Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen doodgeschoten!
Salaam alikoum allemaal,
Er is vandaag een 23-jarige Marokkaanse jongen doodgeschoten midden op straat door twee Tunesische mannen, en zijn broertje van 21 jaar is in zijn rug geraakt.....Hun ouders weten er nog helemaal niks van omdat ze in Marokko zijn.
Man midden op straat doodgeschoten
ROTTERDAM - Door een schietpartij op de Bergweg in Rotterdam zijn donderdagmiddag een dode en twee gewonden gevallen. De daders van de schietpartij zijn er in een auto vandoor gegaan. De politie heeft twee mannen, Rotterdammers van 27 en 28 jaar oud, die zich later op een politiebureau meldden, aangehouden. Zij verdenkt beiden van betrokkenheid, zei een politiewoordvoerder donderdagavond.
De schietpartij gebeurde om kwart over twee. Drie mannen renden volgens een ooggetuige over straat, achtervolgd door hun belagers. Midden op straat werd enkele keren geschoten. Een van de slachtoffers kon een nabijgelegen elektronicazaak binnenlopen, waar hij overleed aan zijn verwondingen. De twee anderen zijn naar een ziekenhuis vervoerd.
De politie sloot de elektronicazaak en een deel van de Bergweg tijdelijk af in verband met het onderzoek. De aanleiding voor de schietpartij is nog niet bekend. Ook over de identiteit van de slachtoffers kon de politie nog niets zeggen..
Corleone
20-02-2003, 22:02
Alweer die Marokkaanen :D
SaLaaMPJe
20-02-2003, 22:16
Origineel gepost door Corleone
Sorry hoor.......maar wat is dat voor een lompe reactie?
MAROCGIRRLLY
20-02-2003, 22:22
Origineel gepost door SaLaaMPJe
Sorry hoor.......maar wat is dat voor een lompe reactie?
ja vraag ik me ook af? :kwaad:
ArabLady
20-02-2003, 22:26
:traan1: :huil: :verdriet: :traan2: :huil2:
waarom????
waaaaaarrrooommmm?
alweer een leven genomen........
dit is echt niet meer normaal!
Salaam,
Een schande is het, dat vind ik toch, wolah echt niet meer, het is precies dat hoe meer marokkanen je neerschiet hoe beter!!Wolah het is niet meer normaal, ja ok wij mgarba zijn ook geen engeltjes, maar de dood heeft niemand verdient, en zeker niet als ze een ras willen uitroeien, net een hitler-regime, kei oud en zinloos!!!
Maha salama
BintElmagreb
21-02-2003, 11:34
Vind je het gek dat wij, de meiden van nu en de vrouwen van de toekomst zi wij mannen in Marokko moeten gaan zoeken i.p.v. hier. ( lakoniek opvattten)
Wat hebben ze tegen Marokkanen?
Allah straft ze wel.
ArabLady
21-02-2003, 11:44
Origineel gepost door qwatra
Salaam,
Een schande is het, dat vind ik toch, wolah echt niet meer, het is precies dat hoe meer marokkanen je neerschiet hoe beter!!Wolah het is niet meer normaal, ja ok wij mgarba zijn ook geen engeltjes, maar de dood heeft niemand verdient, en zeker niet als ze een ras willen uitroeien, net een hitler-regime, kei oud en zinloos!!!
Maha salama
waarom zijn ze dan neergeschoten? liquidatie of willen ze marokanen uitroeien? want daar weet ik nix vanaf.....:watte?:
en de dood heeft niemand verdient nee, vooral niet op die wijze!!!!
hopen dat hij nu :engel: is en aan zijn vrienden en familie: VEEL STERKTE IN DEZE ZWARE TIJDEN!!!!gecondoleerd....
BintElmagreb
21-02-2003, 13:04
Origineel gepost door pista
De vraag is "Wie zijn ze?"
En het antwoord is:.......... :confused:
Shining_Star
21-02-2003, 13:16
http://www.smilies.nl/crying2.gif http://www.smilies.nl/nono.gif
appie666
21-02-2003, 21:25
het was zeker geen ruzie om knikkers.
OPGERUIMD STAAT NETJES!!!(soms)
appie666
21-02-2003, 21:29
IK WOON ZELF IN DE HAAGSE SCHILDERSWIJK ZO ERG IS HET DAAR NIET MET MAROKKANEN ZOALS R'DAM.
HET ZIJN VOORNAMELIJK DE TURKEN DIE HET HIER UITMAKEN
Ja vreselijk,
die jongen is nog Correct (winkel) en terplekke overleden.............maar inderdaad wat maroclover zegt, het gebeurt vaak in Noord (bergweg, zaagmolenstr, 1e pijnackerstr).
oorzaak zal iemand die ooit wel te weten komen?
voor familie en vrienden van de slachtoffers; gecondoleerd en veel sterkte met het verlies......
Aichaa
elhabiba
22-02-2003, 01:47
ach jullie praten maar , als het je echt overzou komen dan piep je heeeeeeeel anders...ik bedoel je vader of broer....allah jehfed..dat je gewoon de gene van wie je houdt voor je eigen ogen ziet met kogelwonden....:jammer:
KoRnOnTheCops
22-02-2003, 17:41
Origineel gepost door Corleone
ik vind het ook wel een lompe reactie maar misschien is het wel een sarcastische opmerking (er staat een :D) Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een hoop joden opmerkingen over dat alle joden uitgeroeid moeten worden (opmerkingen die op deze site vaak te lezen zijn) ook best wel lomp vinden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.