Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liegen Over Leeftijd!!!!

Pagina's : [1] 2

Bediaa
01-04-2005, 18:46

Salaam Dames, Wat vinden jullie van meiden die liegen over de leeftijd van hun man?? Ik had een vriendin die is 21 en haar man was volgens haar 28 jaar. Maar........wat mocht het lot nou, een andere vriendin van mij liep stage in een bank, en daar kwam hij op kantoor een keer een bedrag opnemen. Dat doet iedereen weleens niet raar maar je moet je legetimeren en datzelfde lot wou dat hij dat deed bij mijn vriendin. Ja, toen zag ze (wat niet kan missen) zijn geboortedatum. En daaruit bleek dat hij 34 jaar is. Wat vinden jullie daarvan???? Mijn mening is dat als je van iemand houd je niet hoeft te schamen voor zijn leeftijd je houd van hem en niet van het getalletje toch??????!!!!

Radia001
01-04-2005, 18:54
nou meid ik ben het helamaal met je eens, weet je wat het is alles komt tog een keer boven water en deze keer bij jou. suc6 *********** radia :goedzo: :goedzo:

OpzoekNaarJou
01-04-2005, 19:06
dat is wel ergens waar. Ik ken een meisjes die 23 jaar is en ze is getrouwd met iemand van 42 jaar. Ze hadden 4 jaar een relatie

thefa2girl
01-04-2005, 19:35
Waarheid komt tog ooit boven water..vroeg of laat...

Mounaya
01-04-2005, 20:52

Salaam Dames, Wat vinden jullie van meiden die liegen over de leeftijd van hun man?? Ik had een vriendin die is 21 en haar man was volgens haar 28 jaar. Maar........wat mocht het lot nou, een andere vriendin van mij liep stage in een bank, en daar kwam hij op kantoor een keer een bedrag opnemen. Dat doet iedereen weleens niet raar maar je moet je legetimeren en datzelfde lot wou dat hij dat deed bij mijn vriendin. Ja, toen zag ze (wat niet kan missen) zijn geboortedatum. En daaruit bleek dat hij 34 jaar is. Wat vinden jullie daarvan???? Mijn mening is dat als je van iemand houd je niet hoeft te schamen voor zijn leeftijd je houd van hem en niet van het getalletje toch??????!!!! Gelijk heb je!!! Vroeg of laat kom je erachter. dus wees gewoon eerlijk vanaf het begin.

babyit
01-04-2005, 21:31
ho ho dames, er is nog niets bewezen!!! het kan ook andersom, namelijk dat de stagiaire hier de jokkebrok is??

HaagseHafida
01-04-2005, 21:46
Salaam Dames, Wat vinden jullie van meiden die liegen over de leeftijd van hun man?? Ik had een vriendin die is 21 en haar man was volgens haar 28 jaar. Maar........wat mocht het lot nou, een andere vriendin van mij liep stage in een bank, en daar kwam hij op kantoor een keer een bedrag opnemen. Dat doet iedereen weleens niet raar maar je moet je legetimeren en datzelfde lot wou dat hij dat deed bij mijn vriendin. Ja, toen zag ze (wat niet kan missen) zijn geboortedatum. En daaruit bleek dat hij 34 jaar is. Wat vinden jullie daarvan???? Mijn mening is dat als je van iemand houd je niet hoeft te schamen voor zijn leeftijd je houd van hem en niet van het getalletje toch??????!!!! Moet zij weten, is jouw probleem toch niet...

visagist
01-04-2005, 21:48
weer roddelen :moe:

