Bekijk originele versie : Lekker op bezoek bij je ouders....
Wat is er heerlijker om op bezoek te gaan bij je ouders!!! Als getrouwde vrouw vind ik het echt geweldig om bij mijn ouders langs te gaan...
Ik heb gemerkt dat pas als je getrouwd bent, je weet wat je ouders echt voor je betekennen....
Atlas_Gebergte
21-02-2003, 20:47
Nou meid ik zou zeggen wees aardig voor je ouders en moge Allah jouw huwelijk zegenen.
wa sallaam alikoum
Dat is zeker!!
Bedankt Atlas-gebergte.....
marocprinses20
21-02-2003, 22:01
He, leuk om te horen joh. Ik woon nog thuis, maar zeg altijd tegen mn vriendinnen dat het me leuk lijkt om later bij mn papsie en mamsie op bezoek te gaan. Ik denk dat je je ouders later meer gaat waarderen. Je ziet ze dan niet elke dag en dan pas weet je hoeveel je ouders eigenlijk waard zijn.
Ik weet dat ik ze heel erg ga missen als ik getrouwd ben.
Origineel gepost door marocprinses20
He, leuk om te horen joh. Ik woon nog thuis, maar zeg altijd tegen mn vriendinnen dat het me leuk lijkt om later bij mn papsie en mamsie op bezoek te gaan. Ik denk dat je je ouders later meer gaat waarderen. Je ziet ze dan niet elke dag en dan pas weet je hoeveel je ouders eigenlijk waard zijn.
Ik weet dat ik ze heel erg ga missen als ik getrouwd ben.
Dat denk ik ook!! En je gaat ze zeker meer waarderen..... daar weet ik alles van..
Origineel gepost door Dalilah
Wat is er heerlijker om op bezoek te gaan bij je ouders!!! Als getrouwde vrouw vind ik het echt geweldig om bij mijn ouders langs te gaan...
Ik heb gemerkt dat pas als je getrouwd bent, je weet wat je ouders echt voor je betekennen....
Nou, ik kan wel wat leukers bedenken in mijn weekend...... hihi
samrabella
25-02-2003, 19:42
ik vindt het ook heel geweldig oom bij mij ouders op bezoek te komen maar niet elke dag is het leuk
aishaqandisha
25-02-2003, 21:53
Het is zo. Al word ik stokoud. Bij mijn ouders blijf is toch hun kind.
Maar vroeger toen ik nog thuiswoonde.... aouili aouili aouili! Daar zaten we mekaar behoorlijk in de weg.
Zo gaan die dingen.
(Opoe Aisha haalt oude herinneringen op en laat een steek vallen van haar breiwerkje)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.