Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse loverboys!!!!!

Pagina's : [1] 2

Luiza
20-02-2003, 15:36

Marokkaanse loverboys??? Ze houden je voor de gek!! en laten je tenslotte voor ze werken, als**** niet dat ik ervaring heb,maar ik ken meisjes die zoits hebben meegemaakt. Ze pakken je eerst in met caeautjes en sieraden. Met lieve woordjes zoals, ik hou van je en dergelijke!! Ik waarschuw je, niet er intrappen!! beslama, hanan

MissChica
20-02-2003, 15:45
Ja man k haat z'n jongens tfoee als ze mij playen play k hun terug :D

Chatefemqemamu
20-02-2003, 15:49
als iemand zo dom is om erin te trappen heb ik er geen medelijden mee... eingen schuld

cheetah
20-02-2003, 15:52
Ik ben een marokaanse loverGIRL.. die zwemmels werken voor mij

Chatefemqemamu
20-02-2003, 15:54

jahman je hebt laatst die ene van me afgepakt... geef terug hoorr... die zou ik gaan verkopen :kwaad:

tahrant
20-02-2003, 15:57
ja k weet hoe die jongens (met name de marokkaanse) zijn. ik denk zelf ook dat de meeste maroc meisjes dit weten , maar tog als je hoort over die nederlandse wijven hoe ze genaaid worden door de marocboys moet je soms best wel lachen.

piraat
20-02-2003, 15:57
Origineel gepost door MissChica Ja man k haat z'n jongens tfoee als ze mij playen play k hun terug :D is het daar dan niet een beetje te laat voor :zwaai:

tahrant
20-02-2003, 15:59
enne uitkijken doe k zeker, ik ben nie zo'n iemand die makkelijk gepakt kan worde

Chatefemqemamu
20-02-2003, 16:01
nog irritanter zijn wijven die helemaal paranoide zijn... ze zien elke jongen aan voor een loverboy vind het meer gevallen van zelfoverschatting :rolleyes: ..........

SAMMYGIRL
20-02-2003, 16:11
heb laatst naar CUT gekeken op BNN (dat programma komt dan voor Najib & Julia) en in deze afleving was het zo dat er een meisje was die allemaal dure cadeau's krijgen van haar marokkaanse vriend Andy haar vrienden vertrouwden dit niet en kwamen er achter dat deze vriend niets anders was dan een Loverboy genaamd Mo(hammed). elmoehim zij was weggelopen van huis had ruzie met iedereen omdat haar vrienden en ouders Mo niet vertrouwde enzo. toen ging Mo voor haar zorgen en maakte later van haar een **** net als alle andere meisjes die hierin trapten. --------------------------------------------------------------------------------- En helaas komt dit vaak genoeg in het echt voor :(

the_silver_one
20-02-2003, 16:14
Ja daarom zeg ik altijd!! Je moet playen voordat je geplayed wordt :D

grendel
20-02-2003, 17:53
Altijd zullen er dames zijn die vallen op de "verkeerde mannen". En heren die vallen voor de "verkeerde vrouwen". Is jammer genoeg een historisch feit. Wat mij wel opvalt is dat de meisjes die hier slachtoffer van zijn vaak een moeilijke jeugd hebben gehad en een miniem aan zelfvertrouwen. Ik hoop ook dan men inziet dat deze problemen hadden kunnen voorkomen worden indien men de problemen in de jeugd eerder hadden gesignaleerd en er iets aan gedaan was.

mimi3000
20-02-2003, 17:59
Origineel gepost door Luiza Marokkaanse loverboys??? Ze houden je voor de gek!! en laten je tenslotte voor ze werken, als**** niet dat ik ervaring heb,maar ik ken meisjes die zoits hebben meegemaakt. Ze pakken je eerst in met caeautjes en sieraden. Met lieve woordjes zoals, ik hou van je en dergelijke!! Ik waarschuw je, niet er intrappen!! beslama, hanan ze zijn niet allemaal zo :) :)

saloua_lopez
20-02-2003, 18:01
Origineel gepost door cheetah Ik ben een marokaanse loverGIRL.. die zwemmels werken voor mij hahahhahahahahhahaha you go girl!!!!!!!!!!!!!!!! :boogie:

Nourdin22
20-02-2003, 18:04

Origineel gepost door Contagious SNITCH :kwaad: hee haal die avatar weg man gsoema 3lik asagbi :jammer:

Pagina's : [1] 2