Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aandacht

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
22-02-2003, 00:10

IK HEB HIER EN DAAR GEZIEN DAT EEN AANTAL VAN JULLIE RACHIDA HEBBEN UITGELACHEN OM HAAR AVATAR. MAAR IK HEB RACHIDA OP MSN, EN ZE HEEFT ME GEZEGD DAT ZE HET ECHT NIET LEUK VINDT DAT JULLIE NIET GELOVEN DAT ZIJ HET IS, WAAROM LACHEN JULLIE HAAR UIT ??? ALLAH SWT HEEFT TOCH IEDEREEN GESCHAPEN ZOALS HIJ HET WILT HSOEMA MAN, DUS VANAFVNU AF AAN, LATEN JULLIE RACHIDA MET RUST :ego:

FEALTJE
22-02-2003, 00:17
ben jij dat echt ???????? wahahahhahahahahahahha , JE BENT LELIJK TIPO FEO WAHAHHAAH :giechel:

mimi_tangaouia
22-02-2003, 00:18
weet je ik geloof er geen bal van want vandaag was ik op google.com een nieuw plaatje aan het zoeken voor mijn avatar en deze foto heb ik ook voorbij zien komen volgens mij stond die onder de naam fatima, aicha of samira moehim een van deze drie namen

Dida
22-02-2003, 00:20
Origineel gepost door mimi_tangaouia weet je ik geloof er geen bal van want vandaag was ik op google.com een nieuw plaatje aan het zoeken voor mijn avatar en deze foto heb ik ook voorbij zien komen volgens mij stond die onder de naam fatima, aicha of samira moehim een van deze drie namen What's your poinT.

Hindaatje
22-02-2003, 00:20

Ik geloof echt nie dat rachida haar foto hier zet..NO WAY...

Dida
22-02-2003, 00:22
Origineel gepost door Hindaatje Ik geloof echt nie dat rachida haar foto hier zet..NO WAY... Hoezo niet? Als ik vraGen maG :)

mimi_tangaouia
22-02-2003, 00:24
Origineel gepost door -RaChiDa¿- What's your poinT. kijk als dit jou foto is dan neemik aan dat je die natuurlijk ook niet op de zoekmachine van google gaat plaatsen zo dom ben jij niet dus conclusie is niet jou foto :D

Dida
22-02-2003, 00:30
Origineel gepost door mimi_tangaouia kijk als dit jou foto is dan neemik aan dat je die natuurlijk ook niet op de zoekmachine van google gaat plaatsen zo dom ben jij niet dus conclusie is niet jou foto :D :rolleyes:

mimi_tangaouia
22-02-2003, 00:31
Origineel gepost door -RaChiDa¿- :rolleyes: :D

Hindaatje
22-02-2003, 00:32
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Hoezo niet? Als ik vraGen maG :) Omdat je een tijd geleden met dat foto gedoe had gezegd dat je dat noooooit zou doen...ennuhh zoals mimi al zei waarom kan je m ook op google vinden :rolleyes:

Dida
22-02-2003, 00:33
Origineel gepost door mimi_tangaouia :D KheB je al via PM BedankT! Mot ik er nu noG bij lachen :rolleyes: :p

Dida
22-02-2003, 00:36
Origineel gepost door Hindaatje Omdat je een tijd geleden met dat foto gedoe had gezegd dat je dat noooooit zou doen...ennuhh zoals mimi al zei waarom kan je m ook op google vinden :rolleyes: Oh ja kan wel! Neej maar kheB niet van GooGle.com. :)

mimi_tangaouia
22-02-2003, 00:36
Origineel gepost door -RaChiDa¿- KheB je al via PM BedankT! Mot ik er nu noG bij lachen :rolleyes: :p die keus laat ik aan jou over dat mag je zelf weten want anders verpest ik straks alles joh en dat is nou ook weer niet de bedoeling het moet wel leuk blijven toch??? :jeweetog:

Dida
22-02-2003, 00:40
Origineel gepost door mimi_tangaouia die keus laat ik aan jou over dat mag je zelf weten want anders verpest ik straks alles joh en dat is nou ook weer niet de bedoeling het moet wel leuk blijven toch??? :jeweetog: Ja preCies. We houDen het Gewoon zoals het is ..GesseliG! ps.trouwenS gefeliciteerD met jou en Tarik.;)

mimi_tangaouia
22-02-2003, 00:41

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ja preCies. We houDen het Gewoon zoals het is ..GesseliG! ps.trouwenS gefeliciteerD met jou en Tarik.;) ja ok dan :zwaai: en dank je wel meid

Pagina's : [1] 2