Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoofddoek afdoen

Pagina's : [1] 2 3

Guadaloupe
21-02-2003, 22:21

Elke dag....dag in dag uit....wordt mij gezegd dat ik mn hoofddoek af moet doen..... niet in de zin van moeten...maar het staat me niet....ik was mooi toen ik met mn lange haren en modieuze kleding over straat liep....ik was mooi wanneer ik mooie sieraden droeg...ik was mooi wanneer ik mn make-up (kleur) combineerde met mn kleding...Kortom ik WAS mooi HET STAAT JE NIET....wordt mij (bijna) elke dag gezegd... :jammer:

Dida
21-02-2003, 22:24
das de sjitan :iblies: ... Gewoon blijven houDen! een HijaB staat ieDereen!!!

Lady_Cazawia
21-02-2003, 22:26
Maar ga eens na kijken WIE dat zegt??!!??.....;) En ga eens na kijken naar WIE wij moeten en horen te luisteren...;) (If YoU KnOw WhAt I mEaN)

Inchirah
21-02-2003, 22:28
Meid, ik zal jou eens wat zeggen. Hoogstwaarschijnlijk zijn de personene die dit tegen jouw zeggen harstikke jaloers. Je moet trots op jezelf zijn dat je ooit die grote stap om een hoofdoek te dragen hebt genomen. Een hoofddoek maakt je juist mooier.... Ik zou het totaal negeren en gewoon je gevoel achterna gaan. Succes!

Guadaloupe
21-02-2003, 22:29

Origineel gepost door -RaChiDa¿- das de sjitan :iblies: ... Gewoon blijven houDen! een HijaB staat ieDereen!!! jah..de shitan in een menselijke vorm.... maar ik zal hem niet afdoen......neeeee....als ik iets doe, sta ik er 100% achter...alleen omdat een of ander malloot me toen mooi vond...jah pech voor m..... ik heb trouwens meer complimenten gehad (draag m pas 3 maandjes) :D

tetouan_diva
DE SCHOONHEID VAN DE MOSLIMSE VROUW Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen. Voor mooi haar: Laat een kind zijn vingers er een dag door strelen Voor intelligentie, Loop met je kennis naar anderen, zo zul je nooit alleen lopen. De schoonheid van een vrouw zit 'm niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, Omdat dat de weg is naar haar hart, de plek waar liefde is. De schoonheid van een vrouw is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel. Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar juist mooier!!!!! MASHA ALLAH, WAT WIL JE NOG MEER ZUSTER!!! luister niet naar sjatan, denk aan de dag des oordeels!!! salam wa alaikoum

Inchirah
ben overigens gewoon een vrouw, ik snap niet dat bij geslacht een man staat.

Lady_Cazawia
21-02-2003, 22:31
Origineel gepost door tetouan_diva DE SCHOONHEID VAN DE MOSLIMSE VROUW Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen. Voor mooi haar: Laat een kind zijn vingers er een dag door strelen Voor intelligentie, Loop met je kennis naar anderen, zo zul je nooit alleen lopen. De schoonheid van een vrouw zit 'm niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, Omdat dat de weg is naar haar hart, de plek waar liefde is. De schoonheid van een vrouw is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel. Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar juist mooier!!!!! MASHA ALLAH, WAT WIL JE NOG MEER ZUSTER!!! luister niet naar sjatan, denk aan de dag des oordeels!!! salam wa alaikoum :goedzo: ;)

Guadaloupe
21-02-2003, 22:31
Origineel gepost door Lady Cazawia Maar ga eens na kijken WIE dat zegt??!!??.....;) En ga eens na kijken naar WIE wij moeten en horen te luisteren...;) (If YoU KnOw WhAt I mEaN) jaa precies.....ik heb dan ook alhamdoulilah nooit getwijfeld tis trouwens een nasrani die dit zegt... Hier doe k het voor.....het is de bedoeling dat je NIET meer aantrekkelijk bent...of niet? ik wil niet dat vreemde mannen mij blijven aanstaren om mn uiterlijk....bah

Camilla27
21-02-2003, 22:32
Origineel gepost door Guadaloupe Elke dag....dag in dag uit....wordt mij gezegd dat ik mn hoofddoek af moet doen..... niet in de zin van moeten...maar het staat me niet....ik was mooi toen ik met mn lange haren en modieuze kleding over straat liep....ik was mooi wanneer ik mooie sieraden droeg...ik was mooi wanneer ik mn make-up (kleur) combineerde met mn kleding...Kortom ik WAS mooi HET STAAT JE NIET....wordt mij (bijna) elke dag gezegd... :jammer: ach meid dat werd mij ook gezegt...maar dan van de hollandse mensen op het werk...weet je wat ik daar op antw: EN JUIST DAAROM DOE IK HET!! zodat de mannen me niet aantrekkelijk vinden ;) maar de meeste zeggen juist dat he me mooi staat damnnn !!! maar dat was niet de bedoelling :D

Guadaloupe
21-02-2003, 22:32
Origineel gepost door tetouan_diva DE SCHOONHEID VAN DE MOSLIMSE VROUW Voor verleidelijke lippen: Spreek aardige en lieve woorden Voor mooie ogen: Zoek het goede in de mens Voor een goed figuur: Deel je eten met de armen. Voor mooi haar: Laat een kind zijn vingers er een dag door strelen Voor intelligentie, Loop met je kennis naar anderen, zo zul je nooit alleen lopen. De schoonheid van een vrouw zit 'm niet in de kleren die ze draagt, het figuur dat ze heeft, of de manier waarop ze haar haar doet. De schoonheid van een vrouw moet in haar ogen gezien worden, Omdat dat de weg is naar haar hart, de plek waar liefde is. De schoonheid van een vrouw is niet uiterlijk, maar echte schoonheid in een vrouw reflecteert haar ziel. Het is de zorg die ze liefdevol geeft, de passie die ze toont, de vroomheid die ze uitstraalt. Van deze vrouw wordt de schoonheid door de jaren heen, niet minder, maar juist mooier!!!!! MASHA ALLAH, WAT WIL JE NOG MEER ZUSTER!!! luister niet naar sjatan, denk aan de dag des oordeels!!! salam wa alaikoum precies :goedzo: Allah yahdie zjemie3 almoeslimien

Guadaloupe
21-02-2003, 22:34
Origineel gepost door Camilla27 ach meid dat werd mij ook gezegt...maar dan van de hollandse mensen op het werk...weet je wat ik daar op antw: EN JUIST DAAROM DOE IK HET!! zodat de mannen me niet aantrekkelijk vinden ;) maar de meeste zeggen juist dat he me mooi staat damnnn !!! maar dat was niet de bedoelling :D klopt bij mij dus ook blijkbaar straal je nour uit....:goedzo:

Lady_Cazawia
21-02-2003, 22:35
Origineel gepost door Guadaloupe jaa precies.....ik heb dan ook alhamdoulilah nooit getwijfeld tis trouwens een nasrani die dit zegt... Hier doe k het voor.....het is de bedoeling dat je NIET meer aantrekkelijk bent...of niet? ik wil niet dat vreemde mannen mij blijven aanstaren om mn uiterlijk....bah Precies Meid!!...;) Ewa Allahyahdie zjemie3 almoesliemien ;)

the_silver_one
21-02-2003, 22:37
Nou waarschijnlijk was je dan vroeger niet echt mooi Toch?

EMIEN
21-02-2003, 22:39

Ik hou van chocola......................:D

Pagina's : [1] 2 3