Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goeie Shampoo

Pagina's : [1] 2

Addict
02-04-2005, 11:16

Háá Lady's, Welke shampoo gebruiken jullie, wat is een goeie shampoo, er is zoveel ik heb ook heel al gehad, ze zeggen dat je elk half jaar van shampoo moet veranderen? Nu gebruik ik babyshampoo van Zwitsal maar mijn haar is de twee dag zoo vettig :confused: Welke shampoo gebruiken jullie en hebben jullie tips voor vettig haar! IK WIL HET WETEN, IK WIL HET WETEN!!! Kus.

Beloved
02-04-2005, 12:28
Nou ik zou het ECHT NIET weten hoor!! Wanneer jij het weet? Laat je me het dan weten?? Ghehehe... Kusss

chebba_saloua
02-04-2005, 15:25
fructies van garnier is de beste

Anoniem85
02-04-2005, 16:07
Ik heb ook van alles geprobeerd. Niet om uit te testen, maar omdat mn ma telkens verschillende haalt. Van Aldi shampoo, naar Guhl. Maar das natuurlijk slecth voor je haar. Waar ik echt ervaring mee heb zijn Fructis en Herbal. Herbal vind ik niet echt lekker ruiken, en vind het toch belangrijk dat het een lekker geurtje heeft. Fructis heb ik lange tijd niet gebruikt. Laatst had ik Pantene Pro-V gebruikt. Die gebruikte ik echt vroeeeeger. Mn haar was zacht! :-o En t ruikt lekker. Volgens mij past die shampoo echt bij mn haar. Heb alleen gehoord dat je er haaruitval van krijgt. Is dat zo?

Anoniem85
02-04-2005, 16:07

Ik heb ook van alles geprobeerd. Niet om uit te testen, maar omdat mn ma telkens verschillende haalt. Van Aldi shampoo, naar Guhl. Maar das natuurlijk slecth voor je haar. Waar ik echt ervaring mee heb zijn Fructis en Herbal. Herbal vind ik niet echt lekker ruiken, en vind het toch belangrijk dat het een lekker geurtje heeft. Fructis heb ik lange tijd niet gebruikt. Laatst had ik Pantene Pro-V gebruikt. Die gebruikte ik echt vroeeeeger. Mn haar was zacht! :-o En t ruikt lekker. Volgens mij past die shampoo echt bij mn haar. Heb alleen gehoord dat je er haaruitval van krijgt. Is dat zo?

islamwomen_18
02-04-2005, 16:15
ik gebruik baby shampoo van zwitsal en ik had eerst echt last van haaruitval maar sinds ik die shampoo gebruik niet meer

Mounaya
02-04-2005, 16:18
fructies van garnier is de beste Zeker de beste!! en hij ruikt ook heerlijk!!!!

marocloubna
02-04-2005, 16:52
Herbal Essences. IK gebruikte eerst Dove, maar dat is de ergste shampoo die je je maar kan voorstellen. Nu is mijn haar erg mooi en valt niet meer uit!!!!!!!!!!

Paris_Du_Bled
02-04-2005, 18:16
Fructis is slecht voor de haar zei mn kapster. Zeg es dames zien jullie die 'geweldige' shampoo van Fructis by de kappers? I dont think so. Da beschadigt et haar door die fruitzuren ofzo vertelde ze me. Ik gebruik zelf Palmolive van den Aldi :D Serieus, iedereen thuis lacht me uit dak da gebruik ma ik weet dat ie goed is voor me haar. Hy maakt em soepel & zacht.

beppie_truus
02-04-2005, 18:27
de huismerk shampoo van de kruidvat staat bij de consumentbond als best koop.

ffeiza
02-04-2005, 19:33
Andrelon - Fructise - Palmolive - Pantene - Helad & Shoulders - Dove - Herbal - Schwarzkopf & ga zo maar door... Gebruik no Dove Maar K vind em niet zo wauwie :(

Paris_Du_Bled
02-04-2005, 19:42
Das nie goe voort haar zo verwisselle van shampoos

d_nadorgirl
02-04-2005, 19:55
heb ook al de halve drogist gehad als shampoo. weten jullie ook een goed voor pluizig krullend haar?

Beloved
02-04-2005, 20:08
Ik heb echt slechte ervaringen met Palmolive! Ik had zoo erg haaruitval, niet normaal meer. Ik ben overgstapt naar Nivea en nu is mn haar gezond! En heb gewoon totaal geen last van haaruitval meer. Alhamdoelilah. Dus ik raad jullie Nivea echt aan meiden! Kus Kus

Esmealda
02-04-2005, 21:26

elvive is ook goed vind ik

Pagina's : [1] 2