Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hangt het in de lucht?

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
20-02-2003, 21:01

ik bedoel griep..ik heb het al 2 weken..en toch probeer ik gewoon naar school te gaan anders loop ik weer achter vandaag ben ik niet gegaan want het sloeg echt alles....k word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en kan me ogen niet eens open houden..ik loop scheef door misselijkheid...en krijg vanzelf tranen..:huil: t is morgen vakantie ik wil beter worden.........help me :verdriet:

SweetxBaby
20-02-2003, 21:04
Origineel gepost door Chaimaa ik bedoel griep..ik heb het al 2 weken..en toch probeer ik gewoon naar school te gaan anders loop ik weer achter vandaag ben ik niet gegaan want het sloeg echt alles....k word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en kan me ogen niet eens open houden..ik loop scheef door misselijkheid...en krijg vanzelf tranen..:huil: t is morgen vakantie ik wil beter worden.........help me :verdriet: Beterschap meid.... :(

Lady_Cazawia
20-02-2003, 21:05
:huil: :huil:.......meskienaaaa!!!!...:verdriet: ik denk inderdaad dat het in de lucht hangt want heel veel hebben er last van.....BeTeRsChAp MeId!!!!....;)......:(

minous21
20-02-2003, 21:05
Origineel gepost door Chaimaa ik bedoel griep..ik heb het al 2 weken..en toch probeer ik gewoon naar school te gaan anders loop ik weer achter vandaag ben ik niet gegaan want het sloeg echt alles....k word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en kan me ogen niet eens open houden..ik loop scheef door misselijkheid...en krijg vanzelf tranen..:huil: t is morgen vakantie ik wil beter worden.........help me :verdriet: Meisje toch, Beterschap...ik ben al twee maanden ziek, de griep komt en gaat! en nu ben ik weer heel erg ziek....alles doet pijn....mijn longen zijn uitgehoest..mijn neus is verbrand...hoofdpijn en ik tril helemaal! Ik ben nu ook onderbehandeling van een longarts! 1 tip laat je verder onderzoeken...heb ik ook gedaan en erblijkt veel meer achter te zitten dan een gewone griep! Beterschap:blauwkus: Minousje

Chaimaa
20-02-2003, 21:08

SweetBaby & LadyCasawia thanks :blauwkus: i need it Origineel gepost door minous21 Meisje toch, Beterschap...ik ben al twee maanden ziek, de griep komt en gaat! en nu ben ik weer heel erg ziek....alles doet pijn....mijn longen zijn uitgehoest..mijn neus is verbrand...hoofdpijn en ik tril helemaal! Ik ben nu ook onderbehandeling van een longarts! 1 tip laat je verder onderzoeken...heb ik ook gedaan en erblijkt veel meer achter te zitten dan een gewone griep! Beterschap:blauwkus: Minousje meskiena..2 maanden al!? :eek: ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld :( ..want ik ben niet zo vaak ziek..laat staan jij..ik heb echt met je te doen..allah ie chafik meid..komt wel goed inchaillah..ik ga denk ik morgen naar de dokter dan... :blauwkus:

minous21
20-02-2003, 21:10
Origineel gepost door Chaimaa SweetBaby & LadyCasawia thanks :blauwkus: i need it meskiena..2 maanden al!? :eek: ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld :( ..want ik ben niet zo vaak ziek..laat staan jij..ik heb echt met je te doen..allah ie chafik meid..komt wel goed inchaillah..ik ga denk ik morgen naar de dokter dan... :blauwkus: Dankje wel! Ik hoop dat we allebei en alle andere die ziek zijn snel beter worden! chaimaa ga naar de dokter.....echt doen.. Liefs MInousje

camiliaa
20-02-2003, 21:11
Origineel gepost door Chaimaa ik bedoel griep..ik heb het al 2 weken..en toch probeer ik gewoon naar school te gaan anders loop ik weer achter vandaag ben ik niet gegaan want het sloeg echt alles....k word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en kan me ogen niet eens open houden..ik loop scheef door misselijkheid...en krijg vanzelf tranen..:huil: t is morgen vakantie ik wil beter worden.........help me :verdriet: jij hebt tenminste vakantie ik niet :verdriet: kop op en veel beterschap :zwaai:

Chaimaa
20-02-2003, 21:14
Origineel gepost door minous21 Dankje wel! Ik hoop dat we allebei en alle andere die ziek zijn snel beter worden! chaimaa ga naar de dokter.....echt doen.. Liefs MInousje your welcome...ja inchaillah..k voel me echt zwak.. jij hebt tenminste vakantie ik niet kop op en veel beterschap :eek: geen vakantie camiliaa? 3lesh!?

kickboxgirl
20-02-2003, 21:23
och wat zielig joh beterschap en goed dat je toch naar school gaat precies netasl moi ziek maar toch naar school doorzettingsvermogen hee meidd hou vol nog efff

Chaimaa
20-02-2003, 21:27
Origineel gepost door kickboxgirl och wat zielig joh beterschap en goed dat je toch naar school gaat precies netasl moi ziek maar toch naar school doorzettingsvermogen hee meidd hou vol nog efff ten tina allah i chafik..k moet wel naar school anders haal ik het niet meer...jij ook he

camiliaa
20-02-2003, 21:37
Origineel gepost door Chaimaa your welcome...ja inchaillah..k voel me echt zwak.. :eek: geen vakantie camiliaa? 3lesh!? universiteiten kennen maar 2 vakanties, zomer en kerst.... :huil:

cheetah
20-02-2003, 21:44
Origineel gepost door camiliaa universiteiten kennen maar 2 vakanties, zomer en kerst.... :huil: damn... dat lijkt me echt zwaar..

Chaimaa
20-02-2003, 21:46
Origineel gepost door camiliaa universiteiten kennen maar 2 vakanties, zomer en kerst.... :huil: :eek: allah i 3awnek

saidaaatje
20-02-2003, 22:24
pffff ik ben afgelopen week ziek geweest...voelde me beroerd maar ben toch naar school gegaan omdat ik anders zon achterstand zou hebben...beter een beetje aanwezig dan helemaal niet..maar hamdulilah nu ben ik wat beter...heb alleen heer erg last vd hoest:(

Mazlout
20-02-2003, 22:26

wij hebben pas over een week vakantie :( maar deze week ben ik ook thuis gebleven... ook ziek :(

Pagina's : [1] 2