Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek Af Voor Een Jongen!!!!!

naisha
22-02-2003, 11:00

HOOFDDOEK AF VOOR EEN JONGEN. salaam aleikom allemaal, Wat ik nou laatst heb meegemaakt op school is een turkse vriendin die droeg al sinds de basisschool een hoofddoek en ze had altijd lange kleren ze praatte altijd goed over het geloof en dat ze er trots erop was dat ze zolang een hoofddoek draagt en bidt enz. nou toen kwam ze op een dag naar school maar ik herkende haar niet meer ik dacht wie is dat nieuwe meisje opeens kwam ze naar me toe en ze zei hebben we huiswerk vandaag ik keek goed en zag dat zei het was ze had haar hoofddoek afgedaan make-up te veel kort rokje en een strak truitje waar je de navel en de rug van haar zag ik geloofde het eerst niet en zei wist het ik vroeg waarom ze zei ik voelde me er niet goed bij, maar ik wist dat ze tegen me lieg , want ze keek me niet recht in de ogen aan ik vroeg het een paar weken later en toen zei ze ik was naar turkije geweest en er was een jongen die ze leuk vond maar hij wou niets met haar omdat ze een hoofddoek droeg toen besloot ze om haar hoofddoek af te doen. Nadat ze het heeft gedaan wou die jongen iets met haar en ze zei tegen hem rot nu maar op. Ik zei tegen haar dus je hebt het voor die jongen gedaan ze zei nee ik heb het gedaan omdat ik ook een vriendje wil net als de meeste meiden en die krijg ik niet met hoofddoek ik weet niet hoe ik haar moet helpen ze heeft nu een vriendje en nog steeds dezelfde soort kleding. maha salama

Masriya
22-02-2003, 11:22
:schrik2: euh hoe je der moet helpen, hmmm... gewoon vaak met der praten, en zeggen dat wat ze doet verkeerd is. voor de rest weet ik me geen oplossing, sorry. Kuss Masriya

TwinkleEye_19
22-02-2003, 13:06
:ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: Ga me zelf niet verlagen voor een zo'n jongen van een dute :kwaad:

shafia
22-02-2003, 13:11
Salaam eleykoem wr wb ten eerste ik vraag me af of haar wel imaan wel sterk genoeg is geweest want een hoofdoek af doen voor deze rede(er is eigenlijk geen reden) is wel raar maar Allah oe allem je moet haar niet in de steek laten vind ik. laat haar de dingen in de koran lezen geef haar boeken met verhalen over de islam. ga met haar naar de moskee, als het geloof nog een beetje in haar hart zou zitten zou ze spijt krijgen en inscha Allah vergeving vragen aan Allah swt. maar zuster besef dat dit misschien lang kan duren voordat ze weer de goede stap neemt maar zuster behoed je broeder en zuster tegen de zonden. ik hoop dat het goed komt walikom salaam wr wb

-xxx-Rachida
22-02-2003, 14:27

Origineel gepost door shafia Salaam eleykoem wr wb ten eerste ik vraag me af of haar wel imaan wel sterk genoeg is geweest want een hoofdoek af doen voor deze rede(er is eigenlijk geen reden) is wel raar maar Allah oe allem je moet haar niet in de steek laten vind ik. laat haar de dingen in de koran lezen geef haar boeken met verhalen over de islam. ga met haar naar de moskee, als het geloof nog een beetje in haar hart zou zitten zou ze spijt krijgen en inscha Allah vergeving vragen aan Allah swt. maar zuster besef dat dit misschien lang kan duren voordat ze weer de goede stap neemt maar zuster behoed je broeder en zuster tegen de zonden. ik hoop dat het goed komt walikom salaam wr wb dit vind ik ook, ik snap zoiezo niet dat men iets doet om een jongen te kunnen 'bemachtigen'. Als hij al zegt van 'ik wil je niet want je draagt een hoofddoek' dan zou ik dan al mijn vraag en uitroeptekens hebben bij zo'n iemand.......moehiem....laat haar zien waar het leven werkelijk om draait.....en probeer haar ogen te openen met hulp van Allah swt zal het inscha Allah lukken;)

Liloesh
22-02-2003, 14:29
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: Ga me zelf niet verlagen voor een zo'n jongen van een dute :kwaad: suggelbabe segt me to.. :kwaad: op de dag des oordeel..zal die jongen el niet zijn....

naisha
22-02-2003, 16:25
salaam aleikom allemaal, Ten eerste bedankt voor jullie reactiex, maar ik denk eerlijk gezegd niets meer kan doen dan met haar praten eigenlijk weet ik of dat ook wel zin heeft want ze is helemaal veranderd ze weet meer over het geloof dan mij ze heeft acht jaar op een islamitische school gezeten en haar ouders zijn heel goed gelovig dus ik denk niet eens dat praten bij haar zal helpen ze heeft nu ook andere vriendinnen die net als haar denken zeg maar. maha salama

wafa_armani
22-02-2003, 17:15
:jammer: :jammer:

kickboxgirl
22-02-2003, 17:21
dit is echt triest man vooor een jonge hoofdoek uithalen zoals meerdere zeiden praat goed met haar en help haar ze is de war zotezien en zeg tegen haar dag der oordeels is hij er niet bij :verdriet: ze moet goed nadenken wat ze heeft besloten want zomaar je hoofdoek uithalen kan niet. :confused: praat goed met haar erg goed en blijf bij haar laat haar niet in de steek want ze is in de war :zwaai: beslama

nour_el_3oejoen
22-02-2003, 17:24
:jammer: .................. VOLGENS MIJ IS HAAR IMAN BI ALLAH NIET STERK GENOEG OM HAAR HOOFDDOEK AF TE DOEN VOOR EEN JONGEN ................IK KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT IEMAND DAT DOET ...................

kickboxgirl
22-02-2003, 17:25
JA DAT DENK IK OOK JA BLIJKBAAR NIET ZO STERK HE

shafia
22-02-2003, 19:38
Salaam eleykoem wr wb soraya18, ik vind niet dat je haar uitmoetschelden. bovendien in de islam moet je nooit maar dan ook nooit je broeders of je zusters in de steek laten of de rug toe keren! Allah oe Allem walikom salaam wr wb shafia

naisha
22-02-2003, 20:10
salaam aleikom, Ik ga haar zeker niet in de steek laten een vriendin beschouw ik als een vriendin die je bij moet staan bij alles dus ook bij slechte tijden ik hoop inchaallah dat ze van gedachten verandert, maar ik ga zeker nog eens met haar praten. maha salama