Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : betaalbare merkkleding

Pagina's : [1] 2

MiSsOuJDiA
26-03-2005, 22:05

Kent iemand een Winkel in In de buurt van Amsterdam Of Almere..?

Ewasaaafi
27-03-2005, 20:10
ja welke winkels:D?

MiSsOuJDiA
27-03-2005, 20:17
ja welke winkels:D? Kd8:HeHe EiNdElIjk IemAND Die UT Weet !! :maf:

MiSsOuJDiA
27-03-2005, 20:36
Nie Laukk Hurr..!!

tangawia89
27-03-2005, 21:48

er is er 1 op koningsplein (amsterdam )verkoopt indian rose broeken voor 45 euro en je hebt ook nog wormenveer the jeans factory daar vind je alle soorten merkkleding voor heel goedkoop echt diesel voor 38 euro enz kent iemand behalve deze winkels nog andere winkels met goedkope merkkleding zou et erg graag willen weten

doremifasola
27-03-2005, 22:54
er is er 1 op koningsplein (amsterdam )verkoopt indian rose broeken voor 45 euro en je hebt ook nog wormenveer the jeans factory daar vind je alle soorten merkkleding voor heel goedkoop echt diesel voor 38 euro enz kent iemand behalve deze winkels nog andere winkels met goedkope merkkleding zou et erg graag willen weten Zijn die indian rose broeken altijd zo goedkoop daar :eek: ?

MiSsOuJDiA
27-03-2005, 23:32
er is er 1 op koningsplein (amsterdam )verkoopt indian rose broeken voor 45 euro en je hebt ook nog wormenveer the jeans factory daar vind je alle soorten merkkleding voor heel goedkoop echt diesel voor 38 euro enz kent iemand behalve deze winkels nog andere winkels met goedkope merkkleding zou et erg graag willen weten oww Ke th3nkj0eeewww

Ewasaaafi
28-03-2005, 10:09
waar is koningsplein! ik ben utrechts :o

ellouisa
28-03-2005, 12:31
waar is koningsplein! ik ben utrechts :o ja wil ik ook weten, hoe kom je daar vanaf het station?? Of vanaf kalverstraat?? ga zatrdag winkelen daar...

tangawia89
28-03-2005, 13:45
K zal et jullie een beetje proberen uitteleggen als je vanaf centraal komt dan ga je wel veel moeten lopen of pak anders de tram in ieder geval als je lopend gaat dan helemaal het nieuwendijk af de dam en bij kalverstraat na de laatste h&M vind je een winkel aan de rechterkant Westernhous de eerste straat na die winkel aan de rechterkant moet je gewoon volgen en dan kom je vanzelf op de koningsplein De winkel waar die indian rose broeken worden verkocht heet Cream het is een klein winkeltje k hoop dat jullie het snappen zo niet kan je me altijd nog een pm sturen voor wat beter uitleg

MiSsOuJDiA
28-03-2005, 13:48
WeLke Tram kan Je Nemen...?

ellouisa
28-03-2005, 14:24
K zal et jullie een beetje proberen uitteleggen als je vanaf centraal komt dan ga je wel veel moeten lopen of pak anders de tram in ieder geval als je lopend gaat dan helemaal het nieuwendijk af de dam en bij kalverstraat na de laatste h&M vind je een winkel aan de rechterkant Westernhous de eerste straat na die winkel aan de rechterkant moet je gewoon volgen en dan kom je vanzelf op de koningsplein De winkel waar die indian rose broeken worden verkocht heet Cream het is een klein winkeltje k hoop dat jullie het snappen zo niet kan je me altijd nog een pm sturen voor wat beter uitleg Ok dankje, dus kalverstraat uitlopen, na de laatste H&M komt de winkel westernhous en de eerste straat rechts na die winkel helemaal uitlopen. Hoelang is het lopen vanaf die laatste H&M ongeveer? kwartiertje??

lelijkemeid
28-03-2005, 16:54
Hmmm dat word reizen om een kijkje te nemen :D Groetjes

Student1
01-04-2005, 13:38
K zal et jullie een beetje proberen uitteleggen als je vanaf centraal komt dan ga je wel veel moeten lopen of pak anders de tram in ieder geval als je lopend gaat dan helemaal het nieuwendijk af de dam en bij kalverstraat na de laatste h&M vind je een winkel aan de rechterkant Westernhous de eerste straat na die winkel aan de rechterkant moet je gewoon volgen en dan kom je vanzelf op de koningsplein De winkel waar die indian rose broeken worden verkocht heet Cream het is een klein winkeltje k hoop dat jullie het snappen zo niet kan je me altijd nog een pm sturen voor wat beter uitleg Als het goed is heb ik deze winkel gevonden, is inderdaad een klein winkeltje en verkoopt voornamenlijk Indianrose. Cream zit op Leidsestraat 56, dit komt na koningsplein en het is voor het leidseplein. Het zit ongeveer tegenover KOOKAI. Je kunt er volgens mij komen met lijm 1,2, 5 P.s. Het is niet goedkoop daar, de goedkoopste was een linnenbroek voor € 69,-

MiSsOuJDiA
01-04-2005, 14:27

Als het goed is heb ik deze winkel gevonden, is inderdaad een klein winkeltje en verkoopt voornamenlijk Indianrose. Cream zit op Leidsestraat 56, dit komt na koningsplein en het is voor het leidseplein. Het zit ongeveer tegenover KOOKAI. Je kunt er volgens mij komen met lijm 1,2, 5 P.s. Het is niet goedkoop daar, de goedkoopste was een linnenbroek voor € 69,- Linnebroek 69euro.... :wow: :wow:

Pagina's : [1] 2