Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : namen voor je eerste kindje:-)

Pagina's : [1] 2

nix
25-03-2005, 21:03

JONGENS: ilias,mohammed,rachid,abdelhafid,abdellatif,achmed ,youssef,zakaria,hamid,fouad,abid,aziz,abdelmola,m ostafa,adam,hassan,hakim,abdelrahiem,yunes,bilal,n abil,mi-moen. MEISJES: fatima,rachida,malika,ikrame,najat,rabia,samira,lo uiza,nabila,.....................Enz :goedzo: :hadj: .

KLeInDuImPjE
25-03-2005, 21:09
Als het een jongen is inschallah...Rayan of jawad of Adam En een meisje...Rania, Oumaima, Zina :hihi:

sexy_sherine
27-03-2005, 09:49
jongen = marouan, ilias, makram, rayan meisje = yasmina, dilayla,

Nadia_Antwerpen
27-03-2005, 11:33
assalaam wa aleikum kleinduimpje, dan moet het zaina zijn, zina betekent overspel, en alles wat een slechte betekenis heeft is haram te gebruiken als naam. mijn eerste zoontje heet bilal, als het een dochtertje was, was het Aliya en als er nog een jongetje volgt zal hij benjamin heten; mha salama

asia107
27-03-2005, 16:22

Als het een jongen is inschallah...Rayan of jawad of Adam En een meisje...Rania, Oumaima, Zina :hihi: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW!!!!!!!!!! !!!!!!! :wow: Wat heb jij een mooie ondertekening! :goedzo:

nador_mocrolady
08-04-2005, 13:30
ik vind zelf abdelzahir, majid en abdelkarim mooie namen. en meisjesnamen: sakina, yasmina, romaysa

k.jessie
08-04-2005, 13:36
bij een jongen : shakil, dyab of jamal voor een meisje: aliya, amani of farah

nador_mocrolady
08-04-2005, 13:39
bij een jongen : shakil, dyab of jamal voor een meisje: aliya, amani of farah dat zijn idd mooie namen :)

k.jessie
08-04-2005, 13:46
dat zijn idd mooie namen :) De betekenissen zijn: knap, wolf en mooi en voor de meisjes: neerdalen (zoals uit de hemel neerdalen), wens en geluk

nador_mocrolady
08-04-2005, 13:54
De betekenissen zijn: knap, wolf en mooi en voor de meisjes: neerdalen (zoals uit de hemel neerdalen), wens en geluk over welke namen heb je het over? :rolleyes:

k.jessie
08-04-2005, 13:56
over welke namen heb je het over? :rolleyes: shakil, dyab of jamal aliya, amani of farah :confused: :confused: :confused:

Fessiya
08-04-2005, 13:56
Jongens: Rani, Rayan, Benjamin, Adib Meisjes: Rania, Aya, Omnia, Isra

nador_mocrolady
08-04-2005, 14:03
shakil, dyab of jamal aliya, amani of farah :confused: :confused: :confused: ooh oke dan sorry dat ik je niet begreep. en weet jij wat deze namen betekenen? abdelzahir, nourdin, rachid, ilias en sakina, yasmina, romaysa ik hoor het wel van je alvast bedankt :goedzo:

k.jessie
08-04-2005, 14:17
abdelzahir (dienaar van de schijnende, de bloeiende), nourdin (licht van het geloof), rachid (recht geleidende), ilias (deze vond ik niet) en sakina (kalmte), yasmina (jasmijn), romaysa (oude arabische naam)

Whiterose1983
08-04-2005, 17:28

abdelzahir (dienaar van de schijnende, de bloeiende), nourdin (licht van het geloof), rachid (recht geleidende), ilias (deze vond ik niet) en sakina (kalmte), yasmina (jasmijn), romaysa (oude arabische naam) Romaysa (Rumayssa) zo heet mijnnichtje. Ik heb mij laten vertellen door mijn tante dat dit niet zomaar een oude arabische naam was. Het is de naam van een grootse vrouw geweest. Samen met haar man had Rumayssa een zoontje, vlak na de geboorte van haar zoontje moest haar echtgenoot afscheid van ze nemen omdat hij in de jihad ging dienen. In de tijd dat haar echtgenoot op jihad was werd hun zoontje ziek en kwam te overlijden. Rumayssa heeft haar zoontje zonder echtgenoot moeten begraven. Na een tijd had Rumayssa te horen gekregen dat de mannen terug zouden keren van hun jihad en dat haar man ongedeerd was. Rumayssa maakte zich klaar voor zijn komst. Ze maakte zich op, parfumeerde zich en bracht khol aan op haar ogen en wachtte op haar man. Toen haar man binnen kwam heette ze hem welkom, glimlachte ze naar hem en verleide hem het bed in.... Nadat ze beiden verzadigd waren zei ze tegen haar echtgenoot, ik moet je iets vertellen en het is geen goed nieuws... Ze vertelde haar echtgenoot wat er tijdens zijn afwezigheid was voorgevallen, hij keek haar aan met betraande ogen en condoleerde zijn vrouw. Dus meiden, Rumayssa was een wereld vrouw die vol geduld zat en prioriteiten wist te stellen. Haar geduld en haar manier van aanpakken is zeldzaam, zo ook haar naam....... Mijn namen... Meisjes: Zayeneb, Djawhairia, Intisar, Selena Jongens: Hamza, Noah, Jacob, Bilal

Pagina's : [1] 2