Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over belhuizen

19appie85
28-03-2005, 13:32

Salaam, Ik heb een vraagje aan de belhuiseigenaars. Waar kopen jullie je telefoontikken in? En is het mogelijk een tarievenlijst ervan te krijgen? Alvast bedankt!

19appie85
31-03-2005, 12:52
Niemand anders die het weet? Ik ben namelijk van plan in de toekomst de belhuizen de mogelijkheid te geven goedkoper tarief in te kopen. Ben nu met oriëntatie bezig en moet nu kijken voor hoeveel ze nu eigenlijk inkopen.

jamy
31-03-2005, 13:45
hoi appie, ik ben ook erg geinteresseerd. ik vraag dit voor mijn man. hij wil namelijk heel graag een belhuis beginnen. Weet jij misschien wat meer informatie over hoe je eigenlijk zoiets van start moet beginnen? We hebben namelijk nog nooit een eigen zaak gehad of zoiets. groetjes jamila

bemywifey
31-03-2005, 23:05
belhuizen is een aflopende markt zonder toekomst sinds de komst van lebara international loopt het bergafwaarts en met de nieuwste internet mogelijkheden bellen mensen binnenkort via een server gratis wereldwijd. lebara is een sim kaart net als vodafone kpn orange enz die je in je mobiele telefoon stopt. vervolgens kun je met deze simkaart tegen een nog goedkoper tarief dan belhuis bellen vanuit je bed of uit je luie stoel zonder dat je naar een belhuis hoeft te lopen waar die nog geringe openingstijden heeft. dus als je snacht wil bellen naar een land dan hoef je niet meer te wachten totdat het belhuisje om het hoekje opengaat. je hebt je mobiel telefoon altijd bij. je wisselt van simkaart en je belt wereldwijd voor een zeer scherpe prijs. belhuizen worden door deze kaart overbodig omdat dit zware hevige concurentie levert dus een verloren zaak. dus denk goed na in waar je je zuur verdiende euros in investeert in deze euro economie. ik praat uit eigenervaring omdat ik ook een belhuis heb. maar het is een tip

19appie85
03-04-2005, 15:11

@bemywifey: en ik wil juist een goedkoper tarief regelen voor de belhuizen, zodat ze kunnen concureren tegen onder andere lebara. ;) @jamy: ik heb een ict-bedrijf waarbij we ict-gerelateerde producten leveren (bijv. computernetwerken, internet delen, websites maken, databases maken, enz).

19appie85
11-04-2005, 11:42
Salaam alaikoum, Na een klein onderzoek ben ik van plan de volgende tarieven voor de belhuizen te leveren: Nederland: € 0,0164 / minuut Nederland mobiel: € 0,2169 / minuut Marokko: € 0,1747 / minuut Marokko mobiel: € 0,2192 / minuut Turkije: € 0,1254 / minuut Turkije mobiel: € 0,1678 / minuut Geen start-, piek- en daltarief. Dus één overzichtelijke prijs. Prijzen zijn excl btw. Ik ben van plan bij het begin me te concentreren op startende belhuizen, dus jamy als je interesse hebt kunnen we in de toekomst zaken doen. Wat vinden jullie van de bovenstaande tarieven? Het is trouwens mogelijk om thuis met de bovenstaande tarieven te bellen. Ma3asalaam!

jamy
12-04-2005, 10:36
hoi Appie, ik zal dit in ieder geval zeker aan mijn man laten zien. Hij is degene die een belhuis wil beginnen. Ik laat het je nog weten. Overigens klinkt het ook erg interessant om met dat tarief vanuit thuis te bellen. groetjes jamy