Bekijk originele versie : DJ en fotograve uit amersfoort!!!
ibtissam85
29-03-2005, 16:12
hallo allemaal,
Wie kent Fatima uit amersfoort?? ze is fotograve en ze werkt in een groepje. alles in 1 zeg maar... dj etc.
ik heb verschillende verhalen gehoord over haar en zou graag willen weten of het waar is. is die dj goed of slecht?? is dj houda goed of niet??
alvast bedankt groetjes ;)
Kwebbel_24
29-03-2005, 16:16
Absoluuuuuutttttt Niet!!.. Meid.. Laat Je Feest Niet Verpesten..
Foto's Zijn Nog Wel Mooi.. Maar Die Arrogantie Van Die Houda Verpest Je Hele Feest.. Echt Waar.
ibtissam85
29-03-2005, 16:30
ok dank je wel schat. maar een vriendin van me had ze op een bruidloft van haar nicht en die vertelde me dat die dj goed is!! maar dan weet ik dat!
:hadj: Als je een fotografe nodig hebt dan raad ik je najwa aan ze heeft ook een eigen website www.najwa.nl
Voor een vrouwelijke dj
www.djassia.nl
www.djnadia.nl
:hadj: Deze 3 zijn professioneel en bekend bij iedereen.
succes verder.
ja die kan ik ook aanraden...assia en nadia
en najwa is super met haar foto's
ps:een dj die draait en foto's neemt tegelijk lijkt me moeilijk gaan.
Kwebbel_24
29-03-2005, 17:27
ja die kan ik ook aanraden...assia en nadia
en najwa is super met haar foto's
ps:een dj die draait en foto's neemt tegelijk lijkt me moeilijk gaan.
Nee ze zijn met zijn 3en..soms met zijn vieren..
een maakt foto’s de een doet camera met een oranje verlengsnoer en de ander zit achter de draaitafel met nog een ‘gast’ ze nemen namelijk iedereen mee die ze willen.. en dan gaan ze alleen maar muziek draaien die zij leuk vinden. .dan laten ze de camera op een stand staan .. gericht op de bruid.. en dan gaan ze een eigen feestje bouwen bij de draaitafel..
Die houda denkt dat ze helemaal geïntegreerd is.. mag ze eerst die Oma onderbroek van haar wegdoen en een string dragen.. bah .. geen gezicht gewoon..
Kwebbel_24
30-03-2005, 09:31
hé die zogenaamd kwebbel24!!!!!!
Ik heb één vraag aan je! Ben jij eigenlijk Lesbis ofzo :hihi: ? Want jij zegt dat ze een Oma onderbroek draagt, hoe ben je daar achter gekomen? Heb je haar geprobeerd te versieren? is het jou zeker niet gelukt? Maar ik moet jou teleurstellen :jammer: dat zij helaas geen Lesbis is en ze valt helaas niet op vrouwen. Bovendien heb je meerdere keren vermeld dat ze illegale is en dat ze een bitch is maar jammer :jammer: genoeg is dat geval niet want de klanten hebben eigenlijk niets te maken met haar prive leven zij vragen puur om informatie over haar werk ervaring. Wat ik zelf weet is dat Houda 5 personen heeft ingewerkt als Vrouwelijke DJ dus genoeg ervarend iemand. Als jij niet tevreden bent over haar werk oké maar dan moet je niet je je gaan verdieppen in haar prive leven, volgens mij heb jij persoonlijk problemen met Houda. Ik denk dat jij beter mee kunt ophouden met dat gedoe, want hiermee bereik je niets. Al3eib machi maziaan. Dit is een advies van mij :hadj:
:lol: Ga alsjeblieft weg wil je.. immigrantje… ga een inburgeringcursus volgen want dit slaat werkelijk nergens op.. Begrijpend lezen is ook al moeilijk voor je he Houda.
Ja je leest het goed.. Jij bent Houda.. jaa hoe weet ik dat he… dat heet ‘betrouwbare bronnen’ ga jij dat eerst maar eens opzoeken in je woordenboekje..
:lol: Ga alsjeblieft weg wil je.. immigrantje… ga een inburgeringcursus volgen want dit slaat werkelijk nergens op.. Begrijpend lezen is ook al moeilijk voor je he Houda.
Ja je leest het goed.. Jij bent Houda.. jaa hoe weet ik dat he… dat heet ‘betrouwbare bronnen’ ga jij dat eerst maar eens opzoeken in je woordenboekje..
