Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mag dat

Pagina's : [1] 2

saliha18
20-02-2003, 16:02

hallo ik heb een vraagje voor julllie.Wat vinden julllie er van dat er meisjes/vrouwen die moslim zijn en in de gezondheidszorg werken en dat zij mannen moeten wassen en zo............... :rolleyes: dat was mijn vraag..... duss antwoord a.u.b :D groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

saliha18
20-02-2003, 17:29
niemand :verdriet:

mounirtje_16
20-02-2003, 18:39
pfff ik weet niet hangt er van af denk ik je kan voor jonge kerels wassen die er plezier aan hebben of van die oude bejaarde mensen. maar voor beide is er een verschil, you know?????? xxx en succes met het schrobben

saliha18
20-02-2003, 19:02
nee mannen zijn mannen ik bedoel wel met wassen van iemand die in een instelling zit en dat kunnen ook jonge jongens zijn b.v gehandicapten enz dusssss ik su6 met schrobben ikke nee............ ;)

Bleu_Sky
21-02-2003, 09:23

Ik denk dat het wel mag, omdat jou intentie niet seksueel is maar puur professioneel.

saliha18
21-02-2003, 13:21
IK VRAAG DIT OMDAT EEN VRIENDIN VAN MIJ DIE OPLEIDING DEED DE DIE OUDERS HELEMAAL NIET WISTEN WAT HET INHIELD EN TOEN ZE ER 8ER GEKOMEN ZIJN EN MOEST ZE METEEN STOPPEN DUSSS.......STOM VAN DIE OUDERS EN MIJN VRIENDIN VOND DE OPLEIDING HEEL LEUK MAAR JA HET IS ZO......... GROETJES SALIHA :zwaai: :zwaai: :zwaai:

mounirtje_16
21-02-2003, 16:54
ja ze deed het waarscheinlijk ni goed die vriendin van jou :p zeg dat ze heel goed moet SCHROBBEN!!! in alle hoekjes niks overslagen :zwaai:

saliha18
21-02-2003, 19:42
maak je nie druk want ze deed haar werk heel goed :kwaad: en zo te zien heb jij er vestand van duss vertel ess........... :rolleyes: groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

saliha18
21-02-2003, 20:32
ja zo denk ik er duss ook over maar ja blijkbaar niet iedereen (zoals ouders van vriendin) maar ja :kwaad: groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

dulce_lamia
21-02-2003, 20:38
Origineel gepost door saliha18 hallo ik heb een vraagje voor julllie.Wat vinden julllie er van dat er meisjes/vrouwen die moslim zijn en in de gezondheidszorg werken en dat zij mannen moeten wassen en zo............... :rolleyes: dat was mijn vraag..... duss antwoord a.u.b :D groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai: Hoi, ik was afgelopen zondag op een lezing waar Remy Soekirman en Mohammed Cheppih spraken, en er was na het assr gebed gelegenheid tot het stellen van vragen die de heren dan zouden beantwoorden. Deze vraag werd ook gesteld, en het antwoord van beide heren was het volgende (in mijn eigen woorden natuurlijk): Het uitoefenen van het beroep verzorgende/verpleegster door moslima's is toegestaan als zij ook mannen moet wassen/verplegen. De reden die ze erbij gaven is omdat dit een beroep is waarbij je levens redt/ herstellenden verzorgt ect en dit gaat boven de andere regels. Omdat als je een mens redt dan is het alsof je de hele mensheid redt... Maar, zeiden ze ook, mits het in alle discreetie gebeurt. Dit was hun antwoord, Allahoe alem, maar ik ben het er wel mee eens.

saliha18
21-02-2003, 20:49
heel erg bedankt voor het antwoorden.gelukkig ben jij het er mee eens :D ja ik vind het echt vervelend voor haar ja ze moest stoppen van haar ouders onzin echt.......... :kwaad: groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

salwa23
27-02-2003, 10:27
het is niet toe gestaan hoor want je mag van niemand zijn hawra zien dat geld voor mannen en vrouwen ik ga een voor beeld daarom mag je ook niet naar de hammam want het zien van iemand zijn hawra is niet toegestaan in de islam als je mij niet geloofd dan heb ik bewijs

saliha18
27-02-2003, 15:55
heb je bewijs dat wil ik dan wel graag zien :D

narzis1984
28-02-2003, 20:16
dag saliha toevallig werk ik in de gezondheidszorg en heb ik deze vraag vaak moeten beantwoorden. maar in alle moslim landen werken er ook gewoon vrouwen in de gezondheidszorg dus waarom zou het hier niet mogen. je verricht juis heel mooi werk!!!!! ik ben echt blij dat ik dit werk doe en dat merk ik ook aan alle patienten. die door ons geholpen wprden. dus ik zou zeggen ga er gewoon voor en wees trots op je zelf!!!!

saliha18
28-02-2003, 21:08

Origineel gepost door narzis1984 dag saliha toevallig werk ik in de gezondheidszorg en heb ik deze vraag vaak moeten beantwoorden. maar in alle moslim landen werken er ook gewoon vrouwen in de gezondheidszorg dus waarom zou het hier niet mogen. je verricht juis heel mooi werk!!!!! ik ben echt blij dat ik dit werk doe en dat merk ik ook aan alle patienten. die door ons geholpen wprden. dus ik zou zeggen ga er gewoon voor en wees trots op je zelf!!!! ja ben blij dat je er zo over denkt, mag ik dan vragen wat je precies doet voor werk.............. :rolleyes: groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai: ps:bedankt voor het antwoorden

Pagina's : [1] 2