Bekijk originele versie : Instrumentale berberse en rai muziek in 1 hier downloaden!
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=294BUJ95NMF2C00RQKCDFUW1X
Ewa geen meningen ik heb het zelf gespeelt :(
madame_nadia
31-03-2005, 23:13
Ben hem aan het downloaden, je hoort zo wat ik er van vond awma :)
madame_nadia
31-03-2005, 23:20
Wow man, echt mooi! Even geen worden er doorheen... Heb je dat echt zelf gespeeld? :wow:
Ik weet niet hoe ik duidelijk moet maken dat het prachtig is e goeya :o :goedzo:
madame_nadia
31-03-2005, 23:23
Ewa geen meningen ik heb het zelf gespeelt :(
gespeeld :o
Wow man, echt mooi! Even geen worden er doorheen... Heb je dat echt zelf gespeeld? :wow:
Ik weet niet hoe ik duidelijk moet maken dat het prachtig is e goeya :o :goedzo:
Ja wallahila ik heb het zelf gespeelt op me Keyboard de GEM WK2 Oriental en de Roland E40 Oriental ;)
Hij doett ..!
Liefs Nediya
Ghzelaa_Hbiba
01-04-2005, 19:11
Bravooooooooooo 3la l3agoun djelnaaaaaaaaaaaaa!!!!
Anasheed_Mocro
01-04-2005, 21:04
Bezig met downloaden :D :nijn:
Dat piepje eruit krijgt teveel aandacht en gaat steeds meer irriteren. Terwijl de mix wel leuk is.
madame_nadia
03-04-2005, 15:02
Echt goed hoor :goedzo:
Heb je een zangeres nodig? :o :stout:
Heb een prachtige stem :D
Echt goed hoor :goedzo:
Heb je een zangeres nodig? :o :stout:
Heb een prachtige stem :D
Mag :D
Maritiem
03-04-2005, 21:25
En wat kan je hier nou precies op zingen?
Ik liep naar de visboer en daar zag ik je. Mijn hart begon als een gek te bonken. Ik krijg je niet uit mijn hoofd. Daarom surfte ik naar marokko.nl en klikte op uit het oog verloren....
Zoiets maar dan in het berbers?
En wat kan je hier nou precies op zingen?
Ik liep naar de visboer en daar zag ik je. Mijn hart begon als een gek te bonken. Ik krijg je niet uit mijn hoofd. Daarom surfte ik naar marokko.nl en klikte op uit het oog verloren....
Zoiets maar dan in het berbers?
Hahahah nee man niks bij zingen :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.