Guccimamma
01-04-2005, 23:11
foute rubriek volgens mij hoort dit bij het onzinhoekje

ouafaetoen
01-04-2005, 23:12
sallam allaikoem wbr, Dat je vriendin ten eerste privé informatie doorgeeft is strafbaar voor haar, want vooral omdat zei in een bank werkt, zoiets hoort ze niet te doen. Ik vindt zelf dat het haar niets aan gaat hoe oud die is, en dat je vriendin over de leeftijd liegt van haar man vindt ik al helemaal onzin. Als zij maar van hem houdt en hij van haar, dus waarom liegen iets wat al helemaal haram is, en vooral zou beter moeten weten, het is geen kleine meid meer. dat is wat ik ervan vindt, en ik zou nooit liegen, maakt niet uit wat, vertel gewoon de waarheid en trek jeniets aan van anderen allaikoem sallam

missy_ik
02-04-2005, 17:03
tja sommige mensen schamen zich nou eenmaal voor hun leeftijd eh, maar goed heel veel mensen doen dat. vooral vrouwen, die zeggen meestal ze3ma dat ze bv 28 zijn 4 jaar later vraag je het weer zijn ze nog 28 beetje maf dus met liegen kom je niet echt ver..

Miss_Wafae
18-04-2005, 15:53
Het Is Zoiezo Raar, Je Weet De Geboortedatum Van Je Eigen Toch Man Wel Als Je Gaat Trouwen Komt Toch Ook Alles Op Papier..? :maf:

LadyNoor
18-04-2005, 17:19
walgelijk, wij marokkanen zijn echt walgelijk tuurlijk gaat ze liegen over zijn leeftijd, arme meid is hartstikke onzeker, al die marokkaanse meiden die lopen te geilen op prive-informatie, wat gaat jullie het f***********cking aan wat zijn leeftijd is, en dat je nog de gore moeite neemt om het te ZE3MA controleren, mevrouw loopt stage bij een bank, zoals iemand eerder terecht opmerkte zeer onbetrouwbaar en onprofessioneel gedrag. zgn is het haar opgevallen ze nam anders wel de moeite om het uit te rekenen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh gelukkig verkeer ik niet in zulke kringen!!!!! Ik praat het liegen van de dame niet goed, maar BEGRIP heb ik er zeker voor BAH BAH BAH BAH doet me denken aan een lowlifetroela die een x op een bruiloft zei dat ze de bruidegom maarniets vond WHO CARESSSSSS WAT JIJ VINDT A TRIEST HOOPJE STRONT asahbi ik wordt er echt para van.

Miss_Elboubsi
18-04-2005, 17:57
walgelijk, wij marokkanen zijn echt walgelijk tuurlijk gaat ze liegen over zijn leeftijd, arme meid is hartstikke onzeker, al die marokkaanse meiden die lopen te geilen op prive-informatie, wat gaat jullie het f***********cking aan wat zijn leeftijd is, en dat je nog de gore moeite neemt om het te ZE3MA controleren, mevrouw loopt stage bij een bank, zoals iemand eerder terecht opmerkte zeer onbetrouwbaar en onprofessioneel gedrag. zgn is het haar opgevallen ze nam anders wel de moeite om het uit te rekenen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh gelukkig verkeer ik niet in zulke kringen!!!!! Ik praat het liegen van de dame niet goed, maar BEGRIP heb ik er zeker voor BAH BAH BAH BAH doet me denken aan een lowlifetroela die een x op een bruiloft zei dat ze de bruidegom maarniets vond WHO CARESSSSSS WAT JIJ VINDT A TRIEST HOOPJE STRONT asahbi ik wordt er echt para van. volgens mij begrijp jij het punt van deze topic niet eens, en zit je hier je andere frustraties te typen.... magoed....Marokkanen walgelijk :rolleyes: hmmm... Ya Rabb wat heeft ze hier nou aan! :jammer: Altijd die onzin reacties :moe:

Miss_Wafae
18-04-2005, 18:04

volgens mij begrijp jij het punt van deze topic niet eens, en zit je hier je andere frustraties te typen.... magoed....Marokkanen walgelijk :rolleyes: hmmm... Ya Rabb wat heeft ze hier nou aan! :jammer: Altijd die onzin reacties :moe: Ik Snap Haar Reactie Ook Niet Helemaal.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2