Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ........

Chaimaa
20-02-2003, 21:44

net knallende ruzie gehad :huil:

loubna_tetuania
20-02-2003, 21:44
:( Met wie................

Chaimaa
20-02-2003, 21:47
net toen het een paar dagen goed ging tussen mij en me moeder (waar ik wekelang over du3aa heb gedaan) belt die rector van school weer :boos: wollah ik heb de neiging morgen een shotgun mee te nemen en hem neer te knallen

loubna_tetuania
20-02-2003, 21:48
wat heb je uitgespookt op school dan...

RaZer
20-02-2003, 21:49

soms zit het mee soms zit het tegen...

cheetah
20-02-2003, 21:49
Origineel gepost door Chaimaa net toen het een paar dagen goed ging tussen mij en me moeder (waar ik wekelang over du3aa heb gedaan) belt die rector van school weer :boos: wollah ik heb de neiging morgen een shotgun mee te nemen en hem neer te knallen damn... thank God heb ik daar geen last meer van, die middelbareschool meestertjes.. praat gewoon rustig met je mams.. she'll understand als je gewoon rustig praat.. You know, Im dealing with the same as you ;)

Corleone
20-02-2003, 21:50
Origineel gepost door Chaimaa net toen het een paar dagen goed ging tussen mij en me moeder (waar ik wekelang over du3aa heb gedaan) belt die rector van school weer :boos: wollah ik heb de neiging morgen een shotgun mee te nemen en hem neer te knallen ...Hulp nodig????...

loubna_tetuania
20-02-2003, 21:51
Origineel gepost door Corleone ...Hulp nodig????... hahahha, ik wil wel weten watvoor soort hulp.....

Chaimaa
20-02-2003, 21:53
weet je wat het is me moeder denkt altijd dat ik de boosdoener ben..ze is de advocaat van alle leraren en wat eromheen zit al is het vaak niet mijn schuld (ik zoek geen ruzie maar als iemand met mij ruzie zoekt is die persoon nog niet jarig) mijn wiskunde leraar belde en deed gelijk een goed woordje over mij *ahum* ( hij is de mentor van me tweelingbroertje) ewa..blabla Het gaat heel slecht met u dochter ze heeft lak aan alles als ze zo doorgaat blijft ze zitten op een lager niveau..HE DOESN'T KNOW SHIT ABOUT ME..ik ken die vent geneens..ik ben de beste van de klas *4 real* behalve bij wiskunde dan..en loopt voor alle 3de klassen mijn naam in de stront te duwen..me moeder vind het al erg genoeg dat ik van vwo naar vmbo ben gegaan laat staan nog lager..ik ga morgen naar hem toe en eens een hartig woordje met hem houden..gelijk ook even naar mijn mentor om te gaan verklikken KINDERACHTIG NEEDS KINDERACHTIG ps: ik weet niet wat die man wil..obsessie met onze famillie ofzo?

Chaimaa
20-02-2003, 21:57
Origineel gepost door Corleone ...Hulp nodig????... yes please :auw:

Corleone
20-02-2003, 22:00
Origineel gepost door loubna_tetuania hahahha, ik wil wel weten watvoor soort hulp..... :confused: watvoor soort hulp bedoel jij? :D En Chaimaa regel zijn adres de rest komt in orde...... laat nix los tegen de skotoe :wijs:

saidaaatje
20-02-2003, 22:21
hey girlie zet hem op morgem enne remember what i told ya....keep the faith....;)