Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Love

cheetah
20-02-2003, 17:44

Love conquers everything ... met liefde kan je alles overwinnen.. thats my opinion.. af en toe is het wel even trots opzij zetten maar als er liefde is zijn alle opstakels te omzeilen..

RaZer
20-02-2003, 17:45
jammer genoeg hebben sommige mensen teveel trots maar ben het wel eens met je stelling

cheetah
20-02-2003, 17:48
Vind ik ook Razer, als je echt van elkaar houdt, of iets in die richting dan heb je toch alles voor mekaar over... dan wil je toch continu bij elkaar zijn etc.

Hindaatje
20-02-2003, 17:51
Origineel gepost door cheetah Love cancers everything ... met liefde kan je alles overwinnen.. thats my opinion.. af en toe is het wel even trots opzij zetten maar als er liefde is zijn alle opstakels te omzeilen.. Sometimes it's hard :(

-Reda-
20-02-2003, 18:08

Origineel gepost door cheetah Vind ik ook Razer, als je echt van elkaar houdt, of iets in die richting dan heb je toch alles voor mekaar over... dan wil je toch continu bij elkaar zijn etc. ik weet wat je bedoelt...maar jammer genoeg kom je er dan achter dat alle moeite van een kant komt, en dan heeft het weinig zin...:(

mimi3000
20-02-2003, 18:11
trots is het moeilijkste......:( :( als je die niet opzij kan zetten kom je niet ver en zeker niet in de liefde

RaZer
20-02-2003, 18:12
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik weet wat je bedoelt...maar jammer genoeg kom je er dan achter dat alle moeite van een kant komt, en dan heeft het weinig zin...:( Precies.. sommige mensen blijven in de waan leven dat mister of misses perfect leeft en op haar of hem wacht. Terwijl die eigenlijk niet bestaat. Als er een tegenslag is geven ze de relatie op. In plaats ervoor te vechten.

cj_tetuani
20-02-2003, 18:38
ONE DAY IN THE SPRING I FELT AGAIN IN LOVE cj

mimi3000
20-02-2003, 18:40
Origineel gepost door RaZer Precies.. sommige mensen blijven in de waan leven dat mister of misses perfect leeft en op haar of hem wacht. Terwijl die eigenlijk niet bestaat. Als er een tegenslag is geven ze de relatie op. In plaats ervoor te vechten. van de tegenslagen word je alleen maar sterker....Life and love isn't all about rozengeur en manenschijn....pas als je over een moeilijke periode, ruzie weet ik het veel over bent weet je wat je aan mekaar hebt en dan ben je weer een heel stuk verder :D :D

kickboxgirl
20-02-2003, 18:44
liefde is echt iets moois en je moet het koesteren als je met iemand bent van wie je ergg veel houdt en hij van jou kom je snel achter wat liefde is. daarom eerste liefde hebben en dan voelen en koesteren. ik kan bijvoorbeeld naar me zus kijken en der vriend al 6,5 jaar relatie en niet eens 1keer ruzie en altijd ggek opelkaar als zien ze elkaar elke dag maar insh aalah wordt het tijd voor verloving. moge alah ons helpen

ClaudioLopez
19-10-2003, 15:27
definieer liefde eerst dan

Bachelorette
19-10-2003, 15:27
it conquers everything als alleen beide partijen het willen...anders heeft het echt geen zin. en wt betreft trots..mag en moet je zeker opzij zetten op sommige momenten, verlies alleen NOOIT je zelfrespect