Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is sneller jaloers?

Pagina's : [1] 2

Endless
21-02-2003, 17:01

Dames en heren ik vraag me af.....welke geslacht word eerder jaloers..Zijn dat de mannen die para worden als 1 van hun landgnoten een compliment geeft aan hun vrouw/vriendinnetje.. Of toch de vrouwen... Please tell me......

miss_mariam17
21-02-2003, 17:02
de manner 100% er hoeft maar iemand naar mij te kijken dan :auw:

Oem_Lena
21-02-2003, 17:03
de mannen zijn sneller jaloers dan de vrouwen.

kickboxgirl
21-02-2003, 17:04
hihihihh mannen hee

Lady_Cazawia
21-02-2003, 17:06

:regie:...DE MANNEN!!!!.......:D

Endless
21-02-2003, 17:10
Hmm...bij de mannen is het meestal zo..als ze zien dat hun vriendin of vrouw versierd word door een ander..ja dan :auw: Maar andersom dus bij de vrouwen ja dan... :verdriet:

Cina
21-02-2003, 17:11
Beide geslachten kunnen jaloers worden. Hoe snel en hoe erg ze verliefd worden is bij ieder persoon verschillend. En daar komt ook nog eens bij dat sommige mensen niet laten merken dat ze jaloers zijn. Dus zo zwart-wit (mannen of vrouwen) kun je het niet zien. Liefs, Cina

Endless
21-02-2003, 17:26
Origineel gepost door Cina Beide geslachten kunnen jaloers worden. Hoe snel en hoe erg ze verliefd worden is bij ieder persoon verschillend. En daar komt ook nog eens bij dat sommige mensen niet laten merken dat ze jaloers zijn. Dus zo zwart-wit (mannen of vrouwen) kun je het niet zien. Liefs, Cina Ja oke dat is wel waar....Maar kijk hoe pak je het aan? Just a question any idea?

Shining_Star
21-02-2003, 17:27
MANNEN 4 SHO

Cina
21-02-2003, 17:29
Origineel gepost door sarahci Ja oke dat is wel waar....Maar kijk hoe pak je het aan? Just a question any idea? Hoe pak je wat aan? Bedoel je als iemand jaloers is?

Endless
21-02-2003, 17:35
Origineel gepost door Cina Hoe pak je wat aan? Bedoel je als iemand jaloers is? Ja dat is wat ik bedoel..

Cina
21-02-2003, 17:37
Origineel gepost door sarahci Ja dat is wat ik bedoel.. Geruststellen heeft vaak geen nut... Je moet er gewoon voor zorgen dat je 'partner' geen reden heeft om jaloers te worden. Maar goed...er zijn ook mensen die ziekelijk jaloers zijn, daar kun je weinig tegen doen.

Cina
21-02-2003, 17:40
Origineel gepost door helleau vaak zijn dat de personen die zelf iets te verbergen hebben cina... en die mensen zien zelf niet dat ze hun partner daarmee kwijt kunnen raken... Ach ja...ik weet het niet...ik heb er gelukkig geen ervaringen mee gehad :)

Endless
21-02-2003, 17:49
Origineel gepost door Cina Geruststellen heeft vaak geen nut... Je moet er gewoon voor zorgen dat je 'partner' geen reden heeft om jaloers te worden. Maar goed...er zijn ook mensen die ziekelijk jaloers zijn, daar kun je weinig tegen doen. Ja oke dat is waar,maar hmm even een voorbeeld... Je loopt met je vriend..hmm nee beter man..Want vriend mag zoiezo niet.. Maar goed je loopt dus met je man..Komt een andere man aanlopen..Jijzelf hebt niets in de gaten..Je kijkt naar rechts en je ziet je man zo :boos: kijken......Je hebt zelf niets gedaan ofzo.Maar hij is wel para..Ja oke elke man is verschillend je hebt extremen.. Gelijk heel verhaal neer gezet :D

Cina
21-02-2003, 17:50

Origineel gepost door sarahci Ja oke dat is waar,maar hmm even een voorbeeld... Je loopt met je vriend..hmm nee beter man..Want vriend mag zoiezo niet.. Maar goed je loopt dus met je man..Komt een andere man aanlopen..Jijzelf hebt niets in de gaten..Je kijkt naar rechts en je ziet je man zo :boos: kijken......Je hebt zelf niets gedaan ofzo.Maar hij is wel para..Ja oke elke man is verschillen je hebt extremen.. Hmmmm....in dit geval is je man niet jaloers. Jaloers zou hij zijn als JIJ die man aandacht zou schenken. Je man is hier boos, omdat die man zonder schaamte naar je loopt te kijken, terwijl HIJ naast je loopt.

Pagina's : [1] 2