Bekijk originele versie : Hoe veel gaat mijn vakantie kosten (auto naar Marokko)???
fatima123
30-03-2005, 11:47
Salam zusters en broeders,
Ik heb even jullie hulp nodig. Het gaat om het volgende. Ik ga deze zomer naar Marokko met mijn eigen auto (diesel). Dit is overigens voor het eerst dat ik met mijn eigen auto ga. Ik wil weten hoeveel ik kwijt zal zijn aan brandstof, boot en tol. IK reis van Zwolle naar Almeria(nador).
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn dank is groot.
Beslema,
Fatima
marocloubna
30-03-2005, 12:12
Ga maar uit van ongeveer € 800,- of meer!! Het is echt duur hoor!!!!!!!
Veel succes meid!!!!!!!!!!!!!
visagist
30-03-2005, 12:59
nou wij hebben een bezineauto en je bent ongeveer 1000 euro kwijt met heen en terug.
marocloubna
30-03-2005, 13:04
Visagist, is dat jongetje op je avatar je zoontje? Tbarkellah, echt een schatje.
Bahar_realmocro
30-03-2005, 20:00
wie hadden een diesel auto ongeveer 1500 euro heen en terug en we zijn met ze 5 eten en drinken alles bij elkaar
visagist
31-03-2005, 09:18
Visagist, is dat jongetje op je avatar je zoontje? Tbarkellah, echt een schatje.
ja dat is mijn zoontje :D mooi he :ego: :D
alhoceima
31-03-2005, 12:53
Ik ben 2x met een benzine-auto geweest, was zo een 600/700 euro kwijt en dat heen en weer
marocloubna
31-03-2005, 13:10
ja dat is mijn zoontje :D mooi he :ego: :D
Ja, echt een schatje. Rabi galihlek!!!!!!!!!!!
Ga met een vliegtuig, lekker makkelijk en niet zo duur...
eselaaam oulekoum warahmatoelah, brandstof, tol , boot is ongeveer 800 euro, maar trek wel wat reserve geld uit voor de reis voor mocht er eventuweel wat gebeuren. uit ervaring weet ik dat de reis naar marokko met de auto best wel vermoeiend is. en mijn tip aan jou is rij voorzichtig, en op het moment dat je merkt dat je ogen klein worden van de slaap niet denken nog eventjes doorrijden, maar meteen de eerstvolgende benzinestation pakken en eve bijkomen al is het maar een kwartiertje. nou meid ik wens je alvast een fijne vakantie, en veel succes tussen de TOP CHAUFEURS in marokko. eselaam oulekoum warahmatoelah.
salme alles goed fatima
ana makram min hollande ana brit numme de telfoon
salme fatima ana makram min hollande ana brit nummer de telfoon
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.