Bekijk originele versie : hallo wie kan mij helpen!!!!
hallo wie kan mij helpen. ik heb een probleem wat moet ik doen mijn vriend is vorige week veroordeel tot zeven jaar cel . ik weet echt niet wat ik moet doen. ik nu de draad echt kwijt. ik bedoel zeven jaar is niet ni :confused: ks. help mij . alfvast bedank..... :confused:
Toufik19
21-02-2003, 14:14
bak een taart en stop er een vijl in of pleeg een misdaad dan kun je samen met hem zijn
MissCasa
21-02-2003, 14:18
ik zou het ook niet weten en ja 7 jaar is niet niks
nou toufik 19 dank je wel hier zat ik nou dus echt op te wachten. grappig hoor. zo te zien je geen hart.
Toufik19
21-02-2003, 14:21
waarom zit hij eigenlijk in de gevangenis?
drugs dealen opdat hij snel rijk zou zijn?
zo ja,dan is dit zijn verdiend loon
roosje22
21-02-2003, 14:24
jah moeilijk maar je moet kijken wat je hart zegt. Wat voel je voor deze jongen. Is hij het waard om op te wachten en hoe lang zijn jullie al samen? Weet je zeker dat hij je niet dumpt zodra hij vrij is en wat heeft hij gedaan om zo lang de cel in te komen etc. als hij bijv. een moord heeft gepleegd om een onnozele reden of je weet dat hij een boefje is en ook altijd zal blijven en je dus de rest van je leven in de problemen zult zitten dan zou ik het wel weten...
Zeven jaar is een hele lange tijd maar als hij het waard is en je antwoorden zijn allemaal positief op de vragen zoals hierboven dan zou ik op m wachten maar zo niet dan zou ik verder gaan en hem vergeten.
veel succes
roosje
voor amar 1
jongen als dat zo makkelijk was dan zou ik hier niet om jou advies vragen.
groeten fita
toufik 19
hoezo zijn verdiende loon je weet toch niet waarom hij daar zit.
Toufik19
21-02-2003, 14:34
Origineel gepost door fita
toufik 19
hoezo zijn verdiende loon je weet toch niet waarom hij daar zit.
ik denk niet dat hij in de gevangenis is omdat hij een snoeppapiertje op straat heeft gesmeten.
zeg eens,waarom zit hij daar?
adamx
het hoeft toch niet te beteken omdat hij vast zit dat ie geen moslims is
wat is dit voor bullschit
fita
elhabiba
21-02-2003, 14:35
och 7 jaar....wel veel hoor...wij kunnen daar eigenlijk moeilijk iets over zeggen. Het is de vraag waarom hij daar zit en of jij het natuurlijk 7 jaar lang kan volhouden want als je besluit om hem niet in de steek te laten dan moet je hem wel trouw zijn....dus je moet er gewoon goed over nadenken en vertrouwen op allah...en suc6
toufik 19
dat weet mijn neus ook wel.
en trouwen ik heb niet gevraagd om komentaar maar om hulp
fita
mimi3000
21-02-2003, 14:40
vraag je maar eerst af of je genoeg van hem houdt om 7 jaar op hem te wachten...en waarschijnlijk zit ie niet eens 7 jaar......vervroegd vrij of naar een paar jaar voorwaardelijk.....
:zwaai: of tjaa BUST HIM OUT!!!!!!!!!!!
schakel en advocaat en laat zien dat je man/vriendje onschuldig is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.