Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : fatima handje

Pagina's : [1] 2 3 4

zozozo
28-03-2005, 15:20

mensen ik wil zo een hele mooie wit gouden fatima handje van min 5 centimeter maar waar kan ik die vinden in nl help mij ik geef je een punt voor de goude tip :D

Student1
01-04-2005, 13:46
Je kan hele leuke bij TARA sieraden halen, ze zijn wel prijzig vind ik voor zoiets kleins (tussen de 30 en 70 euro). Het is geen goud en geen zilver. Maar ze zijn wel mooi bewerkt. Deze winkel is als volgt te vinden: Als je van centraal station komt zie je het Victoria hotel staan. Je gaat bij het hotel rechts, en neemt het eerste zijstraatje links dat langs het hotel loopt. P.s. niet richting de Bijenkorf lopen. Succes!!! ;)

fata_morganaa
02-04-2005, 23:23
als je het maar alleen voor de sier en niet met de verkeerde intentie draagt anders bega je shirk................

Student1
03-04-2005, 09:56
als je het maar alleen voor de sier en niet met de verkeerde intentie draagt anders bega je shirk................ Kan nader toelichten wat je hiermee bedoelt?

fata_morganaa
03-04-2005, 11:44

Het is een valse overtuiging om je vertrouwen te stellen in een ander dan Allah swt ongeacht of het nu gaat om het vragen van het goede of het zoeken van bescherming tegen het kwaad. Dit behoort allemaal tot Shirk. Daarnaast is het niet toegestaan om iets te dragen wat door diegenen die er een verdorven geloofsovertuiging op nahouden wordt gedragen, zelfs al zou je zelf niet deze overtuiging hebben. De Profeet vzmh heeft gezegd: “Wie een amulet draagt heeft Shirk begaan. Ook zei hij vzmh:“Waarlijk, ar-Roeqaa, amuletten en at-Tiwalah behoren tot Shirk.” Deze daad impliceert daarnaast het imiteren van de mensen met een valse geloofsovertuiging. De Profeet vzmh heeft gezegd: “Wie een volk imiteert, behoort tot hen.” ook al wil je het niet dragen met deze intentie, je kan het beter vermijden want Amuletten zoals deze is shirk en haram en leiden niet tot het paradijs.

MissNadorita
03-04-2005, 13:36
Maar dit is tog een fatima-handje? tog geen amulet zoals de boze oog? of begrijp ik het verkeerd

lilmizz
03-04-2005, 15:02
als je het maar alleen voor de sier en niet met de verkeerde intentie draagt anders bega je shirk................ :goedzo: denken dat een voorwerp jou bescherming biedt ipv Allah Subhana wa Tala is inderdaad shirk...

Paris_Du_Bled
03-04-2005, 16:14
Handje van Fatima is shirk bellah Zehma da ga u echt bescherme tege de boze oog Ier sie alleen Allah swt kan u beschermen Vind et maar nix die handje.

MissNadorita
03-04-2005, 16:21
Dus je mag het sowieso niet dragen? Ook al geloof je er niet?

Paris_Du_Bled
03-04-2005, 16:29
Na ja ge kunt da wel drage als et nix voor u betekend & et 'just a beauty' vind. Ma als ge zo zwaar gaat gelove 'Bescherming - Bescherming' Dan mag da nie.

MissNadorita
03-04-2005, 16:34
Ooh oke.. ik dacht al... Nee...Moi vind het gwn een mooi hangertje..geeft een marokkaanse flavour. :hihi: :hihi:

Paris_Du_Bled
03-04-2005, 16:38
Ja iedereen draagt da Toon je gelyk ermee da ge marokkaans zyt :D

Paris_Du_Bled
03-04-2005, 16:39
Das toch geen amulet?

MissNadorita
03-04-2005, 16:42
I'm confused... dus het mag egt egt egt NIET? Ook al geloof je erniet in?

MissNadorita
03-04-2005, 17:04

Hmm..oke.. k heb namelijk een hele grote fatima-handje van 7cm... Heb heel nador afgestruind...

Pagina's : [1] 2 3 4