Bekijk originele versie : Kunnen Jongens Ook Verliefd Worden???
Mijn vraag is eigenlijk gewoon aan de jongens, WORDEN JULLIE OOK IN VREDESNAAM VERLIEFD, want je hebt het wel dat meisjes diep in hun relatie's gaan maar die jongens doen er niks voor, is het een gewoontje bij jullie GUYS of doen jullie maar alsof. Ik begrijp het echt niet het lijkt net alsof jongens niet verliefd kunnen worden, tsema mannetje zonder hart.............. mohiem ik wil gewoon weten of jongens ook diep in hun relaties gaan of alleen wij MEISJES.........
-xXx- KrimOoO
the_silver_one
21-02-2003, 16:14
Wel als ze mij zien
:jeweetog:
Lady_Cazawia
21-02-2003, 16:15
ewa volgens mij hebben ze een Van Dale woordenboek nodig om eerst de definitie ervan te weten en later in de toekomst ofzo proberen te beheersen...............want sommige:jammer:
SmoothScorpio
21-02-2003, 16:16
tuurlijk kunnen wij verlieft worden, het gaat alleen niet zo snel als bij meisjes volgens mij.
the_silver_one
21-02-2003, 16:17
Nou, jongens denken meestal aan een "nachtje saampjes"
Terwijl meisjes eerder de neiging hebben om te denken aan "leven saampjes"
Jah maar seriues bij jongens kan je echt niet weten of ze verliefd zijn want de ene keer doen ze heeeeeeeeel lief en de andere keer bellen ze je nooit. Maar mohiem ik zal ze echt nooit kunnen begrijpen.....
-xXx- KrimOoO
Origineel gepost door the_silver_one
Nou, jongens denken meestal aan een "nachtje saampjes"
Terwijl meisjes eerder de neiging hebben om te denken aan "leven saampjes"
hahahah deze is low low hahah deze was goed goed..... :D
Origineel gepost door Amira_s
jongens??? Nee joh ben je gek het zijn toch geen mensen..............pffffff
Ik begrijp je niet, maar jah je kan wel zeggen dat ze geen mensen zijn je kan ze eerder mensen ZONDER hart noemen(sommige dan 98%)...........?¿?¿
Origineel gepost door KrimOoO
Mijn vraag is eigenlijk gewoon aan de jongens, WORDEN JULLIE OOK IN VREDESNAAM VERLIEFD, want je hebt het wel dat meisjes diep in hun relatie's gaan maar die jongens doen er niks voor, is het een gewoontje bij jullie GUYS of doen jullie maar alsof. Ik begrijp het echt niet het lijkt net alsof jongens niet verliefd kunnen worden, tsema mannetje zonder hart.............. mohiem ik wil gewoon weten of jongens ook diep in hun relaties gaan of alleen wij MEISJES.........
-xXx- KrimOoO
je komt de verkeerde jongens tegen, denk ik :D
Origineel gepost door grendel
je komt de verkeerde jongens tegen, denk ik :D
Of er bestaan alleen maar VERKEERDE jongens, ik denk maar dat er alleen maar verkeerde jongens zijn.......... :D
kickboxgirl
21-02-2003, 16:45
wuahahahhahahha slaapjes samen leefjes samen deze is echt goedddd
Of er bestaan alleen maar VERKEERDE jongens, ik denk maar dat er alleen maar verkeerde jongens zijn.......... :D
Misschien trek je alleen verkeerde jongens aan ?
;)
Origineel gepost door grendel
Misschien trek je alleen verkeerde jongens aan ?
;)
Of misschien kan ik alleen maar slechte jongens aantrekken omdat er niks anders is...............:D
Of misschien kan ik alleen maar slechte jongens aantrekken omdat er niks anders is...............:D
dat is niet leuk voor de jongens die niet "verkeerd" zijn volgens jouw
criteria.
Geloof mij nou, ze zijn er wel.
Maar ik weet natuurlijk niet waar jij verwacht ze tegen te komen.
Of misschien knappen de "gewone jongens " wel bij jou af.
I don't know :confused:
Origineel gepost door helleau
tuurlijk wel jongens hebben ook gevoel jongens zeg ik geen players :rolleyes:
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.