Bekijk originele versie : Kaalkoppen willen Hoog Cathrijne en Centraal station 'schoonvegen'
mokro_4_live
27-03-2005, 16:48
Ultra-rechts wil Hoog Catharijne schoonvegen
geactualiseerd: 25 maart 2005 · 14:28 uur
UTRECHT - De extreem-rechtse organisatie Voorpost wil zaterdag in Utrecht met ludieke acties Hoog Catharijne ontdoen van junks en Marokkaanse jongeren. Wat de acties precies inhouden, hield de club vrijdag nog geheim. Ook is niet bekend hoe laat de acties beginnen. De Utrechtse politie is op de hoogte van het voornemen en grijpt in als dat nodig is. Voorpost vindt dat de overheid en de NS onvoldoende doen om het winkelcentrum leefbaar te houden. De organisatie is verder voorstander van het herenigen van Vlaanderen met Nederland.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/index.php?...nieuws&id=84238
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voorpost Nederland zal aanstaande zaterdag het Centraal Station van Utrecht schoonvegen van overlast veroorzakende junks en ;jongeren; Winkelend publiek en reizigers worden in toenemende mate lastig gevallen in het Winkelcentrum Hoog Catharijne en het Centraal Station Utrecht. Voorpost wil hier een einde aan maken.
Het is een taak van de overheid en de Nederlandse Spoorwegen om de problemen in het genoemde gebied aan te pakken en op te lossen. Helaas laten zij het afweten. Vanuit de kant van winkeliers en burgers is ons gevraagd om op te treden tegen de overlast veroorzakende groepen. Als de overheid het niet doet, treden de burgers zelf wel op! Daarom zal Voorpost Nederland komende zaterdag Utrecht CS schoon vegen van al het vuil wat daar rond zwerft!
Wij willen door middel van onze actie bij Utrecht CS bereiken dat de overheid weer prioriteit legt bij de handhaving van veiligheid op straat en in publieke ruimten. Nederland drugsvrij en geen djihad in onze straat!
Voorpost Nederland zal de burgers die ons aangeschreven hebben verenigen om samen een vuist te kunnen maken tegen de overlast. Er is duidelijk behoefte aan een nationalistische actiegroep in de Utrechtse regio. De grote toeloop van nieuwe leden heeft Voorpost Nederland doen besluiten de lokale afdeling uit te breiden. Het bestuur van deze nieuwe lokale afdeling zal komende vrijdag op een bijeenkomst in de regio worden voorgesteld aan de leden.
Deze actie is onderdeel van de kampanje;geen djihad in onze straat& en is gericht tegen het toenemend islamitisch extremisme en tegen de ontsporing en radicalisering van islamitische jongeren. Voorpost wil een harde aanpak van religieus fanatisme en eist een nultolerantie ten aanzien van met name Marokkaanse probleemjongeren.
Hilversum, donderdag 24 maart 2005
Voorpost Nederland[/B]
Die skinheads weten niet wat ze te wachten staat ;)
Pleeborstel
27-03-2005, 17:49
Hoog Catharijne stikt van de bewakers, maar wat doen die daar dan de hele dag :confused: Ze kosten alleen geld, veilig maken zij het in ieder geval niet. Had gisteren nog ruzie in de MediaMarkt met eentje gekregen, die wilde even laten zien dat ie de baas was...Natuurlijk lachte ik hem keihard uit en droop ie boos af :D Ik laat me de les niet lezen door een stel vmbo-ers die in de winkel moeten gaan staan :D
Voor de politie geldt hetzelfde: ze ouwehoeren meer dan dat ze oplossen. En de camera's helpen al helemaal niks. Ze moeten eens harder gaan optreden tegen de junks, die veroorzaken de meeste overlast.
De jongeren komen er meestal alleen om wat rond te lopen, maar dankzij de houding van politie en beveiliging die ze de les wil lezen loopt het vaak uit de hand. Ik weet zeker dat het anders zou gaan als men eens normaal zou doen :) Helaas is dat niet aan de politie besteed, maar aan sommige jongeren ook niet :(
Eigenlijk is de conclusie van dit verhaal simpel: de huidige manier van handelen werkt niet en daardoor komen er groepen als Voorpost die zelf wel even het heft in eigen hand willen gaan nemen. Dat is een bedenkelijk voorstel, maar het zegt wat over de ontevredenheid die er heerst in Nederland op steeds meer gebieden...
