Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : u mening aub ik smeek het jullie

souadke
29-03-2005, 19:16

salaam oe alajkoem ik trouw in september en heb al verschillende dingen vastgelegd... ter informatie ik kom uit belgie ... ik heb Dj sou (souad) ik heb fotografe yolanda ik heb camera fatiha attaf en decoratrice fatima moeskroen diegene die hier ervaring mee hebben ofzo please laat me iets weten hoe die mensen zijn ... heb er een goed gevoel by mr ja Allah oe ahlam dank je hiervoor ma'salama

doremifasola
29-03-2005, 23:16
wa allaikoem salaam, Ik kan je helaas niet helpen, omdat ikz elf uit Nl kom en niet bekend ben met ze, maar ik zal hem even UPPEN!

souadke
29-03-2005, 23:38
wat is uppen? :o in ieder geval bedankt meid :kus:

Olijfje1984
29-03-2005, 23:59
Fatiha Attaf is een superleuke vrouw Héél vriendelijk en 10000% betrouwbaar in mijn ogen

souadke
30-03-2005, 09:34

Fatiha Attaf is een superleuke vrouw Héél vriendelijk en 10000% betrouwbaar in mijn ogen soubhannallah gisteren kreeg ik het nieuws van een meisje dat ze zo slecht is en wat heb ik gedaan ik heb haar afgebeld erg he ... nu heb ik ene ehsan als camera genomen is die miss goe??? oo my god wallah je wordt er gek van van heel die organisatie en als je studeert is het alleen maar erger...

MotherNature
30-03-2005, 09:42
soubhannallah gisteren kreeg ik het nieuws van een meisje dat ze zo slecht is en wat heb ik gedaan ik heb haar afgebeld erg he ... nu heb ik ene ehsan als camera genomen is die miss goe??? oo my god wallah je wordt er gek van van heel die organisatie en als je studeert is het alleen maar erger... Meid, luister niet alleen naar wat een ander te zeggen heeft, maar ga ook op je eigen intuïtie af. Het meisje dat jou verteld heeft dat Fathia slecht is, kan ook een vijand van haar zijn. Sluit niets uit. Je kunt ten slotte alleen bouwen op de afspraken die jij gemaakt hebt. De meningen over Fatiha zijn duidelijk verdeeld, dus schiet jij er ook niet mee op. Waarom laat je niet alles zwart op wit zetten, stel een eigen contractje op, gewoon voor jezelf. Zodat jij achteraf op het ‘contractje’ kan terugvallen, als er iets verkeerd gaat. Zelf kom ik niet uit België, dus zijn de bovengenoemde personen voor mij totaal onbekend. Ik wil je alleen maar een helpen de juiste keuzes te maken. Meid verterouw je eigen intuïtie. ;)

kaftan
30-03-2005, 11:46
Yolanda is heel goed en ook superlief. Ze stelt je echt op je gemak. En ze is ook niet zo duur. Fatima van Moeskroen is ook superlief en ze is echt supergoed, de beste in België vind ik zelf. Ze werkt samen met haar man en ze doet dit echt heel professioneel. Die anderen ken ik niet, maar veel succes ermee !!

Igor
30-03-2005, 11:55
salaam oe alajkoem ... ik heb fotografe yolanda ik heb camera fatiha attaf ... ma'salama Heb je geen voorbeelden gekregen over hun werk ? Ik zou overigens niet direct op negatieve adviezen ingaan. En je kunt beter een digitale video camera huren en een analoge fotocamera kopen (die krijg je bijna gratis, tegenwoordig) en die aan twee neefjes, of zo geven, met het verzoek ook mee te filmen en fotograferen. Ik ken namelijk drama verhalen, waarbij de hele fotoreportage verloren is gegaan. Als je er een amateur bij opzet, is dié kans nihil ;) VEEL SUCCES !

bouty
30-03-2005, 11:59
Wel om eerlijk te zijn met jullie heb ik ook wel slechte dingen gehoord over Fatima van Moeskroen. Mijn verloofde heeft een trouwfeest meegemaakt waar Fatima de decoratie moest doen. Ze had die dag 2 trouwfeesten dus wat heeft ze gedaan, op de ene trouw was ze een hele avond aanwezig en toevallig op de trouw waar mijn verloofde aanwezig was had ze haar spullen daar afgezet en de familie moest maar zien wat ze ermee moesten doen. Wat de serveersters betreft ze hebben een hele dag gedanst als ze een goei muziekje hoorde wat niet erg professioneel is... Ik wilde haar ook eerst maar mijn verloofde had me gezegd die moet ik zeker niet hebben op mijn trouw... Wel meid Allah oe Arlem ik weet het echt niet heb het niet met mijn eigen ogen gezien maar mijn verloofde wel. Misschien per ongeluk een dubbele boeking gedaan ik weet het echt niet kan gebeuren he maar als dat toevallig op jouw trouw is ja dan heb je natuurlijk wel pech. Wat Yolande betreft die heb ik ook als fotograve en echt ze is een schat van een mens! Zo lief en danst zelfs mee op muziek hahahah ;). Als ze je toevallig ziet op een trouwfeest en ze weet dat je haar hebt geboekt dan komt ze gezellig met je zitten en wilt je als toekomstige bruid leren kennen echt een sociaal mens... Ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen ;) Groetjes

