Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ER Gaat nog IEMAND trouwen inshallah...

ZiLaaL
21-02-2003, 01:05

EN DAT BEN IK!!! :hoera: Ja jah, mensen. Dat hadden jullie niet verwacht he, van deze dame? Maar ik ga Inshallah binnenkort ook trouwen!!! Tis alleen een kwestie van wachten: totdat de deurbelt rinkelt en mijn partner met kilo's suiker en een kudde schapen voor de deur staat... :rolleyes: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT! HARD GEKLOPT! DEUR KAPOT! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT, WIE ZOU DAT ZIJN? :hihi:

Asri
21-02-2003, 02:04
Elhadj Hmad a là Sinterklaas? :hihi: -Y-

SweetLady
21-02-2003, 06:20
Origineel gepost door MissOogappeltje Sorry meid maar je ijlt! Dat was de deurwaarder die met de deur in huis viel, want mevrouwtje betaalt haar rekeningen niet! :stout: :haha: :p :lol: :p :lol: :haha:

al_hamka
21-02-2003, 07:27
Heb je weer een aanval meid :confused: :hihi::lol: Hahahahha hamkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Je weet van wie je het hebt he ;)

ZiLaaL
21-02-2003, 09:13

Origineel gepost door MissOogappeltje Sorry meid maar je ijlt! Dat was de deurwaarder die met de deur in huis viel, want mevrouwtje betaalt haar rekeningen niet! :stout: HOE WEET JE DAT??? :boos: :zwaai:

Onslaught
21-02-2003, 09:15
droog?

ZiLaaL
21-02-2003, 09:15
Origineel gepost door Onslaught droog? Gooi er wat water bij dan.... :jammer:

dima_zina85
21-02-2003, 09:19
Origineel gepost door Kenitrya EN DAT BEN IK!!! :hoera: Ja jah, mensen. Dat hadden jullie niet verwacht he, van deze dame? Maar ik ga Inshallah binnenkort ook trouwen!!! Tis alleen een kwestie van wachten: totdat de deurbelt rinkelt en mijn partner met kilo's suiker en een kudde schapen voor de deur staat... :rolleyes: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT! HARD GEKLOPT! DEUR KAPOT! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT, WIE ZOU DAT ZIJN? :hihi: :hihi:

mimi_tangaouia
21-02-2003, 10:57
vertel is het ook iemand van het forum

Vin
21-02-2003, 11:00
Ik haat liefde allemaal shit vooral als het een ************* is :kwaad:

mimi_tangaouia
21-02-2003, 11:02
Origineel gepost door Vin Ik haat liefde allemaal shit vooral als het een ************* is :kwaad: zo te horen heb jij denk ik nog nooit echte liefde mee gemaakt