RitaMaria
27-03-2005, 17:54
Beste topic starter,
Een verwijzing naar een ander forum wordt hier niet toegestaan.
Gaarne een ander link, in afwachting. Mocht dit uitblijven dan ben ik gedwongen
om dit te verwijderen.
Gr
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=actualiteit&type=nieuws&id=84238
Zelfde bericht, andere vorm.....
Volgens mij hebben ze gisteren niks gedaan overigens, heb niks gezien in ieder geval.
Utreg-jojo
27-03-2005, 18:12
1 april wellicht?
1 April is op een vrijdag, ze zeiden dat ze gisteren zouden komen, ik heb niets gemerkt hoor, werk namelijk ook in de stad en heb helemaal niets gemerkt die kankerlijers gaan niets bereiken hiermee, ze komen hier om klappen te ontvangen en om weer met hun staart tussen hun benen te vertrekken
:wow:
metalex79
27-03-2005, 19:02
1 April is op een vrijdag, ze zeiden dat ze gisteren zouden komen, ik heb niets gemerkt hoor, werk namelijk ook in de stad en heb helemaal niets gemerkt die kankerlijers gaan niets bereiken hiermee, ze komen hier om klappen te ontvangen en om weer met hun staart tussen hun benen te vertrekken
:wow:
en maar afvragen waammen uberhaup zulke actie´s aankondgt....Juist met dit soort loze haatdragende praat geef je hun bevestiging in hun gedachten en voed je hun haat naar allochtonen.....
Overigens zie ik iet in waarom HC veiliger zou zijn met skinheads en zonder marokkanen....Over het algemeen genomen hebben marocs toch meer respect en vallen ze je niet zo snel lastig als skinheads.
En ja, ik kan t zeggen, ik ben een kaaskop ;)
metalex79
27-03-2005, 19:07
junks uit HC ok.....maar waarom marokkanen?
MrBrownstone
27-03-2005, 19:11
Niet marokkanen, maar marokkaanse jongeren.
Maargoed, skinheads die marokkaanse hangjongeren uit HC trapt. Kwaad met kwaad bestrijden, lijkt mij, en dus schiet je er geen zak mee op.
appie666
27-03-2005, 19:13
Handhaving van openbare orde blijft in eerste instantie een taak van de POlitie. Zullen wij Marokkanen dan ook maar een knokplog sturen naar Venray waar kleine Marokkaanse meisjes in elkaar worden geslagen door Londsdale jongeren? Nee precies, dat zal alleen tot chaos leiden.
metalex79
27-03-2005, 19:15
Alsof alle onrust op HC veroorzaakt wordt doo marokkaanse jongeren en elke maroc n crimineel is.....
mokro_4_live
27-03-2005, 19:42
Ik heb het idee dat die Belgen zelf van het station geveegd worden. Waarschijnlijk kennen ze het plaatselijk volk nog niet helemaal...
"Geen djihad in de straat", neej deze mensen hebben liever "kruistochten in de straat".
U kent die kerels van VOORPOST niet,zwaare jongens :hadj:
Zware jongens vindt ik nog zacht gezegd,
die gasten zijn echt leip :o
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/mini-nazis.jpg
:hihi: :hihi:
:hadj: 't Is een beetje lood om oud ijzer. Moeten er dan straks groepen 65 plussers HC schoonvegen van Voorposters? Als er een probleem is (met de nadruk op als) dan is eigenhandig schoonvegen zeker geen oplossing. Het zorgt alleen maar voor meer problemen. Als belastingbetalende burger heb ik dit soort acties uitbesteed aan de overheid. Als ze het niet goed doen dan geef ik ze op hun lazer. Via de media, via mijn eigen protest, en via het stemhokje. Naïef, jazeker, maar ik geloof er heilig in dat het de beste manier is. :hadj:
Uhuh, en in Utrecht zijn de redelijk agressief kan ik je vertellen :D...
In Amsterdam durven die kale watjes niet eens te komen,... :D
watjes.... :hihi: :hihi: :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.