Bekijk originele versie : Waar kun je leuke takchita's huren?
missxsissy
27-03-2005, 01:49
Salamoe alaikoem meiden,
Binnnekort gaat er iemand trouwen en ik wil in plaats van een jurk kopen, wil ik een jurk huren. Nou als jullie leuke winkels kennen waar ze leuke takchita's huren dan wil ik het graag horen meiden :) .
Eeh alvast bedankt he ;) .
Groetjes
Misstekerisht
27-03-2005, 20:57
Kapsalon Beauty Shine
Bij Kapster Ziana Hafida Zij
Heeft Hele Mooie Jurken
Ga Eens Langs Het Is De Moeite Waard
Het Is Gevestigd Op De
Vanzeggelen Laan 233 Den Haag
Of Bel Haar 06 23753191
Ik Heb Ook Een Jurk Bij Haar Gehuurd Iedereen Zat Op Te Kijken Toen Ik De Zaal Binnen Kwam.
marocina
27-03-2005, 20:59
Kapsalon Beauty Shine
Bij Kapster ziyana Hafida Zij
Heeft Hele Mooie Jurken
Ga Eens Langs Het Is De Moeite Waard
Het Is Gevestigd Op De
Vanzeggelen Laan 233 Den Haag
Of Bel Haar 06 23753191
Ik Heb Ook Een Jurk Bij Haar Gehuurd Iedereen Zat Op Te Kijken Toen Ik De Zaal Binnen Kwam.
ik snap het even niet, je maakt eerst reclame voor jezelf iedereen neemt aan dat jij de negafa hafida bent nou zeg je ineens je hebt zelf gehuurd bij haar, dat zegt al genoeg meid hoe oneerlijk je hier te werk gaat laat staat dat iemand jou nou als ziyana wil
missxsissy
27-03-2005, 21:57
Dank je wel meid.
Eeh maar zijn er nog andere suggesties?
Ik wil ze graag horen,meiden? ;)
Alle info is welkom :D
arab_blondje
27-03-2005, 23:21
Nejma in Amsterdam Oost....Javastraat....je moet wel goed zoeke!!!...en ruim een man voor dat je die bruiloft hebt....een kijkje nemen....(de leuke zijn dan altijd al verhuurd vandaar)...maar wel mooie dingen hoor....heb er daar ook eentje gehuurd!!!....
Kaftan Maghrebi in Rotterdam West.....Schiedamseweg.....ook hele leuke,aparte jurken.....en ook precies hetzelfde verhaal als bij Nejma....
Bab Marrakech in Amsterdam West....Jan van Galenstraat......ook hele mooieeeee jurken....en ook hetzelfde verhaal als bij de anderen.....je moet er echt snel bij zijn...anders zit je opgescheept me lelijke jurken...hahaha...
je kan ook in Shopperhal kijken....Amsterdam Osdorp.....alleen weet nie of zei verhuurd....maar ze heeft prachige jurken....dat weet ik wel ;)........als je nogg iets wil weten mop.......hoef je maar te gille....;).......succes moppie!!!...
arab_blondje!!!...........
chelharoosje
27-03-2005, 23:25
ik ken wel een leuke marokaanse kleding zaak, o.a takchita enz.
alleen ze verhuren niet, maar voor het geval je een jurk nodig hebt of....
heb je het adress.
www.zauharra.nl
succes
missxsissy
29-03-2005, 01:34
Eeeh bedankt meiden.
Dat word effe alle winkels checken,hihih.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.