Bekijk originele versie : ben jij te vertrouwen?????
salaaam iedereen.....
ik had een vraagje voor jullie.... :D
ben jij te vertrouwen???????? in alle opzichten??? :confused:
en niet van "ik vind dat ik te vertrouwen ben"maar vinden anderen mensen jou ook betrouwbaar???? :eek:
als ik jou iets zou vertellen wat heel veel mensen willen weten maar ik vertel het jou in vertrouwen zou je je mond open doen tegenover iemand :kwaad: anders of zeg je tegen niemand iets??? :)
:zwaai: ouiam.
suggelbabe segt..ik wil niet opscheppen ofzo..maal mensen vinden mij betlouwbaal..wat men mij veltelt verlaat nooit mijn mond...
Ik houd wel m'n mond als het echt belangrijk is en als ik weet dat het erge consequenties heeft als ik mijn mond voorbij praat.
Shining_Star
21-02-2003, 18:15
Jah ik ben te vertrouwen jah
kamillia83
21-02-2003, 18:24
Ik ben zeker te vertouwen. Al mijn vrienden weten dit van mij en komen ook altijd naar mij met hun problemen en geheimen, en ik hou het altijd voor me. Wat betreft geld of iets anders wat je bij mij zou willen opbergen, daar zou ik nooit aan komen, het is een amana djel moelaha.
:zwaai:
kamillia83
21-02-2003, 18:31
Origineel gepost door ouiam_tet1
:D :D :D :D waren er maar meer like u!!!!!
:) thanx, maar het zou bij iedereen zo moeten zijn.
Origineel gepost door ouiam_tet1
dus als ik jou echt een heel groot geheim zou vertellen dan zou je niets doorvertellen???????
oke ben je ook betrouwbaar in andere dingen???? bv als ik een tas met 10 000 euro bij je achterlaat dan kan ik hem weer halen met 10000 euro????? :cool:
:zwaai: ouiam
suggelbabe segt (hoe belachelijk het ook klinkt) ja hoor tuurlijk...ik vind el geen pleziel in hool :(
Lady_moi
21-02-2003, 18:48
iedereen vertelt me zn secret en geloof me ik heb nooit iets doorverteld en zal ik ook nooit doen dat is de reden dat mensen me vertrouwen er zijn zo van die chmetas die alles gaan doorvertellen als je er ruzie mee hebt ofzo tfoeee wollah zo ben ik niet believe it or not!
Lady_moi
xxx
the_silver_one
21-02-2003, 19:18
Ja ik ben heel betrouwbaar :rolleyes:
Maar ik geef toe, roddels kan ik nooit voor me houden
sorry he :D
maar vrouwen vertrouw ik echt niet :D
never
jullie vertellen alles door
mischien niet aan iede
the_silver_one
21-02-2003, 19:55
Origineel gepost door MuzzyAA
never
mischien niet aan iede
Geef ik je helemaal gelijk in jongen!!
kamillia83
21-02-2003, 19:58
Origineel gepost door MuzzyAA
never
mischien niet aan iede
vrouwen???? niet iedereen over 1 kam scheren!!
ik ben volkomen ontoerekinGsvatBaar.
dus ook niet te vertrouwen.
ik ben een vertrouwingpersoon voor anderen,ze storte van alles bij me uit en dat vind ik wel cool!
dus ik neem aan dat ik erg vertrouwt ben:zwaai:
dulce_lamia
21-02-2003, 20:59
Ja, ik ben wel te vertrouwen want als ik wat ga doorvertellen dan maak ik daar eerst netjes een melding van... :D , en als ik over anderen praat, dan heb ik daar eerst al met de persoon in kwestie over gepraat... Ik ben niet altijd tactisch , maar wel eerlijk!
Wat geld betreft, dat interesseert me niet, al laat je duizenden eurootjes 'slingeren' ik bewaar het wel voor je ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.