Bekijk originele versie : seks belangrijk??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
dima_zina85
21-02-2003, 09:12
IK heb effe een vraagje.......na aanleiding van een discusie die ik heb gezien op t.v.......kom ik op de volgende vraag.......IS SEX BELANGRIJK IN EEN HUWELIJK???......
ben zelf op de volgende antwoorden gekomen:
- Nee, want vriendschap en elkaar vertrouwen is belangrijker en daar is geen geslachtsgemeenschap voor nodig.....
- Ja, want anders voelt een van de partners zich afgewezen, of niet gewenst.......
wat vinden jullie ervan??
Onslaught
21-02-2003, 09:13
???????:confused:?????????
zinagirl
21-02-2003, 09:14
seks hoor er gewoon bij.
Ik vind sex in een huwelijk niet belangerijk maar mannen denken daar anders over. ;)
dima_zina85
21-02-2003, 09:16
Origineel gepost door Onslaught
???????:confused:?????????
...:ego:
dima_zina85
21-02-2003, 09:17
Origineel gepost door zahia
Ik vind sex in een huwelijk niet belangerijk maar mannen denken daar anders over. ;)
ja dat denk ik ook...... ;)
Oem_Lena
21-02-2003, 09:19
[QUOTE]Origineel gepost door dima_zina85
IK heb effe een vraagje.......na aanleiding van een discusie die ik heb gezien op t.v.......kom ik op de volgende vraag.......IS SEX BELANGRIJK IN EEN HUWELIJK???......
ben zelf op de volgende antwoorden gekomen:
- Nee, want vriendschap en elkaar vertrouwen is belangrijker en daar is geen geslachtsgemeenschap voor nodig.....
- Ja, want anders voelt een van de partners zich afgewezen, of niet gewenst.......
wat vinden jullie ervan?? [/QUOSEX IS BELANGRIJK IN HET HUWELIJK
dima_zina85
21-02-2003, 09:21
Origineel gepost door MissOogappeltje
Ja en nee, maar je kunt het toch samen combineren :confused:
ja maar stel dat 1 van de partners nou helemaal geen sex wil.......alleen een hele goeie band......
chicamaroquia
21-02-2003, 09:26
ik vind sex heel belangrijk in een huwelijk, maar het moet niet de overheersende factor zijn, want vertrouwen, liefde, respect zijn ook hele belangrijke factoren. sex is een manier om elkaar te laten zien hoeveel je van elkaar houdt en dat kun je niet vaak genoeg laten zien :o
voor mij is het in ieder geval belangrijk en ik weet dat het voor mijn partner ook zo is, dus in mijn geval zit het inch'allah goed.
chicamaroquia
21-02-2003, 09:27
Origineel gepost door dima_zina85
ja maar stel dat 1 van de partners nou helemaal geen sex wil.......alleen een hele goeie band......
dan kunnen ze beter een vriendschap beginnen en geen relatie...
Mensen die zeggen dat sex niet belangerijk is in een relatie...
ZE LIEGEN...
dima_zina85
21-02-2003, 09:32
Origineel gepost door chica*******a
ik vind sex heel belangrijk in een huwelijk, maar het moet niet de overheersende factor zijn, want vertrouwen, liefde, respect zijn ook hele belangrijke factoren. sex is een manier om elkaar te laten zien hoeveel je van elkaar houdt en dat kun je niet vaak genoeg laten zien :o
voor mij is het in ieder geval belangrijk en ik weet dat het voor mijn partner ook zo is, dus in mijn geval zit het inch'allah goed.
:goedzo:
Origineel gepost door dima_zina85
ja dat denk ik ook...... ;)
Ewa je weet hoe jongens zijn ;)
Maar eerlijk als ik getrouwd ben mag het wel een beetje spanend zijn hoor :D
dit bedoel ik nou jongens vinden sex altijd belangerijk :(
Ze willen het minstens twee keer per dag doen :D
dima_zina85
21-02-2003, 10:20
maar als de partner alleen maar seks wil, en verder hebben ze bijna niet meer met elkaar te maken....nou geef mij maar die goede vriendschap toch?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.