Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brief vanuit de cel(hiervan moeten marokkaanse criminelen wat leren)

chouroek
20-02-2003, 19:04

Hey matties Ik mis jullie zo Je weet dat het leven hier hard is Ze hebben hier geen genade yo Hoe gaat het in de buurt Zijn jullie nog samen Denken jullie nog aan me Sinds ik hier ben heb ik veel aan jullie gedacht Te lang op jullie gewacht Maar niemand kwam me bezoeken Ik zit hier nu alleen en verdiep me in de boeken. Na al die criminaliteit heb ik dit gepresteerd. Dit is mijn straf en heb nu van mijn fouten geleerd. Wist je nog dat we samen joints paften. Samen drank straften. Samen tot de ochtend lachte, om de waanzinnigste shit Ik zit misschien wel vast Maar dit is niet de einde van de rit Ik kom terug Maar ik zal jullie zeggen Stop met dat gekloot Want voor wie er geen cel is, is er wel de dood Ik word langzaam met de dag gekker Ik sliep net lekker Zeven uur s'ochtends gaat de wekker Iedereen word wakker Ik slaap samen met een hacker Oftewel een gevaarlijke kakker Trouwens hoe gaat het met mijn prinsesje Wie haar lastig valt, leer die dan een lesje Ik vraag jullie vanuit de bodem van mijn hart Stop de bullshit, en geef je leven een nieuwe start Neem mij als het slechte voorbeeld En zorg dat je niet word veroordeeld Dus wees een man en kijk uit je doppen Hey boys. Tot ziens ik moet nu gaan stoppen De groeten vanuit de hel En ik meen het Elk woord Dat ik schrijf In mijn brief Vanuit de cel

Dounia81
20-02-2003, 19:09
wow deze heeft zeker zijn lesje geleerd. ik hoop dat het geen bekende van je is of zo??

MAROCGIRRLLY
20-02-2003, 19:11
Zo het heeft me echt geraakt,hij heeft gelijk.

Hindaatje
20-02-2003, 19:11
Origineel gepost door chouroek Hey matties Ik mis jullie zo Je weet dat het leven hier hard is Ze hebben hier geen genade yo Hoe gaat het in de buurt Zijn jullie nog samen Denken jullie nog aan me Sinds ik hier ben heb ik veel aan jullie gedacht Te lang op jullie gewacht Maar niemand kwam me bezoeken Ik zit hier nu alleen en verdiep me in de boeken. Na al die criminaliteit heb ik dit gepresteerd. Dit is mijn straf en heb nu van mijn fouten geleerd. Wist je nog dat we samen joints paften. Samen drank straften. Samen tot de ochtend lachte, om de waanzinnigste shit Ik zit misschien wel vast Maar dit is niet de einde van de rit Ik kom terug Maar ik zal jullie zeggen Stop met dat gekloot Want voor wie er geen cel is, is er wel de dood Ik word langzaam met de dag gekker Ik sliep net lekker Zeven uur s'ochtends gaat de wekker Iedereen word wakker Ik slaap samen met een hacker Oftewel een gevaarlijke kakker Trouwens hoe gaat het met mijn prinsesje Wie haar lastig valt, leer die dan een lesje Ik vraag jullie vanuit de bodem van mijn hart Stop de bullshit, en geef je leven een nieuwe start Neem mij als het slechte voorbeeld En zorg dat je niet word veroordeeld Dus wees een man en kijk uit je doppen Hey boys. Tot ziens ik moet nu gaan stoppen De groeten vanuit de hel En ik meen het Elk woord Dat ik schrijf In mijn brief Vanuit de cel deze heb ik al gelezen op marokko plein...

chouroek
20-02-2003, 19:12

maak je geen zorgen! wil je de anderen naar zijn ouders lezen?

chouroek
20-02-2003, 19:13
Beste moeder en vader, Schrik niet als ik jullie met deze brief benader Ik zit terecht vast, want ik ben de dader Ik wou laten weten dat ik jullie mis En dat niets erger is dan de gevangenis Moeder, ik mis het eten dat je voor me maakte Vader, ik mis de wijze woorden van je, die me raakte Tussen 200 gevangenen voel ik me toch alleen Jullie brieven in het begin sleepte mij er doorheen Nu zit ik hier vast gekluisterd in het duister Spijt dat ik nooit naar jullie heb geluisterd Trouwens, hoe gaat het met de rest van de familie Zien jullie die nog? Mij hebben ze nooit opgezocht Zijn ze me soms vergeten? Is onze band versleten? Als ik wat misdaan heb, heb ik het op mijn geweten Ik ben nu een stuk ouder Mijn hart is een stuk kouder Weet haast niet meer wat liefde is Wat mij nu nog sterk houdt Is jullie in mijn gedachten En ik hoop dat jullie op mij zullen wachten Ik wil dat jullie weten dat ik met veel verdriet deze brief afsluit Ik moet nu echt gaan stoppen want de lichten gaan nu uit Zie jullie snel En ik meen elk woord Dat ik schrijf In mijn brief Vanuit de cel

chouroek
20-02-2003, 19:16
Origineel gepost door Hindaatje deze heb ik al gelezen op marokko plein... is niet belangrijk waar ik die vandaan heb, maar de schrijver heeft een educatieve doel en ik ook :zwaai:

Hindaatje
20-02-2003, 19:17
Origineel gepost door chouroek is niet belangrijk waar ik die vandaan heb, maar de schrijver heeft een educatieve doel en ik ook :zwaai: Ik vind wat jij schrijft niet belangrijk :rolleyes:

chouroek
20-02-2003, 19:26
jij bent zwaar tegenstrijdig je opent wel mij topic maar je vindt wat ik schrijf niet zo belangrijk, maar dat kan en mag je best zeggen hoor! een ding zeker ik kom hier niet om mensen te afkraken! succes