Bekijk originele versie : Wie kan me helpen.... ik ben jullie eeuwig dankbaar!!
dinaatje258
30-03-2005, 23:59
Hoi hoi
Alles goed met jullie?
Met mij gaat het wel...alhamdoellilah...
Ik heb een probleempje met een werkstuk ( een praktische opdracht)...
Ik zou het eerst met iemand samen gaan maken... maar helaas gaat dat niet meer door , door een aantal omstandigheden....
Kan iemand van jullie me helpen? Ik moet een po maken over afrikaans nationalisme... maar de deelvragen zijn ontzettend moeilijk......
Kan iemand mij aub helpen... Misschien als je voor gesch het een keer hebt gemaakt? Of iemand kent die gesch ook heeft gehad? Of er wat van over weet......
Alle info en hulp is van harte welkom! ik zal jullie zeer dankbaar zijn,,, want ik moet binnen een korte periode al alles afhebben!!!!
Bedankt alvast!!!!
Hieronder laat ik de po zien hoe hij er uit moet zien:
Praktische opdracht Afrikaans nationalisme
MeMo module 6
Uitwerking
0 -Inleidende opmerkingen
- Hoofdvraagstelling: Wat is mythe (mening) en wat is werkelijkheid in de Afrikaanse staatsvorming?
Daarna: hoofdstukjes bestaande uit de antwoorden op deelvragen. Hierover bestaan zowel Westerse als Afrikaanse opvattingen. Vaak zijn er in het westen verschillende opvattingen en zijn er ook in Afrika verschillende opvattingen! Het gaat dus vooral over meningen. Het gaat niet om jouw standpunt, maar om het goed weergeven van meningen.
1 Wat waren de oorzaken van de kolonisatie en hoe werd deze uitgevoerd?
Paragraaf 3.2 en Bron 2,3,5
2 Hoe kwam de onafhankelijkheid tot stand?
Paragraaf 3.2 en bron 4,5
3 Wat is bepalend voor het begrip volk of natie? Kun je in Afrikaanse landen spreken van een volk of natie?
Woordenboek, encyclopedie; Bron 1,3,6,7,10
4 Welke factoren zijn bepalend voor het Afrikaanse nationalisme?
5 Wat is bepalend voor het begrip staat? Welke opvattingen had men over de nieuwe staat?
Woordenboek, encyclopedie; Bron 9, 10, 11
5 Kun je daarna spreken van een democratie?
Woordenboek, encyclopedie; Paragraaf 3.2, 3.3; Bron 8,9,10,11,12.
6 Moeten Europese landen zich ermee bemoeien en zo ja: hoe? (Bijvoorbeeld hulp, eisen stellen)
Paragraaf 3.3; Bron 5, 11, eventueel 10
Conclusie
nador_mocrolady
08-04-2005, 12:42
Hoi hoi
Alles goed met jullie?
Met mij gaat het wel...alhamdoellilah...
Ik heb een probleempje met een werkstuk ( een praktische opdracht)...
Ik zou het eerst met iemand samen gaan maken... maar helaas gaat dat niet meer door , door een aantal omstandigheden....
Kan iemand van jullie me helpen? Ik moet een po maken over afrikaans nationalisme... maar de deelvragen zijn ontzettend moeilijk......
Kan iemand mij aub helpen... Misschien als je voor gesch het een keer hebt gemaakt? Of iemand kent die gesch ook heeft gehad? Of er wat van over weet......
Alle info en hulp is van harte welkom! ik zal jullie zeer dankbaar zijn,,, want ik moet binnen een korte periode al alles afhebben!!!!
Bedankt alvast!!!!
Hieronder laat ik de po zien hoe hij er uit moet zien:
Praktische opdracht Afrikaans nationalisme
MeMo module 6
Uitwerking
0 -Inleidende opmerkingen
- Hoofdvraagstelling: Wat is mythe (mening) en wat is werkelijkheid in de Afrikaanse staatsvorming?
Daarna: hoofdstukjes bestaande uit de antwoorden op deelvragen. Hierover bestaan zowel Westerse als Afrikaanse opvattingen. Vaak zijn er in het westen verschillende opvattingen en zijn er ook in Afrika verschillende opvattingen! Het gaat dus vooral over meningen. Het gaat niet om jouw standpunt, maar om het goed weergeven van meningen.
1 Wat waren de oorzaken van de kolonisatie en hoe werd deze uitgevoerd?
Paragraaf 3.2 en Bron 2,3,5
2 Hoe kwam de onafhankelijkheid tot stand?
Paragraaf 3.2 en bron 4,5
3 Wat is bepalend voor het begrip volk of natie? Kun je in Afrikaanse landen spreken van een volk of natie?
Woordenboek, encyclopedie; Bron 1,3,6,7,10
4 Welke factoren zijn bepalend voor het Afrikaanse nationalisme?
5 Wat is bepalend voor het begrip staat? Welke opvattingen had men over de nieuwe staat?
Woordenboek, encyclopedie; Bron 9, 10, 11
5 Kun je daarna spreken van een democratie?
Woordenboek, encyclopedie; Paragraaf 3.2, 3.3; Bron 8,9,10,11,12.
6 Moeten Europese landen zich ermee bemoeien en zo ja: hoe? (Bijvoorbeeld hulp, eisen stellen)
Paragraaf 3.3; Bron 5, 11, eventueel 10
Conclusie
je kan toch naar www.google.nl gaan en daar je onderwerp typen en vervolgens op zoeken klikken of je kan ook naar www.scholieren.com gaan :goedzo:
meknes84
08-04-2005, 13:09
wou ik net zeggen !!!! je kan toch naar www.google.nl gaan en daar je onderwerp typen en vervolgens op zoeken klikken of je kan ook naar www.scholieren.com gaan
probeer het daar meid
nador_mocrolady
08-04-2005, 13:12
wou ik net zeggen !!!! je kan toch naar www.google.nl gaan en daar je onderwerp typen en vervolgens op zoeken klikken of je kan ook naar www.scholieren.com gaan
probeer het daar meid
je haalt de woorden uit me mond hahahahahaha ye grappig ben jij :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.