Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wordt Lid Van D66,laat Het Kabinet Zaterdag Vallen

Pagina's : [1] 2

yuba2
30-03-2005, 16:56

I.P.V. JE geld te verspillen aan zo arabisch feest met een tintje rif. kun je lid worden van d66 en zaterdag tegen stemmen op het congres. als de meerderheid tegen is . inderdaad dan valt het kabinet dan verdwijnt hirsi ali van het scherm en geert wilders uit de coalitie. athans die kans is heel groot gezien de opnie peilingen. dus ja we hadden altyd en grote mond over de politiek dit is onze kans om ze naar huis te sturen. al weet ik zeker dat wij marokanen liever voor het feest gaan en ons liever verder laten naaien door verdonk hirsi en wilders en aartsen , zalm , etc etc.

Deliana
30-03-2005, 17:06
Nieuwe leden mogen niet stemmen :D

Patrick.
30-03-2005, 17:09
Nieuwe leden mogen niet stemmen :D Dat mogen ze wel, mits ze hun contributie voor zaterdag hebben betaald.

Wammie
30-03-2005, 17:10
Nieuwe leden mogen niet stemmen :D Jewel nu weer wel. Ik had ook bijna gepost dat ze dat niet mogen. Nu staat op teletekst weer van wel, mits ze de contributie voor zaterdag betalen :p *edit* ik moet toch sneller leren tikken :(

Deliana
30-03-2005, 17:23

Jewel nu weer wel. Ik had ook bijna gepost dat ze dat niet mogen. Nu staat op teletekst weer van wel, mits ze de contributie voor zaterdag betalen :p *edit* ik moet toch sneller leren tikken :( Contributie nog niet voldaan? In verband met de te verwachten bezoekersaantallen van dit congres, heeft de congresorganisatie besloten om de registratie/ uitreiken congresbescheiden dermate aan te passen, zodat de registratie soepel kan verlopen. Daartoe is het volgende besloten: - het is alleen mogelijk om de toegang van € 10,- per machtiging te betalen - het is alleen mogelijk om uw contributie ter plekke te voldoen per machtiging. HET IS DIT CONGRES NIET MOGELIJK OM DOOR MIDDEL VAN EEN CONTANTE OF PIN-BETALING UW CONTRIBUTIE OF TOEGANG TE VOLDOEN. De benodigde machtigingen worden toegevoegd aan de uitnodigingsbrief die leden woensdag 30 maart in huis kunnen verwachten.

Mededeling voor leden die na dinsdag 29 maart 12.00 uur lid zijn geworden Hartelijk welkom bij D66! Wij waarderen uw steun voor de enig sociaal-liberale partij van Nederland. U bent van harte welkom om aanstaande zaterdag het extra partijcongres bij te wonen en daar uw mening over het gesloten Paasakkoord te geven. In eerdere berichten is naar buiten gekomen, dat het Landelijk Bureau de nieuwe aanmeldingen niet kon verwerken. Gelukkig helpen de techniek en de tomeloze inzet van de medewerkers van D66 om dit probleem op te lossen. Dat betekent dat u niet alleen welkom bent op het extra congres op zaterdag 2 april a.s., maar ook dat u daar, na het voldoen van uw contributieverplichting, deel kan nemen en desgewenst kan meestemmen.

Ik zie het :hihi:

Blade20
30-03-2005, 17:26
Zeer slecht. Als het kabinet nu valt dan komt iemand als Geert Wilders heel snel aan de macht in de huidige geladen situatie. Dat is heel slecht voor Nederland, maar natuurlijk in het bijzonder van Moslims.

Blade20
30-03-2005, 17:28
Ik zie dat ze op stormfront het omgekeerde aan het doen zijn.....:hihi:

Blade20
30-03-2005, 18:11
hahahaha! Ik heb net even naar het journaal zitten kijken. Luister goed naar wat ik nu ga zeggen; Het kabinet zal niet gaan vallen, ongeacht de uitkomst van D66 zijn stemming. Het is gewoonweg weer een Haags steekspelletje. Na de stemming zal ik jullie eraan herrineren wat ik hier nu heb gezegt.

yuba2
30-03-2005, 18:47
mmm gisteren avond heeft de vice fractie voorzitter van d66 zelf bevestigd waneerde de stemming negatief zou uitvallen inderdad het kabinet valt. en we hebben de oprichter van d66 van mierlo mee. want die zit liever ze partij faiet gaan dan dat akkoord. dus ja

Blade20
30-03-2005, 18:53
mmm gisteren avond heeft de vice fractie voorzitter van d66 zelf bevestigd waneerde de stemming negatief zou uitvallen inderdad het kabinet valt. en we hebben de oprichter van d66 van mierlo mee. want die zit liever ze partij faiet gaan dan dat akkoord. dus ja Let maar op, ik heb gelijk. na de stemming zal ik een boekje open doen waarom. Het kabinet zal niet vallen.

dirkboy
30-03-2005, 22:36
Let maar op, ik heb gelijk. na de stemming zal ik een boekje open doen waarom. Het kabinet zal niet vallen. vallen of niet vallen.. kan mij het dan een reet schelen.

TIGRIS
31-03-2005, 03:51
Nee hoor Laat die Balkellende II zijn termijn afmaken.D66 is niet alleen de schuldige. En dan zeker op PvdA gaan stemmen.Nou laat die rechtse mensen ons lekker moeilijk maken.Dan komen we ook beter uit onze hol.En volkje met veel schuim op mond en zonder veel daden.Speel lekker met hun spelletjes.Jullie komen er bedrogen uit. :)

herfst
01-04-2005, 13:35
mmm gisteren avond heeft de vice fractie voorzitter van d66 zelf bevestigd waneerde de stemming negatief zou uitvallen inderdad het kabinet valt. en we hebben de oprichter van d66 van mierlo mee. want die zit liever ze partij faiet gaan dan dat akkoord. dus ja Als het kabinet nu valt,dan duurt het niet lang voor wilders aan de macht komt. Ik zou daar niet blij mee zijn,maar door gesprekken die ik met anderen mensen heb weet ik dat er heel veel mensen op hem stemmen

Patrick.
01-04-2005, 13:41
Kom op jongens en meiden. Laten we ervoor zorgen dat het 'Toilet'- kabinet van nu gaat vallen, zodat de oude politici weer terugkeren in de politieke arene. Ik noem op: - Ruud Lubbers - Van Maij weggen - Den uyl - Wim Kok - Paul Rosenmuller etc. Den Uyl zal lastig zijn :rolleyes:

TatTwamAsi
01-04-2005, 13:42

Als het kabinet nu valt,dan duurt het niet lang voor wilders aan de macht komt. Ik zou daar niet blij mee zijn,maar door gesprekken die ik met anderen mensen heb weet ik dat er heel veel mensen op hem stemmen Ja, heel veel mensen ... Geen idee hoeveel. Niemand weet dat, omdat mensen in pollen meestal niet eerlijk durven zeggen dat ze op Wilders zullen gaan stemmen. Alleen als Groep Wilders de grootste partij wordt, is er een kansje dat Wilders MP wordt. En dan nog komt "Wilders" niet aan de macht, want in Nederland moet je een coalitiemeerderheid hebben. Dat betekent consessies, en dus een gematigder programma dan zijn Onafhankelijkheidsverklarinkje. Zal allemaal wel loslopen dus.

Pagina's : [1] 2