Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3alal uit midar

Pagina's : [1] 2

AdamX
21-02-2003, 22:26

dag lieve mensen :D wie van jullie kent die 3alal uit midar, deze man beweert dat ie mensen geneest van hun klachten met verschillende middelen. zoals nescafe, tomaten, eieren, melk en noem maar op :D deze man krijgt ongeveer 200 patienten per dag uit heel marokko , en heel veeltelefoontjes uit europa en vooral uit nederland ! volgens de inwoners van midar is die gast gek en flesht mensen, maar 1 voordeel hebben ze wel aan deze man, namelijk het gaatgoe dmet de economie van midar, hotels zijn volgeboekt, restaurants worden druk bezocht, taxi's werken dag en nacht :) deze man heeft vroege rin duitsland gewoond en in gevangenis gezeten,volgens hem heeft een soorrt al barakan gekregen op dat moment :D

AdamX
21-02-2003, 22:37
niemand hier uit midar?? niemand die over deze gast heeft gehoord??

DiZA
22-02-2003, 17:06
3alal is zelfs hier op Marokko.NL actief... Hij spreidt zijn tentakels uit...Der is dus vraag naar:hihi:

AdamX
22-02-2003, 21:59
Origineel gepost door sjakie007 Ik woon wel in Midar, maar ik heb nog nooit van een 3alal gehoord. Speelt zich dit allemaal momenteel af?? En waar precies in Midar woont deze kerel? ik zou zeggen bel je familie op en vraag of ze 3alal kennen , heel midar kent hem, wat zeg ik bijna heel marokko kent hem nu en europa ook :) ik heb pas van hem gehoord op de radio van hilversum, kijk op www.omroep.nl, kies dan nps en dan kies je radio 5, vervolgens klik je op marokkaanse nieuws en dan kies je de volgede dagen, donderdag en vrijdag :zwaai:

yasminatilburg
23-02-2003, 17:51

mijn vader had het over die gast hij zei als ik naar marokko ga ga ik naar hem toe.maar dat is haram wat hij doet alleen allah kan iemand genezeen

AdamX
23-02-2003, 18:07
Origineel gepost door yasminatilburg mijn vader had het over die gast hij zei als ik naar marokko ga ga ik naar hem toe.maar dat is haram wat hij doet alleen allah kan iemand genezeen ik zou zeggen praat goed met hem, maar ja of het helpt, Allaho a3lam sommige ouders zijn eigenwijs

3ALAL
28-02-2003, 17:03
Origineel gepost door DiZA 3alal is zelfs hier op Marokko.NL actief... Hij spreidt zijn tentakels uit...Der is dus vraag naar:hihi: HEEEY WHAT THE **** ASSOCIEER JE MIJ MET EEN VOODOO MANNETJE??? :kwaad: :zwaai:

younnes
28-02-2003, 18:50
yep heb ik ook gehoord sommige moeten uien eten andere knoflook en hij geneest ook via de telefoon :hihi: voor shaab hollanda..

AdamX
30-04-2003, 23:49
A D A M X W A S H E R E

SweetRose
01-05-2003, 00:45
ik weet over wie jij bezig bent ik heb 'm gezien en langs 'm geweest (was ni voor mij ter info ;) ) echt wholah zijn salons zitten vol..echt meeeeegaaaa vol en zijn neef nourdin is zijn hulpassistente..die maakt afspraken met mensen enzo en die 3alal heeft echt rare medecijnen wholah ni normaal bv. look dat je elke morge moet drinken met sinaasappelsap..iwwww.... maar goed.. ajaa hij is graaatis...:goedzo: als je zijn raad ni volgt en ni doet wat ie jou vraagt, vergeet het dan maar, die helpt jou NIET MEER SAFI GEDAAN..die kan zooo alles zeggen..subhanallah!!!

DiZA
01-05-2003, 23:54
Origineel gepost door 3ALAL HEEEY WHAT THE **** ASSOCIEER JE MIJ MET EEN VOODOO MANNETJE??? :kwaad: :zwaai: Das pas een late reactie....Zie je 'm nu pas:D Jij bent een en al Voodoo...Hoe verklaar je je geboorte :D

an3sdej
02-05-2003, 00:06
Tegen kwakzalvers: http://www.antikwak.nl/ http://www.skepsis.nl/

AdamX
02-05-2003, 00:20
Origineel gepost door DuTSKe ik weet over wie jij bezig bent ik heb 'm gezien en langs 'm geweest (was ni voor mij ter info ;) ) echt wholah zijn salons zitten vol..echt meeeeegaaaa vol en zijn neef nourdin is zijn hulpassistente..die maakt afspraken met mensen enzo en die 3alal heeft echt rare medecijnen wholah ni normaal bv. look dat je elke morge moet drinken met sinaasappelsap..iwwww.... maar goed.. ajaa hij is graaatis...:goedzo: als je zijn raad ni volgt en ni doet wat ie jou vraagt, vergeet het dan maar, die helpt jou NIET MEER SAFI GEDAAN..die kan zooo alles zeggen..subhanallah!!! ik heb hem op de radio horen praten (nps Radio 5 ) die gast klinkt grappig, ik heb ook iemand gesproken uit midar en vroeg of hij hem kent, en ja hij kent hem zei dat ie maar mensen flesht :D sommige geeft ie koffie, sommige eneie, weer andere een tomaat hahaha maar het schijnt dat hij wel sommige mensne heeft geholpen, raar maar waar

DiZA
02-05-2003, 00:21
Jullie vergeten dat kwik en kwek wel degelijk een belangrijke rol spelen bij het uitvoeren van kwak;)

younnes
04-09-2003, 18:18

Wie heeft er dit jaar een bezoekje aan 3alal gebracht in midar

Pagina's : [1] 2