Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NoG eVeN DiT...

ZiLaaL
21-02-2003, 01:47

Ik wil ff Aan ALLE marokkaanse dames die kleiner zijn dan 1.65m en een gewicht hebben van meer dan 55 kg: DOE AUB GEEEEEEEEEEEN MINI ROK AAN! :kwaad: Jullie zien er dan echt niet uit! Dit komt heel hard over, ik weet het. Maar ik zie de laatste tijd bepaalde outfits die echt niet kunnen en die in mijn ogen een bepaalde stempel op jou drukken!! (je weet wel wat voor tiep ik bedoel... die in de rooie buurt ;) ) Ten eerste puilt jullie k-ont er van achter dik uit, aangezien jullie boven die xxxs rok een xxs jackje dragen. Ten tweede knappen jullie benen haast uit jullie schoenen/laarzen waarin jullie met moeite met behulp van je moeder en een schoenlepel in hebt kunnen wurmen. Draag aub iets respectabelers, dat tenminste wel bij je lengte en gewicht past! Draag gewoon een pantalon met een vest erover, om je lichaam te bedekken. Ik hoef echt niet jullie rondingen uit jullie kleding te zien puilen! Het is gewoon niet om aan te zien... :jammer:

miss_mariam17
21-02-2003, 01:49
in het algemeen geen minirok dragen:jammer:

ZiLaaL
21-02-2003, 01:50
Origineel gepost door miss_mariam17 in het algemeen geen minirok dragen:jammer: totally Right! Maar ik vind t bij lange mensen nog wel staan, niet dat ik het goedkeur. maar die dikkertjes.... :eek:

miss_mariam17
21-02-2003, 01:53
Origineel gepost door Kenitrya totally Right! Maar ik vind t bij lange mensen nog wel staan, niet dat ik het goedkeur. maar die dikkertjes.... :eek: ik ben 1.72 en 55 kg:D en een beugel en lelijk:D:D

ZiLaaL
21-02-2003, 01:56

PS: Dit is Geschreven nadat ik vandaag weer op cs werd geshockeerd door de vreselijk foute outfits van enkele dames die de catwalk in de kalverstraat indoken.... :rolleyes:

Tnawie
21-02-2003, 02:11
he kiind ga slapen heb je morgen geen college oella? ben je morgen in de ub te vinden? en badr?

lellaDina
21-02-2003, 08:59
ik ben 1.21 en weeg 117 kg maar minirok is mijn lievelings kledij en ik krijg altijd complimenten dat ik er leuk uitzie en dat ik een mooi figuur heb hahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahhahahah ahahahaha ahiya ahiya ahiya ahiya ahiya ahiya

ZiLaaL
21-02-2003, 09:05
Origineel gepost door Tnawie he kiind ga slapen heb je morgen geen college oella? ben je morgen in de ub te vinden? en badr? Heeeeeyyyyyyyyyy Zizou, Ik heb nu 3 achter elkaar 4 uurtjes per dag geslapen... dan moet je wel snappen hoe ik er zombie-achtig uit zie. Dus vandaag geen ub voor mij, maar bedje voor mij! Trouwens, ik heb de foto's opgehaald van onze pottebakken-dag :D Die zwerver staat er :goedzo: op Ik kom maandag inshallah wel ff naar de ub denk ik :zwaai:

ZiLaaL
21-02-2003, 09:06
Origineel gepost door MissOogappeltje Iwa meid moet jij niet slapen? :zwaai: hihihihi, heeey appeltje :zwaai: Zodra ik vandaag mn presentatie en zo achter de rug heb, bel ik je ja? Dan heb ik eindelijk weer tijd om te praten :p

al_hamka
21-02-2003, 19:56
Origineel gepost door Kenitrya Heeeeeyyyyyyyyyy Zizou, Ik heb nu 3 achter elkaar 4 uurtjes per dag geslapen... dan moet je wel snappen hoe ik er zombie-achtig uit zie. Dus vandaag geen ub voor mij, maar bedje voor mij! Trouwens, ik heb de foto's opgehaald van onze pottebakken-dag :D Die zwerver staat er :goedzo: op Ik kom maandag inshallah wel ff naar de ub denk ik :zwaai: :eek: Ewa het is tijd om te gaan scannen lady :rolleyes: Ik wil de groepspicz zien van het station :hihi: :hoera:

the_silver_one
21-02-2003, 19:58
Hahahaha........ Helemaal gelijk meid.. Dan is die concurrentie ook weer uitgeschakeld :D Grapje