Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Jij doen...

Pagina's : [1] 2

Cina
21-02-2003, 18:16

Als je in de rij voor de kassa stond. Opeens vraagt degene achter je of hij voor je mag, omdat hij nogal haast heeft. Jij stemt toe. Bij de kassa aangekomen, wordt degene die jij voor hebt gelaten verteld dat hij de 1000ste (of zoiets) klant is en een groot geldbedrag wint. (balen!!!) Wat zou jij doen...? ;)

Shining_Star
21-02-2003, 18:19
Ik zou flink balen enne achter mij geld gaan :stout:

Cina
21-02-2003, 18:20
Origineel gepost door ouiam_tet1 HAHHAHAHA HEB JE HET OOK GISTER GEZIEN????? EERLIJK=EERLIJK HAHAHAAH Ja :D Die reacties waren vet leuk man :D

SAMMYGIRL
ik zou zeggen, hij heeft voor gedrongen :D nee joh > als die persoon echt zo'n haast heeft geeft ie het geldbedrag aan mij omdat hij geen tijd heeft :D

kamillia83

Origineel gepost door Cina Als je in de rij voor de kassa stond. Opeens vraagt degene achter je of hij voor je mag, omdat hij nogal haast heeft. Jij stemt toe. Bij de kassa aangekomen, wordt degene die jij voor hebt gelaten verteld dat hij de 1000ste (of zoiets) klant is en een groot geldbedrag wint. (balen!!!) Wat zou jij doen...? ;) hahahaha, gisteren eerlijk is eerlijk gekeken? ;) hahaha, het zou je maar gebeuren! Ik zou echt denken van, tuurlijk heb ik weer! Maar ik zou niet vragen of hij het wil delen, dat is onzin!

pannenkoek
21-02-2003, 18:23
ik zou die nacht goed nadenken waarom het geluk mij niet is toegewenst ! maar de dag erna zou ik er niet eens meer aan denken, want gebeurt is gebeurt en ik kijk nooit achterom. :(

tahrant
21-02-2003, 18:23
hahahaha jah heb k gister ook gezien, nou zelf weet k niet hoe ik zou reagere maar k laat zowieso nooit iemand voor :)

kamillia83
21-02-2003, 18:33
Origineel gepost door tahrant hahahaha jah heb k gister ook gezien, nou zelf weet k niet hoe ik zou reagere maar k laat zowieso nooit iemand voor :) hahahahhahaha, kijk dan kan het je ook nooit gebeuren :giechel: :zwaai:

Cina
21-02-2003, 18:35
Origineel gepost door kamillia83 hahahahhahaha, kijk dan kan het je ook nooit gebeuren :giechel: :zwaai: Tenzij degene achter haar de 1000ste klant is... Shit! Had ik hem toch maar voor gelaten :hihi:

Toufik19
22-02-2003, 20:57
Origineel gepost door Cina Als je in de rij voor de kassa stond. Opeens vraagt degene achter je of hij voor je mag, omdat hij nogal haast heeft. Jij stemt toe. Bij de kassa aangekomen, wordt degene die jij voor hebt gelaten verteld dat hij de 1000ste (of zoiets) klant is en een groot geldbedrag wint. (balen!!!) Wat zou jij doen...? ;) ik zou hem het geld laten houden.Tenslotte wordt hij er later over berecht wat hij ermee deed en niet ik

saloua_lopez
22-02-2003, 20:59
iK ZOU HEM VET DREIGEN...... GEEF ME PRIJS OF i kill you!!!!!!!!!!!!!!!!!

Somaya_Riffia
22-02-2003, 21:16
BEN HIER NIEUW MENSEN..JAAAA HET IS ALWEER MIJN 3E BERICHTJE... :boogie: :letsparty :D MAARE FF OVER WAT CINA VROEG... IK LAAT TEN EERSTE NOOIT IEMAND VOOR....MOET JE MAAR EERLIJK OP JE BEURT W8EN...:ego: :lekkerpuh MAARE...ZEG NOU DAT ALS HET NOU 1 KEERTJE ZOU GEBEUREN.. ZOU IK WEL FF ZO STAAN KIJKEN :wow: :toink: MAAR IK ZOU NIET ZEGGEN DAT DIEGENE VOORGEDRONGEN HAD OFZO.....BEETJE LAAG..:jammer: IK BEN HET MET JE EENS TOUFIK19 :goedzo:

RaZer
22-02-2003, 21:18
eerlijl is eerlijk gezien.. heb hem gemist maar een vrienbd van me heeft alles al verteld.. Is echt een Top programma had het vorige week gezien.. :D

mimi3000
22-02-2003, 21:19
Origineel gepost door Cina Als je in de rij voor de kassa stond. Opeens vraagt degene achter je of hij voor je mag, omdat hij nogal haast heeft. Jij stemt toe. Bij de kassa aangekomen, wordt degene die jij voor hebt gelaten verteld dat hij de 1000ste (of zoiets) klant is en een groot geldbedrag wint. (balen!!!) Wat zou jij doen...? ;) teveel eerlijk is eerlijk gegeken :D :D :D

Cina
22-02-2003, 21:20

Origineel gepost door RaZer eerlijl is eerlijk gezien.. heb hem gemist maar een vrienbd van me heeft alles al verteld.. Is echt een Top programma had het vorige week gezien.. :D Jah. Is echt lachen. Die reacties van die mensen :hihi:

Pagina's : [1] 2