Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de dames en heren....

babygirl2002
19-02-2003, 23:59

stel jullie gaan trouwen wat verwacht jij van een huwelijk? zie je het als een sprookje huwelijk of wat anders.. laat je antwoord horen..... groetjes mij........

tatouzient
20-02-2003, 00:05
als je wist wa je te wachten staat, dan hoef je de uitdaging ni meer aan hé... een huwelijk moet gebasseerd zijn op vertrouwe, respect, elkaar kunnen begrijpen, willen begrijpen, ... wa ik verwacht in een huwelijk? dak insha Allah gelukkig zal zijn mt mn man en da we samen lang en gelukkig zullen leven... huwelijk is een band da heilig is, een band da je sterker moet maken door er voor te vechte als het nodig is en ni om de kleinste dingen stuk te laten gaan... een huwelijk heeft twee keerzijdes, net zoals alles in dit leven het heeft... bisous xxx

babygirl2002
20-02-2003, 00:15
:goedzo: heel mooi gezegd dame.... :D

tatouzient
20-02-2003, 00:17
Origineel gepost door babygirl2002 :goedzo: heel mooi gezegd dame.... :D thnx :D nu alleen nog de stap zetten insha Allah... bisous xxx

wafa_armani
20-02-2003, 00:18

zeer zeker geen sprookjes-huwelijk, je moet wel een realistisch blijven en niet al te veel films kijken ;) :D

babygirl2002
20-02-2003, 00:19
mag ik nou jack back.... ik wil namelijk trouwen en jack :verliefd: :verliefd: k.......

wafa_armani
20-02-2003, 00:22
Origineel gepost door babygirl2002 mag ik nou jack back.... ik wil namelijk trouwen en jack :verliefd: :verliefd: k....... sorry lieverd, jack heeft me gisteren ten huwlijk gevraagd en ik heb JA gezegd :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :verliefd: hij zei dat hij voor altijd bij me zou blijven (dus wen maar vast aan de avatar als je dat nog niet was :hihi: ) ik zal hem wel vragen of hij nog leuke broertjes heeft :D

babygirl2002
20-02-2003, 00:51
Origineel gepost door wafa_armani sorry lieverd, jack heeft me gisteren ten huwlijk gevraagd en ik heb JA gezegd :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :verliefd: hij zei dat hij voor altijd bij me zou blijven (dus wen maar vast aan de avatar als je dat nog niet was :hihi: ) ik zal hem wel vragen of hij nog leuke broertjes heeft :D wat een :nerd: zeg tssss.....

wafa_armani
20-02-2003, 00:53
Origineel gepost door babygirl2002 wat een :nerd: zeg tssss..... hahaha hij of ik?? :hihi: maar ik zou maar oppassen voordat ik "het" ga vertellen :D :hihi:

babygirl2002
20-02-2003, 01:03
Origineel gepost door wafa_armani hahaha hij of ik?? :hihi: maar ik zou maar oppassen voordat ik "het" ga vertellen :D :hihi: nee nee nee jullie zijn geen :nerd:s jullie zijn sweety's...... :rolleyes: ahum ahum.....

piraat
20-02-2003, 01:03
Een huwelijk is zorgen voor mijn vrouw die ook voor mij probeert te zorgen. En haar de liefde te geven die ze verdient. En mijn kinderen opvoeden op een goede manier. De manier waarop ik zelf ook ben opgevoed. Inshallah

wafa_armani
20-02-2003, 01:06
Origineel gepost door babygirl2002 nee nee nee jullie zijn geen :nerd:s jullie zijn sweety's...... :rolleyes: ahum ahum..... zo mag ik het horen :D :D (alleen die laatste 2 woorden bevallen me niet, maar ik zal ze door de vingers zien :stout: )

Chatefemqemamu
20-02-2003, 01:58
Wat ik verwacht van een huwelijk?? hmm... dat het er nog lang niet komt... so I hope.. :rolleyes: Ik laat t wel aan pap's en mams over... zij weten wel wie oke is :D diegene die door hún eisen komt (praktisch gezien onmogelijk)... dat moet dan wel dé man zijn haha.. Wil in ieder geval geen huwelijk gebaseerd op verliefdheid, want wat als dat overgaat? juist... over. En so what als je in het begin niet van elkaar houdt en blabla... dat komt met de tijd.

cheetah
20-02-2003, 10:09
a real fairytall met alles erop en eraan. And ofcourse he pays for it all hahah :D

babygirl2002
20-02-2003, 11:31

Origineel gepost door cheetah a real fairytall met alles erop en eraan. And ofcourse he pays for it all hahah :D :hihi: