en love you aleen praten, maar ja vrouwen. we ginge naar Mc donald en ik wilde niets, maar zij wilde of moets dat ik een menu bestelde dus ik zei ik neem een milkshake met aardbei en batata en lachende vroegen ze dat bijna aan die man van mc donald??? yeh kippen hahaha. nou er was een man/vrouw die ons helpde en we wisten niet of het een man of vrouw was, hij/zij zag er echt grappig uit en ik zei tegen love you wedde voor een menu dat het een vrouw is, love you zeg is goed en stoeipoes blijf lachen? kippie:D nou de man/vrouw was een pakistaans. dus ik begon beetje te praten in zijn/haar taal, en hij/zij begrijp me half, want volgens mij zei ik een verkeerde klank ofzo? na een tijde ging we ene plaats zoeken en eten, ik en love you ginge praten over yamsina zijn vrienden happywoman, en nog andere leden, en over muziek die toevallig draaide: Cry me a river!!! zo rond 20:15: moets ikw eg voor iemand, en dat is en blijf een geheim:D en we beloofde elkaar nog een keer over nieuwe te doen en rennde ging ik weg naar de persoon die me belde:D the end................. ps: love you en stoeipoes je weet wat ik zei, jullie horen bij elkaar sukkels!!!!!!!!!!!!1

mimi3000
22-02-2003, 11:27
:( :( and again I wasn't invited :huil: boehoeeeeeeee :huil:

mimi3000
22-02-2003, 11:31
joe mean monkey jaaaaaaaaajaaaa :( :(

manal18meknes
22-02-2003, 11:32
Origineel gepost door mimi3000 :( :( and again I wasn't invited :huil: boehoeeeeeeee :huil: and me :huil: :(

Onslaught
22-02-2003, 11:32

:D jullie hebbe toch ook ander leden of niet:

mimi3000
22-02-2003, 11:34
that's true kheb gister kadir en muzzy aa geshien....was wel chill :bril: :bril: Alleen shei d8en ik was b.itch :confused: somaar....Ik liefffffffffffish :) :)

Onslaught
22-02-2003, 11:37
Origineel gepost door mimi3000 that's true kheb gister kadir en muzzy aa geshien....was wel chill :bril: :bril: Alleen shei d8en ik was b.itch :confused: somaar....Ik liefffffffffffish :) :) hahaha muzzy heb ik gezien die inktvis:D

Military_Minded
22-02-2003, 11:38
Origineel gepost door Onslaught hahaha muzzy heb ik gezien die inktvis:D en waarom zeg je tegen iedereen dat ik MuzzyAA ben?????? shiettttttttt.......maarre Onslaught jij een beetje de vrouwtjes playen :cool: :D

mimi3000
22-02-2003, 11:38
jah dat sei die nog...:D :D maaruh inktvis?? Willi willie muzzy is aapje geen inktvis :stout:

Angel
22-02-2003, 11:39
A junk wanneer is je 10de meeting :D :D

Onslaught
22-02-2003, 11:40
MM nee sorry jij ben kinky boy broeder en mimi3003 hij is een intkvis hahahaha en angel21 de 10 meeting zal lang duren:D

mimi3000
22-02-2003, 11:44
onslaught je haalt me de woorden uit de mond...MM is een kinky boy :bril: wehehehehheeh :melig: En jah wanneer is de 10e meeting :) :)

Onslaught
22-02-2003, 11:46
Origineel gepost door mimi3000 onslaught je haalt me de woorden uit de mond...MM is een kinky boy :bril: wehehehehheeh :melig: En jah wanneer is de 10e meeting :) :) uhm mijn begafenis:hihi: joke ikw eet niet denk nooit of ooit wie weet

mimi3000
22-02-2003, 11:47
nooit?? :eek: Neeeeeeeeeeeeeeeejneeeeeeeeeeeej kwil onslaught weleens zien en soumaya ennuh angel maar niet in die lelijke rotterdam van jullie....Hiero in Masterdam :bril:

Onslaught
22-02-2003, 11:49

Origineel gepost door mimi3000 nooit?? :eek: Neeeeeeeeeeeeeeeejneeeeeeeeeeeej kwil onslaught weleens zien en soumaya ennuh angel maar niet in die lelijke rotterdam van jullie....Hiero in Masterdam :bril: hahahahhaha lelijk rotetrdam hahahahah junkie amsterdam met die krakende trams van jullie hahahaha trouwen soumaya en angel21 kan je altijd zien ik ooit of nooit :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6