Bekijk originele versie : hoe mascara er af te halen?
Keltoempje
24-03-2005, 22:03
Tijdens het eraf halen van m'n mascara, verlies ik zoveel wimpers....
iemand tips?
Idjies_n_Assel
24-03-2005, 22:25
eerst en vooral heb je een reinigingsmelk, een watten stokje en een clinex(paieren doekje) nodig.
je brengt dus het produkt op het watten stokje, je sluit je ene oog waarvan je het eerste gaat reinigen en tuss je oogkas en je wimpers leg je een clinex en haal je de mascara eraf met het watten stokje...
Ik hoop dat ik wat duidelijk ben!
Keltoempje
24-03-2005, 22:35
eerst en vooral heb je een reinigingsmelk, een watten stokje en een clinex(paieren doekje) nodig.
je brengt dus het produkt op het watten stokje, je sluit je ene oog waarvan je het eerste gaat reinigen en tuss je oogkas en je wimpers leg je een clinex en haal je de mascara eraf met het watten stokje...
Ik hoop dat ik wat duidelijk ben!
dusss net alsof ik in een servet hap...om het te veel aan lipstick te verminderen?
Idjies_n_Assel
24-03-2005, 22:47
clinex gebruik je om je eigen niet vuil te maken, je gaat wel weten wat ik bedoel als je het doet. Probeer het eens uit, als je nog met vragen zit, kan je die altijd stellen...
Keltoempje
24-03-2005, 22:54
clinex gebruik je om je eigen niet vuil te maken, je gaat wel weten wat ik bedoel als je het doet. Probeer het eens uit, als je nog met vragen zit, kan je die altijd stellen...
ik snap er werkelijk niks van ....sorry
ik zelf maak m'n wimpers eerst vochtig met water...laten intrekken en dan met een wattenschijf en oogreiniging (van nivea) voorzichtig er af halen....ondanks m'n voorzichtigheid blijf ik wimpers verliezen....zou het aan de mascara liggen?
sam_schatje
25-03-2005, 10:54
Gebruik je oogreiningsmilk?Daar zou het evt aan kunnen liggen.
Maar wat ik zelf doe ik heb zo een waterproof oogreiniging van Loreal
Die moet je eerst goed schudden, op een vochtig watje even op me oog
laten intrekken en met een ronddraaiende beweging naar binnen de macara
verwijderen,watje omdraaien en de onderkant van je oog meenemen.
Tadaa that"s al :)
miss_mocroflava
25-03-2005, 10:57
ik heb een hele goede tip!!
Was je ogen (wel gesloten natuurlijk) met cremespoeling!! Wallah het helpt echt goed en al je mascara is eruit! Beste cremespoeling is die goedkoopste van bas van der heiden!!
sam_schatje
25-03-2005, 11:03
Meen je dit? :maf:
Ga je daar dan niet ongelofelijk last krijgen van roodheid
en irritaties rondom de oog? Kan nooit goed zijn lijkt mij
casa_angel1985
25-03-2005, 11:07
ik doe eerst mijn gezicht wassen en door mijn goed door mijn ogen te wrijven dan gaat de maskara er zelf af en daarna doe ik met met een reinigings doekje erover heen
miss_mocroflava
25-03-2005, 11:11
Meen je dit? :maf:
Ga je daar dan niet ongelofelijk last krijgen van roodheid
en irritaties rondom de oog? Kan nooit goed zijn lijkt mij
Nee geen irritaties nix en ik heb een extreem gevoellige huid! wel altijd de goedkoopste gebruiken want daar zit de minste troep in en beetje verdunnen met water in wrijven daarna goed uitspoelen.
sam_schatje
25-03-2005, 11:32
Ik durf dat echt niet de huid rondom je oog is superdun en gevoelig misschien
net 7 shagvelletjes opelkaar, ik hou het gewoon bij mij oogreiniging :)
Krijg je er ook geen droge huid van dan???
miss_mocroflava
25-03-2005, 12:47
Ik durf dat echt niet de huid rondom je oog is superdun en gevoelig misschien
net 7 shagvelletjes opelkaar, ik hou het gewoon bij mij oogreiniging :)
Krijg je er ook geen droge huid van dan???
Nee integendeel superzachte babyvelletje!! :D
Meidein, Het Beste Wat Je Kunt Doen Is Gewoon Met Schampoo, Je Weet Wel Andrelon Of Zo, Nou, Je Ogen Slyuiten En Daarna Met Water Is Het Weg, Daarna Met Een Wattenstaafje Je Ooghoeken Schoonmaken.....
Oke Doei Groetjes Van Sarahhh
DANSKONINGIN
28-03-2005, 00:42
met vaseline! dat is vettig en niet pijnlijk.
Keltoempje
28-03-2005, 10:57
Gewoon je gezicht wassen met water,en goed over je ogen heen wrijven(sluit je ogen natuurlijk wel).Wanneer je dit voor het slapen doet is het al voor de helft weg. De volgende ochtend was je weer je gezicht en weg is het.Zo doe ik het be3dah en het helpt.:)
jawel...maar als ik ga wrijven dan kan ik fluiten naar m'n wimpers...en voor mij is het belangrijk dat ik alles verwijder...anders krijg je op den duur rimpels (heb ik gehoord)...en dat wil ik nog niet :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.