Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : webcam ik hoor niks??

samia
02-04-2005, 14:06

ik heb een webcam gekocht en ik heb hem geinstalleerd hij doet wel opnamen enzo maar als ik wil kijken wat ik opgenomen heb hoor ik hellemaal niks :confused: kan iemand me helpen want ik wil zo graag met mijn nichtje msnen maar als wij kunnen niet elkaar horen dan hoeft het niet weet iemand me helpen alsjeblieft

hanan3650
02-04-2005, 14:47
ik heb een webcam gekocht en ik heb hem geinstalleerd hij doet wel opnamen enzo maar als ik wil kijken wat ik opgenomen heb hoor ik hellemaal niks :confused: kan iemand me helpen want ik wil zo graag met mijn nichtje msnen maar als wij kunnen niet elkaar horen dan hoeft het niet weet iemand me helpen alsjeblieft je hebt dan wel een microfoon nodig niet alleen een webcam je moet dan ook een microfoon kopen of mss heb je hem erbij gekregen want zonder micro kan je nix horen of luisteren ;)

Faris
04-04-2005, 21:05
ik heb een webcam gekocht en ik heb hem geinstalleerd hij doet wel opnamen enzo maar als ik wil kijken wat ik opgenomen heb hoor ik hellemaal niks :confused: kan iemand me helpen want ik wil zo graag met mijn nichtje msnen maar als wij kunnen niet elkaar horen dan hoeft het niet weet iemand me helpen alsjeblieft salaam uw halikmoe als wil met je nicht msnen moet je eerst op webcam klikken dan krijgt je nicht een bericht om je verzoek te accepteren, met geluid moet je ook zelfd doen. maar eerst heeft je webcam een ingebouwde microfoon? want sommige goedkoop webcams hebben geen ingebouwde mircofoon.

nador_mocrolady
08-04-2005, 12:37
ja ik wou al zeggen het is een webcam geen spacecam met ingebouwde microfoon maar het kan zijn dat ik ook geen gelijk heb hoor neem me niet kwalijk ervoor

Faris
08-04-2005, 17:20

ja ik wou al zeggen het is een webcam geen spacecam met ingebouwde microfoon maar het kan zijn dat ik ook geen gelijk heb hoor neem me niet kwalijk ervoor kijk in de handleiding alstublieft of die webcam een ingebouwde mircofoon heeft of niet, anders plaats hier welk merk webcam je hebt. bijvoorbeeld: (Logitech Quickcam 400 pro) een spacecam is gewoon een webcam, bijvoorbeeld: merk webcam is trust en de bijnaam van die webcam is: spacecam.