kaftanmode
30-03-2005, 13:04
salaam oe alajkoem ik trouw in september en heb al verschillende dingen vastgelegd... ter informatie ik kom uit belgie ... ik heb Dj sou (souad) ik heb fotografe yolanda ik heb camera fatiha attaf en decoratrice fatima moeskroen diegene die hier ervaring mee hebben ofzo please laat me iets weten hoe die mensen zijn ... heb er een goed gevoel by mr ja Allah oe ahlam dank je hiervoor ma'salama DJ Souad en Attaf ken ik ni, maar over yolande geen woord slecht te vertellen en over Fatima Mouscroen ook niet, ze is prijzig , maar zeker en vast de moeite waard, hebben haar genoeg meegemaakt en ook zelf een paar keer vastgelegd, ze was elke keer op tijd, had al haar spullen bij, haar man, was een schat van een man en heeft ook zeer goed geholpen, heeft moderne spulle van de laatste mode, de serveerster zijn professionneel, in ieder geval in mijn ogen SUPER, alleen wat duur das al. Maar allahouhlam, mss is ze ook wel eens slechter geweest op een bruiloft.Maar iedereen heeft wel eens zn betere en slechtere tijden denk ik.

Mysticalia
30-03-2005, 13:10
salaam oe alajkoem ik trouw in september en heb al verschillende dingen vastgelegd... ter informatie ik kom uit belgie ... ik heb Dj sou (souad) ik heb fotografe yolanda ik heb camera fatiha attaf en decoratrice fatima moeskroen diegene die hier ervaring mee hebben ofzo please laat me iets weten hoe die mensen zijn ... heb er een goed gevoel by mr ja Allah oe ahlam dank je hiervoor ma'salama :goedzo: maak je geen zorgen! Camera fatiha is juist heel goed :goedzo:! ik ken genoeg mensen die haar hebben genomen en dik tevreden zijn. Ihsan? :kwaad: sorry! daar heb ik geen goed woord over. Als zelfs niet komt opdagen op een afspraak dat belooft voor je trouw (heeft ze mij gelapt :boos: )

Profiela
30-03-2005, 13:13
salaam oe alajkoem ik trouw in september en heb al verschillende dingen vastgelegd... ter informatie ik kom uit belgie ... ik heb Dj sou (souad) ik heb fotografe yolanda ik heb camera fatiha attaf en decoratrice fatima moeskroen diegene die hier ervaring mee hebben ofzo please laat me iets weten hoe die mensen zijn ... heb er een goed gevoel by mr ja Allah oe ahlam dank je hiervoor ma'salama Ik heb heel veel dj en ziana's en camera mensen meegemaakt, maar geen 1 van bovenstaande komen mij bekend voor:confused:

kaftanmode
30-03-2005, 13:15
Ik heb heel veel dj en ziyana's en camera mensen meegemaakt, maar geen 1 van bovenstaande komen mij bekend voor:confused: hey zina, ze komen allemaal uit België daar dat je ze niet kent :D

doremifasola
30-03-2005, 22:34
wat is uppen? :o in ieder geval bedankt meid :kus: Uppen betekent omhooghalen. Je topic was naar beneden gezakt, maar het gaat nu goed zie ik :D ;)

souadke
31-03-2005, 00:37

Salaam oe alajkoem mensen wil jullie allemaal even bedanken voor de berichtjes die jullie hebben achtergelaten .. heel lief van jullie dus bij deze .... over ehsan dan even ze is een heel goei vriendin van een kennis van ons Wallah als ze durft niet op te dagen hahaha dan ga ik met mijn kleed en haar in de lucht haar zelf opzoeken en OOOOOOO ze zal er nie goe van zijn Stagfierhoellah wil dit niet meemaken ben al vol zenuwen en dan dit er nog bij amai da ga grappig zijn heheheh dus nog eens bednakt meisjes beslama :kus: