Bekijk originele versie : Gillende ouders!
Een paar dagen geleden kwam ik thuis en deed de deur op. Ik hoorde keiharde geschreeuw en rende de trap op! Tot mijn verbazing zaten mijn ouders ruzie te maken! ik rende naar mijn kamer en verstopte mij daar. De ruzie bleef zo'n 3 uur aan de gang en op een gegeven moment hoorde ik de voordeur met een keiharde bons dichtklappen! Mijn vader was het huis uit! :(
Hij is al een paar daen nog niet thuis maar ik weet zeker dat het wel goed komt! Want mijn ouders kunnen niet zonder elkaar! :Iluvu:
Ik ben iemand die nooit met de ruzies van mijn ouders bemoeit en ik kies geen enkel partij! Wat ik wel vaak doe is dat ik tegen ze schreeuw van of ze het nu rustig willen houden!
En jullie? Hoe reageren jullie op de ruzies?
Liefs,
Oogje :zwaai:.
Als mijn ouders ruzie hebben ben ik er wel gelijk als eerste bij,
als ik ze zeg dat ze wel kleine kinderen lijken dan staan ze wel even stil bij wat ze doen..... meestal gaan die ruzies nergens over en is het heel snel weer over gelukkig.
miss_mariam17
21-02-2003, 09:47
ik heb precies hetzelfde meegemaakt alleen is mijn vader nooit meer teruggekomen:(
dima_zina85
21-02-2003, 09:50
so, mijn ouders maken ook wel eens ruzie.....maar die zitten 5 minuten later weer gezellig te kletsen:wat?!:
maar het is nooit zover gekomen dat me vader het huis is uit gegaan en niet meer thuis is gekomen
dat zou ik echt vreselijk vinden
miss_mariam17
21-02-2003, 09:51
Origineel gepost door MissOogappeltje
Sorry meid als ik herinneringen bij je heb opgehaald! :(
Als je whierover wilt praten dan ben ik een en al oor!
thanks
voor jou hetzelfde meid als je ooit wilt praten hoor ik het wel je kan er alleen met iemand over praten als diegene het zelfde heeft meegemaakt anders begrijpen ze het toch niet:)
maar ik hoor het wel lieverd:blauwkus:
ps het komt wel goed:goedzo:
Een paar dagen geleden kwam ik thuis en deed de deur op. Ik hoorde keiharde geschreeuw en rende de trap op! Tot mijn verbazing zaten mijn ouders ruzie te maken! ik rende naar mijn kamer en verstopte mij daar. De ruzie bleef zo'n 3 uur aan de gang en op een gegeven moment hoorde ik de voordeur met een keiharde bons dichtklappen! Mijn vader was het huis uit! :(
Hij is al een paar daen nog niet thuis maar ik weet zeker dat het wel goed komt! Want mijn ouders kunnen niet zonder elkaar! :Iluvu:
Ik ben iemand die nooit met de ruzies van mijn ouders bemoeit en ik kies geen enkel partij! Wat ik wel vaak doe is dat ik tegen ze schreeuw van of ze het nu rustig willen houden!
Liefs,
Oogje :zwaai:
Ik ken dat wel.
Zodra mijn ouders ruzie hadden, was ik in volle concentratie op hun woorden gericht.
zodra ik hoorde dat er foute woorden vielen of dat de emoties te hoog opliepen (geschreeuw, gehuil) dan kwam ik tussen beiden en vroeg ik mijn vader op te houden en bracht mn moedr een glas water en zakdoekjes. soms gingen ze nog door, en dan bracht ik de 1 naar de ene kamer, en de ander liet ik ook ff afkoelen.
ik kies ook geen partij... niet altijd althans maar ja... mn moeder is toch wel het meest kwetsbaar.
elhamdoulilah heb ik de laatste tijd niet meer van die vreselijke scenes meegemaakt... :)
Meid dat ik ook het geval bij mijn ouders maar dit keer is het echt uit de hand gelopen denk ik! Mijn vader is al sinds zaterdagavond het huis uit! Dus al een week! Hij belt ons wel ff om te vragen hoe het is, en gister heeft ie ons (de kinderen) om de hoek van het straat opgehaald en gingen samen met hem wat eten. Ik zag dat ie wallen onder zijn ogen heeft! Mijn moeder wil mij niets vertellen en ze is heel stil! Elke avond komen haar zussen en broers langs om de reden te weten maar ze blijft zwijgen! :(
meskiena... :(
Het is nooit leuk om de mensen waarvan je het meest houdt zo in verdriet te zien...
heb je al eens geprobeerd met je moeder te praten? dat doe ik ook als ik aan haar zie dat ze met iets zit. probeer haar anders te helpen met het bedenken van een oplossing. en praat ook met je vader. je moet werken als een boodschapper tussen hen 2....
Allah y 3ounek lievie
Toufik19
21-02-2003, 10:42
alleen gaan wonen
miss_mariam17
21-02-2003, 10:46
:) :zwaai:
:blauwkus:
saidaaatje
25-02-2003, 09:54
damn girl.....hoe is t nu dan?:(
chicamaroquia
25-02-2003, 10:28
veel sterkte lieverd, goed idee van je om de imaam in te schakelen. ik zal voor jullie bidden, allah ey 3awnek a gti. :blauwkus:
Dank je wel lieve schat! :zwaai:
meid? :confused:
ik ben ff in de weer geweest.
ik leg t je zo uit, ik bel je zo als ik in de trein zit.
dan kunnen we ff praten. :blauwkus:
als mijn ouders ruzie maken, bemoei ik me der gewoon mee, en 1 keer zei ik gewoon tegen mijn vader ******* want hij ging gewoon VEELS TE VER, maar ja hij weet dat hij niet meer ruzie kan maken, want mijn2 broers slopen hem anders, 1 broer had hem al eerder gesloopt
Oh mijn God nee ik kies gen kant en ik hou van mijn ouders!
Ze maken zelden ruzie maar dit keer is het echt uit de hand gelopen!
Maar hopelijk heeft de imaam een oplossing!
ik kies altijd de kant van mijn moeder, en dat heeft een HELE goeie reden
Oke dan jij weet wat er aan de hand is!
Maar je vader is ook iemand die om je geeft!
nee hij geeft niet om me
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.