Ze zijn met ze vele zeker de hele family werkt mee. als ze euros horen :maf2: en is tijara houda die dj uit amersfoort. o vandaar het is wel te zien aan de recties
Lieve houda je bent een dj, dat is wel goed maar ga even goed draaien oefenen. en daarna kan je reklame voor je zelf maken. en hou mensen niet voor de gek.
met jullie dj wandt ik heb jullie mee gemaakt echt slecht
nou tijara houda als je je best doet en je draaid goed. een goeie dj word je dan dan zorgt marokko.nl dat je een verblijf verguning krijg.
hallo allemaal,
Wie kent Fatima uit amersfoort?? ze is fotograve en ze werkt in een groepje. alles in 1 zeg maar... dj etc.
ik heb verschillende verhalen gehoord over haar en zou graag willen weten of het waar is. is die dj goed of slecht?? is dj houda goed of niet??
alvast bedankt groetjes ;)
hoi meid,
Ik zal je eerlijk zeggen wat ik van haar vind en HELAAS ook mijn gasten op het feest.
Ze is heleaaaas erg slecht.
Nog geen jaar gelden ben ik zelf getrouwd en ze zijn met het hele groepje gekomen, de fotograaf Haya was goed eerlijk en het filmen ook, maar zij was echt slecht meid, doe het niet laat je dag niet verpesten door een dj want er zijn er maar zat andere.
Sucses
hé die zogenaamd kwebbel24!!!!!!
Ik heb één vraag aan je! Ben jij eigenlijk Lesbis ofzo :hihi: ? Want jij zegt dat ze een Oma onderbroek draagt, hoe ben je daar achter gekomen? Heb je haar geprobeerd te versieren? is het jou zeker niet gelukt? Maar ik moet jou teleurstellen :jammer: dat zij helaas geen Lesbis is en ze valt helaas niet op vrouwen. Bovendien heb je meerdere keren vermeld dat ze illegale is en dat ze een bitch is maar jammer :jammer: genoeg is dat geval niet want de klanten hebben eigenlijk niets te maken met haar prive leven zij vragen puur om informatie over haar werk ervaring. Wat ik zelf weet is dat Houda 5 personen heeft ingewerkt als Vrouwelijke DJ dus genoeg ervarend iemand. Als jij niet tevreden bent over haar werk oké maar dan moet je niet je je gaan verdieppen in haar prive leven, volgens mij heb jij persoonlijk problemen met Houda. Ik denk dat jij beter mee kunt ophouden met dat gedoe, want hiermee bereik je niets. Al3eib machi maziaan. Dit is een advies van mij :hadj:
En eerlijk, ja die onderbroek is irritant hoef je niet eens lesbi voor te zijn. :(
Maar ja ieder zijn keuze
nouhaylaaa
30-03-2005, 23:15
hahahahahahhaah ik kom werke lijk niet bij rare foaks die mensen uit amersfoort
hoi meid,
Ik zal je eerlijk zeggen wat ik van haar vind en HELAAS ook mijn gasten op het feest.
Nog geen jaar gelden ben ik zelf getrouwd en ze zijn met het hele groepje gekomen, de fotograaf Haya was goed eerlijk en het filmen ook, maar zij was echt slecht meid, doe het niet laat je dag niet verpesten door een dj want er zijn er maar zat andere.
Sucses
Ze hebben zeker de hele family mee genomen schandalig :(
lellahoub
31-03-2005, 21:56
hoi meid,
Sucses
Meen je dat :maf2: zijn ze met de groepje gekomen.
met ze hoevele dan .................................................. ..
mimi_tangaouia
31-03-2005, 22:51
ik raad ze echt af ze hebben fotos en film op mijn bruiloft gedaan ik kreeg twee rolletjes en de videoband duurde 2.5 uur terwijl mijn nicht ook gefilmd had en zij had 5.5 uur opnamen alleen in de zaal
de camera werd ook heel vaak op de standaard gezet en dan gingen zij lekker dansen is duidelijk te zien op mijn videoband
en o ja bij mij droeg er ook een oma onderbroek
lellahoub
01-04-2005, 00:36
Ik heb een vraagje mimi tangauia
Hoe heten dat groepje. hebben ze ook een Bedrijf naam.
wandt mijn zus die heeft ook een dj en camera vrouw uit Amersfoort genomen voor 21 mei.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.