Bekijk originele versie : Dit is erg voor woorden gewoon!!!!!!
http://www.nuevorden.net/muerte.gif
Het ergste is dat het dagelijkse realiteit is voor de Palestijnen.
Ik wens Sharon en het gehele Joods volk dat achter hem staat de hitte van de hel toe. Ditzelfde geldt ook voor de Nederlandse regering die Israel steunt in haar verschrikklijke wandaden tegen de hulpeloze palestijnen.
Ali Z
Glimlachje
21-02-2003, 23:56
aaaaaamien!!!!!!! ya rabbie al3alamien
ik kan hier echt kwaad om worden
wie het laatst lacht lacht het best
en dat zijn insaha allah de palastijnen!!!!!!
-xxx-Rachida
22-02-2003, 00:12
Damn!:kwaad:....................:(
elhabiba
22-02-2003, 01:44
allah je nsor igwanna elmosliemien...inshallah
Zelfkritiek
22-02-2003, 09:44
Dit is er weer eentje uit de oude doos... Twee jaar geleden ofzo was dit ook al op het forum, precies dezelfde foto's...
Origineel gepost door Zelfkritiek
Dit is er weer eentje uit de oude doos... Twee jaar geleden ofzo was dit ook al op het forum, precies dezelfde foto's...
Het maakt niet uit of het oude fotos zijn toch blijft het erg.
Moderator
22-02-2003, 12:17
Zo is de holocaust er ook 1 uit de oude doos, moet men het daardoor minder erg vinden?
Moderator
the_silver_one
22-02-2003, 12:20
Als je tegenover me had gestaan dan had ik je gezoend,
en dan keihard in je tong gebeten
missysaloua01
22-02-2003, 12:50
echt wel
Origineel gepost door Moderator
Zo is de holocaust er ook 1 uit de oude doos, moet men het daardoor minder erg vinden?
Moderator
Sterker nog: De Holocaust wordt al 58 jaar gebruikt als excuus om Palestijns gebied te stelen, palestijnen structureel uit te roeien, martelen en te vernederen.
-xxx-Rachida
22-02-2003, 14:13
Origineel gepost door Ali_Z
Sterker nog: De Holocaust wordt al 58 jaar gebruikt als excuus om Palestijns gebied te stelen, palestijnen structureel uit te roeien, martelen en te vernederen.
en o wee als je suggereerd dat de Holocost nooit heeft plaatsgevonden.....oei, dan heb je echt de grote poppen aan het dansen!
weekendjeuitje
22-02-2003, 16:14
En hoe ga je dit noemen!!! oude oude dood!!kanker oudai
http://www.nuevorden.net/libro_hess.jpg
die foto's zijn niet compleet. Het heeft een staartje. Ik zoek de rest van de foto's op met de tekst erbij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.