Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen met Laxeermiddel...??!!!

Pagina's : [1] 2

Rair&lovely
29-03-2005, 09:08

Wie heeft het geprobeerd??? Helpt het??? :)

lilmizz
29-03-2005, 10:20
dat is zo slecht.... moet je niet doen hoor...

model24
29-03-2005, 10:35
het maakt alleen je darmen leeg,waardoor je dan wat minder ga wegen en zo lijkt het of je afgevallen ben.

Rair&lovely
29-03-2005, 11:41
Dus het werkt niet??

Beloved
29-03-2005, 11:47

Op korte termijn werkt het waarschijnlijk wel. Alles wat je eet, gaat er namelijk gelijk weer uit. Je neemt dus amper meer vitamines etc. op. Maar laxeermiddelen werken zeer verslavend en al gauw zijn je darmen verslaafd geworden aan de pillen. Ze kunnen dan niet meer zelfstandig werken. Blijf je ze gebruiken, gaan je darmen eraan, ze worden namelijk zo lui dat ze hun werk niet meer doen. Ga je er op een gegeven moment mee stoppen, krijg je last van ontstopping. Wat erg vervelende en vooral pijnlijke gevolgen heeft. Dus ik raadt het je echt af, wil je een gezond mensen blijven. Ik heb wel een tip voor je, bij de kruidvat en trekpleister verkopen ze zemelen, dat komt volgens mij van tarwe o.i.d en stimuleert de darmwerking. Het is 100% natuurlijk en dus niet nadelig voor je lichaam. Het kost maar zo'n 50 eurocent, dus om de prijs hoef je het niet te laten. Liefs Sim

Rair&lovely
29-03-2005, 11:58
Op korte termijn werkt het waarschijnlijk wel. Alles wat je eet, gaat er namelijk gelijk weer uit. Je neemt dus amper meer vitamines etc. op. Maar laxeermiddelen werken zeer verslavend en al gauw zijn je darmen verslaafd geworden aan de pillen. Ze kunnen dan niet meer zelfstandig werken. Blijf je ze gebruiken, gaan je darmen eraan, ze worden namelijk zo lui dat ze hun werk niet meer doen. Ga je er op een gegeven moment mee stoppen, krijg je last van ontstopping. Wat erg vervelende en vooral pijnlijke gevolgen heeft. Dus ik raadt het je echt af, wil je een gezond mensen blijven. Ik heb wel een tip voor je, bij de kruidvat en trekpleister verkopen ze zemelen, dat komt volgens mij van tarwe o.i.d en stimuleert de darmwerking. Het is 100% natuurlijk en dus niet nadelig voor je lichaam. Het kost maar zo'n 50 eurocent, dus om de prijs hoef je het niet te laten. Liefs Sim Barka allahoe fikieee voor de tippp :)

Gmilie
29-03-2005, 12:04
ik wil bijkomen maar k weenie hoe?, het lukt me niet...

Rair&lovely
29-03-2005, 12:12
ik wil bijkomen maar k weenie hoe?, het lukt me niet... Nou ik raad je laxeermiddel niet aan....Eeet veel boter...patat...snoep....taginee...baysraaa enzvvv...Prop je zelf vol

marocina
29-03-2005, 12:25
Nou ik raad je laxeermiddel niet aan....Eeet veel boter...patat...snoep....taginee...baysraaa enzvvv...Prop je zelf vol jij ging toch in januari of februari of sjo trouwen en verkocht je bruidsjurk? vertel hoe is het gegaan wil hier ervaringen van iedereen wbeten :banana:

Rair&lovely
29-03-2005, 12:30
Klopt het ging heeeeeeeeeel goed...elhmadulillah...alleen een paar kleinee probleempjes...De anachied band kon niet echt goed overweg met de anachied dj....Dus hebben ze niet echt veel gespeelt....En elhmadulillah ik ben heel gelukkig ik hoop dat het zo blijft ik heb een hele lieve man... En iedereen had het naar zijn zin...dus elhmadulillah..Geef me je email adres voeg ik je toe....en inchallah als ik mijn foto`s van mijn bruiloft heb op min pc stuur ik ze wel naar je...Inchallah kan je ze zien Wa slaam

marocina
29-03-2005, 12:31
jij hebt centjes :hihi: dj en band toe maar. Maar leuk meid, ja leuk ben benieuwd naar fotos wanneer heb je ze dan? adres is fatimaatje_540@hotmail.com ben echt benieuwd en welke ziyana had je en zo vertel vertel allemaal

Rair&lovely
29-03-2005, 12:41
Ik heb je toegevoegtt...Ik had jamilaa baderiee...Ze is topppppppp!!!! wallah gewoon weg ongelooflijk,,,Ik had catering saadaa uit eden....ze hebben mijn zaal heel mooi gemaakt .. En de meiden die heb geserveertwaren ook top...b3adaa elhamdulillah allees is goed verlopen... Ik had ook een heleee grote zaal..meer dan 200 vrouwen waren er....elhmadulillah..

Gmilie
29-03-2005, 12:42
Nou ik raad je laxeermiddel niet aan....Eeet veel boter...patat...snoep....taginee...baysraaa enzvvv...Prop je zelf vol doe k ook tagine en baissaraaaa....:D:D

marocina
29-03-2005, 12:44
Ik heb je toegevoegtt...Ik had jamilaa baderiee...Ze is topppppppp!!!! wallah gewoon weg ongelooflijk,,,Ik had catering saadaa uit eden....ze hebben mijn zaal heel mooi gemaakt .. En de meiden die heb geserveertwaren ook top...b3adaa elhamdulillah allees is goed verlopen... Ik had ook een heleee grote zaal..meer dan 200 vrouwen waren er....elhmadulillah.. en had je nog dingen die je anders had gewild of zo en hoe is het gegaan toen je de zaal verliet was dat in je bruidjurk en hebben jullie gelijk een huwelijksreis gemaakt of niet en het belangrijkste en misschien brutaal hoe was de nacht :maf2:

Rair&lovely
29-03-2005, 12:46

en had je nog dingen die je anders had gewild of zo en hoe is het gegaan toen je de zaal verliet was dat in je bruidjurk en hebben jullie gelijk een huwelijksreis gemaakt of niet en het belangrijkste en misschien brutaal hoe was de nacht :maf2: Nou kom op msn en vertell ik je allllees..En ik ben op huwlijks reis gegaan naar dubai....en die nacht was...oook heel leukkk.kom en vertel ik je alless

Pagina's : [1] 2