Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe begint het de bevalling??

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
31-03-2005, 22:29

Assalaam ou alaikoum zusters, Ik vroeg me af hoe begint het de bevalling..ik bedoel krijg je meteen weeen die erg pijn doen...of een beetje pijn of steken in je buik?? Wat zijn de beginsymptonen?? Ben ik zo benieuwd naar hihi wie kan me meer vertellen... wasalaam barakallahoefiekoum oum mujahid

oem_mujahid2
31-03-2005, 23:13
Barakallahoe fiek voor je verhaal...nee hoor je hebt me niet bang gemaakt hihi...ik heb vreselijke rugpijn pfffffffff ik ga maar weer liggen...wasalaam xxx

oemtarik
01-04-2005, 00:11
hi oemmujahid, bij mij ging het andersom, mijn vruchtwater brak eerst zelf en later pas kreeg ik weeen,in het begin niet pijnlijk maar werden steeds heftig, maar het duuurde wel heel lang voordat ik eindelijk die 10 cm ontsluiting had,maar ik wil je verder ook niet bang maken en het is uiteindelijk allemaal goed gekomen alhamdo lilah en heb nu een pracht van een zoon, maaar ieders vrouw ervaart de bevalling anders, heel veel geluk en kracht toegewenst oemtarik

Rzinia
01-04-2005, 09:14
he maar klopt het dat alle bevallingen met het verliezen van de slijmprop? En hoe merk je dat?

kellie
01-04-2005, 10:52

Ja volgens mij verlies je eerst je slijmprop, maar soms merk je niet dat je de slijmprop verloren bent. Je kan je slijmprop ook bij het plassen verliezen namelijk en dan merk je het niet. Dit heeft de verloskundige aan mij verteld. Dit is wel een teken, dat de bevalling eraan komt, maar dan kan het nog 48 uur duren. Ik was gisteren bij de verloskundige en die ging alles over de bevalling vertellen. He Rzinia ik ben 20 april uitgerekend, ik zag dat jij 15 april bent uitgerekend! Inshallah krijgen we een voorspoedige bevalling en zetten we een gezonde baby op de wereld. Wa salam!

Rzinia
01-04-2005, 11:13
:D inshAllah, maar als de mijne te laat is en de jouwe voor de datum maar wel dus met 39 of 38 weken beval je alsnog voor mij:D Het komt dichtbij dat is wel leuk. Helemaal omdat het nu wel elke moment kan gebeuren.

lilchakir
04-04-2005, 00:27
verschillend ik heb drie kids en bij alle drie anders maar wel bij alle drie slijmverlies eerste been weeen tweede rug weeen wajoew pijnlijk derde buik en rug weeen echt dodelijk pijn

Nysha
04-04-2005, 01:04
ooooooohhhhhhwww i kdenk dat ik nooooit aan kinderen ga beginnen, word echt bang van al die bevallingsverhalen hier zeg!

Ouissam
04-04-2005, 08:52
Ik had 2 dagen last van voorweeén, dat was echt verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten en uiteindelijk was ik helemaal doodop toen de echte weeën begonnen :moe:

Rzinia
04-04-2005, 08:54
bij jou begon het ook met het verliezen van slijmprop ouissam?

Ouissam
04-04-2005, 08:59
bij jou begon het ook met het verliezen van slijmprop ouissam? Nee eigelijk niet..ik heb helemaal geen slijmprop gezien, alleen toen de echte weeeën begonnen braken wel mijn vliezen en vloeide ik maar verder niets..

Rzinia
04-04-2005, 09:01
ik weet dat het soms tot 42 weken kan duren, maar omdat mijn vk zei dat het daarmee begint zit ik er elke dag op te wachten :D Met hoeveel weken beviel jij?

Ouissam
04-04-2005, 09:19
Hahaha, het verschilt denk ik per vrouw ik heb zelf echt niks gezien.. Mijn dochtertje is een week eerder geboren dan ik was uitgerekend, ze had geen zin meer om erin te blijven hahaha. Hee meid ik zie je dat het niet lang meer duurt voor jou bevalling. Heel veel succes toegewenst met de laatste loodjes en hopelijk krijg je een snelle makkelijke bevalling zodat je zo snel mogelijk je kleine ukkepuk gezond en wel in je armen mag sluiten InshAllah Amien.;)

OemAbdoellah
04-04-2005, 10:14
assalaamoe alaikoem dat verschilt per vrouw joh :) mijn vliezen braken daarna kwamen de weeen pas.. alles bij elkaar duurde 6 uurtjes :) Ben wel met een ruggenprik bevallen salaaaaaaaam alaikoem

sahab
04-04-2005, 10:35

lieve meid, Het begint eerst met lichte pijnen in je rug en in je onderbuik zeg maar die harde buiken die je nu hebt maar dan wat langer. En dan om de 5 minuten die harde buiken en pijn in je rug. En zo gaat dat een tijdje door,als de baby goed gezakt is voel je een enorme druk beneden die gepaart gaan met hevige pijnen in je rug en harde buiken. En dat komt dan om de paar minuten terug. Zodra je vliezen breken bij mij deed de verloskundige dit zelf word de pijn nog heviger. Als je 10 cm ontsluiting hebt dan mag je beginnen met persen dat voel je zelf aan want je krijgt die drang om te persen hoe lager de baby zakt hoe pijner het word je voelt je vagina als het ware kapotscheuren :maf2: echt waar dat is echt pijnlijk maar zodra het hoofdje eruit is het werk gedaan. en als ze je babytje op je buik leggen voel het heerlijk aan lekker warm en glibberig. Je vergeet al die pijn die je daarvoor had. Ik zie dat ik het begin en het einde hier vertelt heb :hihi: yarabi dat is eng :(

Pagina's : [1] 2 3