Bekijk originele versie : Wat nou als..
missy898
31-03-2005, 11:35
..je de man van je dromen ontmoet en je wilt graag de rest van je leven samen met hem doorbrengen maaaaar...
Hij woont in Frankrijk en wilt graag dat je daar gaat wonen.. En je hebt hier je leven opgebouwd, diploma's gehaald, Goed werk, al je familie leden wonen hier e.d. ..
Wat is jou besluit.. Ga je verhuizen naar Frankrijk of niet :rolleyes:
serenity
31-03-2005, 11:38
Ik zou gaan....alles voor de liefde.... :)
Frans heb je zo onder de knie, Frankrijk is 1000x mooier dan Nederland, en ik kan zo nog tig voordelen noemen van daar naartoe gaan...
Afhankelijk van waar in Frankrijk je gaat wonen kun je je familie in NL ook best vaak bezoeken...en Marokko is ook dichterbij. :)
boyengirl
31-03-2005, 12:18
ja meid doen jo
iedereen loopt weg uit nederland het is hier niet meer normaal met die bezuinigen en rasisme echt meid frankrijk is echt tof en nog is frans leeren nou ik wist het wel
als mijn man straks thuis komt en zou zeggen ik moet voor mijn werk in belgie of frankrijk gaan woonen dan hoef ik niet 2 keer naar tedenken
en je famillie kun je best wel vaak opzoeken of 1 keer in de maand een lang weekend bij je moeder logeeren is ook leuk
nou meid laat ons hooren wat je gaat doen
ma3a salama
moeder van boy&girl
als het de man van je dromen is moet je daar helemaal niet over nadenken of over twijfelen gewoon doen!!
visagist
31-03-2005, 13:39
als ik naar belgie of frankrijk kon verhuizen, dan ging ik nu gelijk zonder geen ene derbala mee te nemen
missy898
31-03-2005, 15:18
Up!!
P.s. Het gaat niet over mij hoor.. Gewoon nieuwsgierig naar hoe mensen hierover denken aangezien het wel vaker gebeurt.. :p
lellaaahanan
31-03-2005, 15:41
Je moet maar zo denken
je GELUK in Frankrijk
en
hierzo ONGELUKKIG
ik zou kiezen voor het GELUK als hij alles voor je is maakt dat alle nadelen weer moooi
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-jessssss :goedzo:
minous21
31-03-2005, 15:42
Toevallig,
Mijn man is hier komen wonen, mijn schoonfamilie woont in Frankrijk.
Maar wie weet wat we in de toekomst gaan doen.......
missy898
01-04-2005, 14:04
Toevallig,
Mijn man is hier komen wonen, mijn schoonfamilie woont in Frankrijk.
Maar wie weet wat we in de toekomst gaan doen.......
Zou je in Frankrijk willen wonen.. ennuh.. Heeft hij er zelf voor gekozen hier te komen..
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor :o
minous21
01-04-2005, 14:46
Zou je in Frankrijk willen wonen.. ennuh.. Heeft hij er zelf voor gekozen hier te komen..
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor :o
Hij had al eerder plannen om in Nederland te komen wonen (heeft hier twee broers wonen). Ik zou best wel naar Frankrijk willen gaan maar op den duur....momenteel ben ik nogal gehecht aan mijn ouders..... :o :o
Nu heb ik ze allemaal in mijn buurt, papa, mama, broer (en zijn gezin) en mijn mannetje...... ;)
marocloubna
01-04-2005, 16:20
Voor de liefde zou ik het wel doen. Uiteindelijk gaat het toch om je toekomst en je geluk.
Maar wat zouden jullie er van vinden om in Spanje te gaan wonen??????
achermijnpc
01-04-2005, 16:46
Voor de liefde zou ik het wel doen. Uiteindelijk gaat het toch om je toekomst en je geluk.
Maar wat zouden jullie er van vinden om in Spanje te gaan wonen??????
:hihi: ik zou nooit niet naar spanje gaan wonen(no way, moet ik die taal nog gaan leren enz :hihi: ), trouwens ik ben verhuisd voor mijn man naar Nl terwijl ik in belgie ben geboren en opgegroeid en die stap vond ik al zoooooo'n :maf2: grooooooooooot. :(
maar hamdoellah ik zie mijn familie elke 2 weken en soms elke 3 weken,dan zie ik ze :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.