Bekijk originele versie : Ik heb een Marokkaanse vriendin maar ze wilt niet...
Ik heb een marokkaanse vriendin maar ze wilt niet doen wat ik wil.Je zult je nu meteen denken van wat vraag je dan van haar dat ze niet doet? Ik wil niks verkeerds of slechts van haar. Ik vroeg een keertje ik kan niet morgen naar je komen (afspreken) maar ze zei nee. Maar ik ging toch. Ik vroeg een keertje of ze met me mee kwam naar de stad maar toen heeft ze gewoon nee gezegt maar op een ruwe manier. Dames help me...... Kusje.
elhabiba
20-02-2003, 12:05
tja vraag wat de reden is dat ze het niet wil misschien dat haar iets dwars zit....Communicatie is heel belangrijk in een relatie.... :)
Origineel gepost door belastinglover
Ik heb een marokkaanse vriendin maar ze wilt niet doen wat ik wil.Je zult je nu meteen denken van wat vraag je dan van haar dat ze niet doet? Ik wil niks verkeerds of slechts van haar. Ik vroeg een keertje ik kan niet morgen naar je komen (afspreken) maar ze zei nee. Maar ik ging toch. Ik vroeg een keertje of ze met me mee kwam naar de stad maar toen heeft ze gewoon nee gezegt maar op een ruwe manier. Dames help me...... Kusje
En schop onder haar k.o.n.t. :D
minous21
20-02-2003, 12:09
Origineel gepost door didi_1
En schop onder haar **** :D
Dus zo doe jij dat :( :eek:
Liefs Me :rolleyes:
elhabiba
20-02-2003, 12:16
allah jester...geen wonder dat hij zei DAMES!!! ewa weten we dat ook weer van jou didi... :D
Noesajbah
20-02-2003, 12:24
Ik heb een marokkaanse vriendin maar ze wilt niet doen wat ik wil.Je zult je nu meteen denken van wat vraag je dan van haar dat ze niet doet? Ik wil niks verkeerds of slechts van haar. Ik vroeg een keertje ik kan niet morgen naar je komen (afspreken) maar ze zei nee. Maar ik ging toch. Ik vroeg een keertje of ze met me mee kwam naar de stad maar toen heeft ze gewoon nee gezegt maar op een ruwe manier. Dames help me...... Kusje
Dan moet je blij zijn met zo een meisje! Een moslima die echt van haar geloof houdt en haar Schepper. En die gaat niet met een niet-mahram man afspreken!!
Dus als ik jouw was zou ik veel respect voor haar hebben en er trots op zijn dat er nog zulke meiden bestaan.
Ik zou zeggen, doe het op zijn Islamitisch, volg de sunnah van rassoel sws en als je de intentie hebt om met haar te gaan trouwen, dan spreek je met haar af met een mahram erbij.
Noesje
elhabiba
20-02-2003, 12:25
Origineel gepost door Noesajbah
Dan moet je blij zijn met zo een meisje! Een moslima die echt van haar geloof houdt en haar Schepper. En die gaat niet met een niet-mahram man afspreken!!
Dus als ik jouw was zou ik veel respect voor haar hebben en er trots op zijn dat er nog zulke meiden bestaan.
Ik zou zeggen, doe het op zijn Islamitisch, volg de sunnah van rassoel sws en als je de intentie hebt om met haar te gaan trouwen, dan spreek je met haar af met een mahram erbij.
Noesje
:Iluvu: maakt blind.... :(
Noesajbah
20-02-2003, 12:33
Origineel gepost door elhabiba
:Iluvu: maakt blind.... :(
Nee lieve meid het is de shajtaan die je zo graag op het verkeerde pad wil hebben en als je je niet leiden door Allah kan het zwaar verkeerd lopen!
Welke liefde is krachtiger? De liefde voor Allah of liefde voor iemand die ook een dienaar is?
Noesje
roosje22
20-02-2003, 12:36
Noesje
je weet toch niet zeker dat dat de reden is dat ze niet met hem wil afspreken, en al was dat haar reden dan kan ze dat ook gewoon eerlijk tegen hem zeggen. Zo brengt ze hem alleen in de war en dat vind ik echt NEP!
roosje
elhabiba
20-02-2003, 12:38
Nee lieve meid het is de shajtaan die je zo graag op het verkeerde pad wil hebben en als je je niet leiden door Allah kan het zwaar verkeerd lopen!
Welke liefde is krachtiger? De liefde voor Allah of liefde voor iemand die ook een dienaar is?
Noesje
ik weet....allah jester oe safie....inderdaad de verleidingen zijn groot...maar zoals al werd gezegd ,je weet niet wat haar reden is...dus hij moet het gewoon vragen aan haar...
Noesajbah
20-02-2003, 12:44
Origineel gepost door roosje22
je weet toch niet zeker dat dat de reden is dat ze niet met hem wil afspreken, en al was dat haar reden dan kan ze dat ook gewoon eerlijk tegen hem zeggen. Zo brengt ze hem alleen in de war en dat vind ik echt NEP!
roosje
Dat klopt roosje dat weten we niet, maar de eerste stap die ze al neemt om niet met hem af te spreken vind ik al elhamdoelilleh goed, tenminste als ze het doet omdat ze vindt dat je dat niet kan doen als moslimazijnde. Maar je hebt wel gelijk, ze moet hem wel zeggen, wat ze precies wil, wil ze met hem een toekomst opbouwen, of speelt ze een spelletje? En als je een toekomst met hem wil hebben, dan moet ze vooral zo doorgaan en alleen met hem afspreken met een mahram erbij.
Maar ze moeten allebei duidelijk en eerlijk tegenover elkaar zijn.
Noesje
elhabiba
20-02-2003, 12:47
Dat klopt roosje dat weten we niet, maar de eerste stap die ze al neemt om niet met hem af te spreken vind ik al elhamdoelilleh goed, tenminste als ze het doet omdat ze vindt dat je dat niet kan doen als moslimazijnde. Maar je hebt wel gelijk, ze moet hem wel zeggen, wat ze precies wil, wil ze met hem een toekomst opbouwen, of speelt ze een spelletje? En als je een toekomst met hem wil hebben, dan moet ze vooral zo doorgaan en alleen met hem afspreken met een mahram erbij.
Maar ze moeten allebei duidelijk en eerlijk tegenover elkaar zijn.
Noesje
dat is hem...duidelijkheid, communicatie...das bealngrijk om een sterke relatie op te bouwen...
dima_zina85
20-02-2003, 12:47
:hihi:
Geld ook voor hem.
Hij kan er nu per direct mee stoppen en voor zichzelf uitmaken wil ik door met haar, dan wordt dat n halaal huwelijk, wil ik enkel voor mn plezier met haar sjansen dan stop ik er meteen mee.
Mysteryguest
20-02-2003, 13:07
Dat is omdat ze niet gezien wil worden met jou in de stad DOMMIE!!!!!
was dat nou zo moeilijk??? Als je een marokkaan was dan had je deze vraag niet eens gesteld! Maar goed zo zie je maar weer dat je maar beter iemand van je eigen cultuur kunt nemen want dat is gewoon prettiger en makkelijker ;)
I
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.