Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dit helpt tegen littekens!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

02-04-2005, 14:57

Citaat door maryamx:
Salaam oe 3alaikoem,

Ik heb het gisterenavond geprobeerd en zal dit doet tot ik resultaten zie , bedankt voor je tip! Wat is de titel van het boek?

Ma3a salama
kHeb Ut Ook GeDaan
Ook NoG BeDanKt VoOr De TiP alhoceima

Maryamx sliep je lekker
kvond ut wel een beetje lastig
maargoed

02-04-2005, 17:31



Citaat door MiSsOuJDiA:
kHeb Ut Ook GeDaan
Ook NoG BeDanKt VoOr De TiP alhoceima

Maryamx sliep je lekker
kvond ut wel een beetje lastig
maargoed

Wel... heb heerlijk geslapen . De eerste vijfminuten dat ik 't erop smeerde, voelde het aan alsof m'n gezicht zich samentrok. Maar 's morgens heb ik 't makkelijk kunnen afspoelen, dusse 't is echt het proberen waard.

Ma3a salama

02-04-2005, 18:13
heb een vraagje helpt het tegen gaatjes in je gezicht hoop van wel want me vriendin lijd er heel erg door meskiena

04-04-2005, 16:37

Citaat door samia_for_life:
heb een vraagje helpt het tegen gaatjes in je gezicht hoop van wel want me vriendin lijd er heel erg door meskiena
ze kan het altijd proberen, dus dames jullie hebben het geprobeerd grappig, en hebben jullie moeders al geklaagt over de eieren?

04-04-2005, 16:42


trekt het in of moet je de hele avond met je gezicht naar boven gericht gaan slapen, want dat gaat met echt niet lukken

04-04-2005, 16:52
he meid het droogt vanzelf na een paar minuten op, dus wees niet bang dat je kussensloop onder gaat zitten ofzo

04-04-2005, 20:04
nou ik heb het geprobeerd en heb het nu op , maar het geeft wel een trekkerig gevoel op het begin, nou ik hoop dat het gaat helpen.

04-04-2005, 20:08
Echt grappig, nu loopt iedereen rond met eieren in haar gezicht omdat één iemand het heeft gezegd.

Wat is de titel van die boek? En op welke blz staat het want ik heb ook een boek over The Medicine of The Prophet en die is héél betrouwbaar.

04-04-2005, 20:19
hahaha, eigenlijk best grappig he? het boek heet de geneeskunde van de profeet, ik zou het echt niet hier neerzetten als ik niet merkte dat het hielp, straks zijn alle eieren in de winkels uitverkocht door yasmina leden

04-04-2005, 20:20
oja er staat dat het goed is tegen littekens van brandwonden, maar ik gebruik het lekker voor mijn gezicht

04-04-2005, 21:07

Citaat door alhoceima:
hahaha, eigenlijk best grappig he? het boek heet de geneeskunde van de profeet, ik zou het echt niet hier neerzetten als ik niet merkte dat het hielp, straks zijn alle eieren in de winkels uitverkocht door yasmina leden
K Heb me Eigen eieren gekocht. Voor ut geval dat ze gaan zeuren
trouwens nou hoeveel dagen heb je resultaat gezien?
als het eenmaal weg is moet je het dan nog steeds op je gezicht smeren..?

04-04-2005, 21:52
ejow ik lig in een deuk hier, ik vind het zo grappig:"iedereen fanatiek eieren aanschaffen" ejow ik hoop niet dat ik straks al die eieren tegen mijn hoofd aan krijg omdat het niet helpt ofzo? tja you never now he, he missoujda je moet het gewoon een aantal dagen proberen, dan merk je het vanzelf wel, en taginegirl wallah ik weet het niet hoor, ik bedoel ik heb het ook alleen maar uit het boek, maar ik dacht het is het proberen waard
by the way het boek heet, de geneeskunde van de profeet en ik heb het van een islamitische winkel op het bos en lommerplein in amsterdam

04-04-2005, 21:54


dit is hun site http://www.islam-boek.nl/ en hier heb ik het van besteld

04-04-2005, 22:08
het is echt een boek waarvan je denkt masjaAllah, er staan zulke goede dingen in over ons lichaam, gezondheid etc.

05-04-2005, 12:22
Het is idd een betrouwbaar boek . Ik heb net dezelfde gehad maar dan in het Engels.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5