Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer weet je of je een vette huid hebt, of gevoelige of droge?

MaRoCcInA
30-03-2005, 15:33

Domme vraag, maar.. :maf: Ik weet echt niet hoe sommige dat kunnen zien..! Leg mij eens uit aub :D :maf2:

NisriN
30-03-2005, 15:40
Domme vraag, maar.. :maf: Ik weet echt niet hoe sommige dat kunnen zien..! Leg mij eens uit aub :D :maf2: Een vette huid kan je herkennen aan een glimmende neus, kin, en voorhoofd. (eventueel puistjes.) Een gevoelige huid kun je herkennen aan uitslag (jeukende rode bultjes bijvoorbeeld.) door bepaalde cremés. Als het jeukt etc. :)

wipneusje
30-03-2005, 15:46
droge huid: je huid voelt erg droog aan en trekt, je hebt vaak last van schilfers normale huid: je huid voelt comfertabel aan glimt niet en is niet droog gemengde huid: je neus kin en voorhoofd glimmen snel en zijn ietsje vet, de rest van je huid is normaal tot droog, soms last van puistjes vette huid:je huid glimt snel, en voelt vet aan, en vaak last van puistjes gevoelige huid: je huid reageert snel op klimaatwisseling en je hebt snel last van rode vlekjes en overgevoeligheid door het gebruik van bepaalde cosmetica

blauwe_hemel
30-03-2005, 16:31
droge huid: je huid voelt erg droog aan en trekt, je hebt vaak last van schilfers normale huid: je huid voelt comfertabel aan glimt niet en is niet droog gemengde huid: je neus kin en voorhoofd glimmen snel en zijn ietsje vet, de rest van je huid is normaal tot droog, soms last van puistjes vette huid:je huid glimt snel, en voelt vet aan, en vaak last van puistjes gevoelige huid: je huid reageert snel op klimaatwisseling en je hebt snel last van rode vlekjes en overgevoeligheid door het gebruik van bepaalde cosmetica :goedzo:

NisriN
30-03-2005, 16:40

Oeps, ik zag ''droge huid'' niet staan in je titel. Maar het is zo te zien al gezegd over een droge huid. :goedzo:

anisa
31-03-2005, 12:53
ok dan heb ik last van gevoelige huid, Kent er iemand een goede cremé voor een gevoelige huid?? Alvast bedankt...

MaRoCcInA
31-03-2005, 18:31
Thanx schatjes.. :o

MiSsOuJDiA
31-03-2005, 19:19
kHeb Een VeTte HuiD :(

fanana
03-04-2005, 03:19
Eucerin is toppie! (wit rode pomp)