Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hahahaha Lees ....

Pagina's : [1] 2

Sarahsalima
21-02-2003, 22:34

ik heb vandaaaag zo erg gelachen hahahahhaha, ik moet nu nog lachennnn :giechel: ik heb vanavond gewerkt (marktonderzoeksbureau) en we hadden een onderzoek over contactlenzen, waarvan we de mensen in Brabant moesten bellen (allemaal Hollanders die protestants zijn) De intro gaat zo: "Goedenavond, u spreekt met Sarah Salima van marktonderzoeksbureau Amsterdam. En is er in uw huishouden, een persoon van 16 jaar of ouder die contactlenzen draagt ? " kortom het was zo een droooge dooie onderzoek. En ik heb een Marokaanse collega, Hamid, hahahaha hij is grappig hij belde zo, zegt ie: "Salamaliekoem met Hmiedo Bou3eza, is er iemand in uw huishouden van 16 jaar of ouder die een hoofddoek draagt ?" ja je raad het al, wij allemaal in een deuk, mijn god, ik moet nu nog lachen :lol: :giechel: ja het klinkt droog voor jullie, maar ik zie de humor er echt wel in :D

Sarahsalima
21-02-2003, 22:38
Origineel gepost door Amira_s hahahaha ik zie de humor er ook wel in, dat was dan zekers gezellig op het werk, vooral met al die marokkanen onder elkaar.............. ohhhh wat erg, ik lach nu nog steeds :giechel: en die Hollandse collega's keken ons echt vreemd aan hahahahahhahah

Sarahsalima
21-02-2003, 22:54
Origineel gepost door tetouan_diva hahahahah wallah grappig aktie van hem!!! ik werkte eerst bij een financierings maatschappij telemarketing ........mohim wahid marokkaanse collega belde zo opeens kreeg hij een americaanse man aan de tel maar hij kan geen engels......( dit was ongeveer een paar weekjes na 11 sep)...... dus hij zei al van ja goedenavond met mohammed bla bla......o then i wil kill u an other time .........heheh hij kon het niet hij wilde call zeggen a illi ......die man aan de andere kant van de lijn helemaal schreeuwen it's not funny etc etc was wel grappig wallah die dag ik kwam de hele avond niet meer bij :D :lol: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha DIE IS LEUKKK :giechel:

FEALTJE
21-02-2003, 23:00
HAHAHAHA, JA IK HERKEN DAT IK WERK OOK MET VEEL MAROKKANEN OP EEN AFDELING, EN DT IS ECHT LACHEN MAN WAYOOOOWWWWWW, DE DOMSTE KATTEKWAAD HALEN WE UIT WE BLIJVEN EEN MOOI VOLK :D

Guadaloupe
21-02-2003, 23:02

Interview zeker...

arabiegirl
21-02-2003, 23:04
hahahahaa dus kortom je hebt plezier gehad in je werk en die hamid die lijkt me ook een toffe gozer e volgens mij kun je met hem wel altijd lachen

Sarahsalima
21-02-2003, 23:07
ja die Hamid is een echte klungel DAMN hahahahahah echt lachwekkend :giechel:

saidaaatje
21-02-2003, 23:11
hmm bij mij op t werk is t echt droog:( echt droge kaashumor...maarr er werkte eerst een marokaans meid bij me en shit als we pauze hadden was rwiena......:D iedereen keek ons dan aan

Sarahsalima
21-02-2003, 23:15
hahahhaha, ohwja ohwja we hebben daar een koffieautomaat, en als je op die kannen knop drukt, dan komt er heeeel veeeel uit en die sukkel deed dat.... en toen moest ie dweilen :giechel:

saidaaatje
21-02-2003, 23:24
drooooggg:D:D maarre je hebt tenminste fun op je werk:D daar gaat t toch om

Sarahsalima
21-02-2003, 23:36
hahahahhahahahahahahha echt gek waarom is het altijd zo grappig met zulke mensen ?

mimi_tangaouia
21-02-2003, 23:52
wahahahaha ik snap het best zo een collega zou ik ook willen hebben al hoe wel ik vanavond ook wat heb meegemaakt we hadden poltie voor de deur en op paard echt een stuk of twintig man voor de deur ik en mijn collega waren bezig met klanten en mijn andere collega die toevallig vrij was zat achter op dat moment kwamen er drie jongens binnen van een jaar of 16 die wat wilde uit halen eentje zat mij bezig te houden en de andere mijn collega dus er bleef er nog een over en die konden wij niet zien maar onder tussen waren wij ook met de klanten bezig dus wij konden ons niet meer op die derde concentreren maar die derde d8 tjakka ik kan lekker wat meenemen terwijl mijn andere collega hem lekker achter aan het bestuderen was toen hij wilde toeslaan op de kassa deed zij de deur open en schrok die zo erg toen ze weg gingen haalde ze ook onze bak met snoepjes leeg en ze gingen verder even later kwam de buurman langs hij werkt ook in een telecomwinkel, en die vertelde dat diezelfde jongens bij hem waren geweest en zwarte piet hadden gespeeld bij hem in de zaak wat bleek nou die snoepjes die ze bij ons vandaan hadden, hadden door de zaak heen gegeooid en het kwam ook gezichten van mensen terecht echt heel erg maar wat had die jongen nou gedaan van de concurent die had de poilite gebeld en nog geen kwartier daarna komen er twee irakeeze jongens binnen gewone normalen jongens maar ook van die leeftijd en kort daarna volgde de politie met 3 man de winkel in ze d8ten dat hun dat waren, je had die gezichten van die jongens moeten zien wahahhahahahahahhahaha toen ik dat zag moest ik alleen maar lachen dus toen vroeg die agent wat valt er te lachen ik zo sorry dit zijn ze niet toen volgde er een gesprek met de agenten ondertussen waren mijn ogen naar buiten gericht en zag poltiewagens staan en agenten op paard ik zei zo van zijn die allemaal voor die jongens gekomen hij zo ja mevrouw ik zo nu dan doen jullie eindelijk je werk goed ik was echt verbaasd maar als ik er op terug kijk moet ik er alleen maar om lachen maar een ding wat ik wel jammer vond is dat die 3 jongens wel marokanen waren en dat vond ik heel jammer :jammer:

Sarahsalima
21-02-2003, 23:53
ZO MEID jij hebt wat meegemaakt was dat voordat ik je belde, of er naa ?

mimi_tangaouia
21-02-2003, 23:57
Origineel gepost door Sarahsalima ZO MEID jij hebt wat meegemaakt was dat voordat ik je belde, of er naa ? dat was daarna

FEALTJE
22-02-2003, 01:07

SAAR slaap je al ?

Pagina's : [1] 2